Fitness Seller

wiet

Gezellig !!!!

big-joint.jpg

Vandaag erachter gekomen dat mijn moeder toch wietplanten kan herkennen. :D

:D
heb je ze nog? of liggen ze op de composthoop?!

Ze vond mijn opmerking dat tuinieren een rustgevende hobby is ietsjes minder maar de plantjes maken opperbest :p

Zijn er overigens maar een 2tal powerplantjes, maar ze zijn leuk voor in de tuin. :o

vroeger in mijn jonge jaren gerookt vooral in het uitgaansleven, alsook af en toe xtc, speed...maar op mijn 17de verjaardag een nachtje op spoed doorgebracht van de lsd

Ze vond mijn opmerking dat tuinieren een rustgevende hobby is ietsjes minder maar de plantjes maken opperbest :p

Zijn er overigens maar een 2tal powerplantjes, maar ze zijn leuk voor in de tuin. :o

als je ze niet oprookt, pm me dan maar :D

vroeger in mijn jonge jaren gerookt vooral in het uitgaansleven, alsook af en toe xtc, speed...maar op mijn 17de verjaardag een nachtje op spoed doorgebracht van de lsd

been there, done that, behalve die ziekenhuisopname, damn bro'

Ik ga stoppen met blowen. Zo'n 1,5 maand op zn minst ga ik helemaal clean blijven, dus ook geen andere roesmiddelen. Het wordt tijd dat ik dit eens ga aanpakken. Als ik niet slaag zal ik opnieuw in deze tread posten om mezelf te motiveren. Wat een lamme drug is het ook, ik krijg niks meer klaargespeeld de laatste tijd.

Ben zelf al weer een tijdje gestopt. Laatst wel nog een keer space cake gehad, abnormaal stoned. :D

Dat heb ik ook altijd als ik weer effe gestopt ben. Probleem is dat het snel meer wordt als ik weer begin. Eerst is het dan terug om de 2 weken, daarna om de week en voor ik het weet zit ik weer elke dag te blowen :D

Anyway, waar ik vroeger nog makkelijk kon stoppen is het nu een hele opgave geworden en ik begin wat moe te worden van dit uitstelgedrag. Ik ga iig terug beginnen met deftig te trainen.

Ik ken het, helaas. Dat is ook de reden dat ik uitkijk met blowen. Heb gisteren met m'n stomme kop nog een halve joint gerookt, maar gelukkig weinig van gemerkt.

Maar had er wel meteen spijt van. Het probleem is dat nu regelmatig zin in een joint heb, maar ik weet gewoon dat het van kwaad naar erger gaat. (precies zoals jij zegt-> eerst om de zoveel weken, dan elke week, en dan weer dagelijks :( )

als je ze niet oprookt, pm me dan maar :D

Daarvoor ben je helaas al te laat, zijn al lang besproken.
Ikzelf ben gestopt met roken dus durf ook niet echt aan een joint meer te beginnen. Te bang dat de normale rookverslaving terug komt.

Vind het gewoon grappige plantjes om te zien en zie er de humor wel van in om er een paar te planten. :p
Vriendin heeft overigens met planten wel de kans op bij de woningbouw te kunnen huren verspild :o
Maar die is inmiddels weer terug thuis gegaan en in een woonwagen is het iets moeilijker kweken dus die is ook niet meer aktief.

Ik ga stoppen met blowen. Zo'n 1,5 maand op zn minst ga ik helemaal clean blijven, dus ook geen andere roesmiddelen. Het wordt tijd dat ik dit eens ga aanpakken. Als ik niet slaag zal ik opnieuw in deze tread posten om mezelf te motiveren. Wat een lamme drug is het ook, ik krijg niks meer klaargespeeld de laatste tijd.

dan stop je idd beter even ;)

Terug
Naar boven