- Waardering
- 40
Hebben jullie dat ook? Dan komt zo een vriendin van je naar de gym met haar nicht, gewone regular girls en willen dat je hen wat advies geeft en hun wat traint. Dat doe je dan ook, en hamer je erop dat er moet gewerkt worden in de gym, toen je hun alle goeie schema's, voor benen en buik enzo wat hun doelstelling is, maar bij alles wat ze doen is het direct te lastig of te zwaar, en dan doen ze 1 setje en gaan ze alweer naar een ander toestel en slaan ze je commentaar en advies in de wind.
Dan vertel ik hun dat ze wat meer doorzettingsvermogen moeten hebben en trainen lastig moet zijn om resultaat te zien.
Op den duur wordt het me echt irritant en zeg ik zo van **** it. Hebben jullie ook soms zo dat gevoel als je dan wat uitleg en advies geeft. Ik denk moesten het onbekende mensen zijn dat ze meer zouden luisteren, maar meden omdat het vriendinnen zijn, eerder seutjes vind ik dan. Krijg ik het dan gewoon op m'n heupen :d
whatever dan!
Dan vertel ik hun dat ze wat meer doorzettingsvermogen moeten hebben en trainen lastig moet zijn om resultaat te zien.
Op den duur wordt het me echt irritant en zeg ik zo van **** it. Hebben jullie ook soms zo dat gevoel als je dan wat uitleg en advies geeft. Ik denk moesten het onbekende mensen zijn dat ze meer zouden luisteren, maar meden omdat het vriendinnen zijn, eerder seutjes vind ik dan. Krijg ik het dan gewoon op m'n heupen :d
whatever dan!