Fitness Seller

Wijfjes trainen...

Ano_1986_2

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
40
Hebben jullie dat ook? Dan komt zo een vriendin van je naar de gym met haar nicht, gewone regular girls en willen dat je hen wat advies geeft en hun wat traint. Dat doe je dan ook, en hamer je erop dat er moet gewerkt worden in de gym, toen je hun alle goeie schema's, voor benen en buik enzo wat hun doelstelling is, maar bij alles wat ze doen is het direct te lastig of te zwaar, en dan doen ze 1 setje en gaan ze alweer naar een ander toestel en slaan ze je commentaar en advies in de wind.

Dan vertel ik hun dat ze wat meer doorzettingsvermogen moeten hebben en trainen lastig moet zijn om resultaat te zien.

Op den duur wordt het me echt irritant en zeg ik zo van **** it. Hebben jullie ook soms zo dat gevoel als je dan wat uitleg en advies geeft. Ik denk moesten het onbekende mensen zijn dat ze meer zouden luisteren, maar meden omdat het vriendinnen zijn, eerder seutjes vind ik dan. Krijg ik het dan gewoon op m'n heupen :d

whatever dan!

snap wat je boedoeld.. ik sta als een van de weinige vrouwen tussen de "mannen" apparaten en soms neem ik inderdaad wel eens iemand mee maar ben daar van af gestapt want het belemmerd alleen je eigen schema want ze houden het idd niet vol en vinden het te zwaar etc etc. En dan vragen ze aan mij hoe doe je dat nou, hoe wordt ik ook zo.. regel 1: regelmaat, en vooral doorzetten!!!!! 2. gezond eten! Als je deze basis niet in je hebt stop erdan maar mee.

Begrijp het perfect.
Mijn vriendin wou eens mee. Ik haar mooi schema gegeven.
Moest ze triceps doen. Eerst zagen dat ik het schema wrs verkeerd had geïnterpreteerd. Met 12 reps bedoelde ze 6 keer aan elke kant.
Geef ik haar 3 kg dumbbells. Te zwaar want dan trilde haar armen.

Was laatste keer dat ze meeging, heb haar naar de aerobics gestuurd :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Idd!

Nu ik geef hen eigenlijk geen bovenlichaam schema, want dat willen ze niet. Bovenlichaam is ok voor hen 'ahum ahum'. Stel dat ik dit als schema geef:

15min fietsen
12min interval crosstrainer

2 verschillende oefeningen voor midden en zijbuikspieren: 4x15

Legpress: 4x15

15min lopen

Meer en intensiever moet ik hen niet geven, en zelfs dit is allemaal teveel, een gewone buikspieroefening is al te lastig, ze komen bij een crunch niet omhoog en dat lukt hen niet, en hup dan gaan ze onmiddellijk naar iets anders. Ik zet ze zelfs niet echt tussen het 'mannen'gedeelte van de gym. Behalve de legpress en wat lunges die ik hen laat doen, die ze uiteindelijk nog nooit gedaan hebben.

Zo'n vrouwen dalen direct in mijn achting, zijn geen doorzetters, seuten en voor mij zelfs totaal geen aantrekkingskracht meer. Wat ik voordien van dat ene meisje wel een beetje had, totdat ze naar de gym kwam.

Ochja bestaan belangrijkere dingen als dat. Als zij het niet belangrijk vinden is het zo.
Laat ze maar snel een andere sport kiezen.

men trainingspartner zen vriendin zit nu ook vaak bij ons, squatten op machine enzo, legpress, lunges al die zooi :)

Mijn vriendin gaat 3x per week mee. Op het programma staat dan:

- spinning
- treadclimber
- squatten
- leg curls
- lunges
- buikspieroefeningen

zo'n soort wijven dat niet komt om hardcore te trainen verdienen een speciale aanpak. zou hen eerst de oefening voortonen en hen daarna bij hun uitvoering proberen te betasten, die snollen hebben toch niks liever.

Stel dit schema voor:

Aftrekken, ppen, nken, en een pwo "shake".

ik begin er al niet eens aan!
;)

Ik denk dat je gewoon geen natuurlijk overwicht hebt ! :)

Niet alleen met wijven. Ook vrienden die net zo breed willen worden als ik hebben hier last van. Wat een grap. Als ze moeite moeten doen is het meteen te zwaar. En ze zeggen dan ook letterlijk: "Shit man, ik zweet helemaal!". Hahaha, oh brother.

Geen aandacht aan besteden. Diegenen die echt willen werken nemen je advies wèl aan. Zeker na de eerste keer deadliften. De gasten met de juiste instelling vinden het geniaal als ze vier dagen krom lopen van de spierpijn.

mmmh
ik had altijd gehoord dat je als vrouw beter niet de schuine buikspieren traint omdat het je taille breder maakt ???

ook traps en borst werden beetje afgeraden om appart te trainen, je traint ze wel mee met andere oef, als vrouw er niet in overdrijven...

Niet alleen met wijven. Ook vrienden die net zo breed willen worden als ik hebben hier last van. Wat een grap. Als ze moeite moeten doen is het meteen te zwaar. En ze zeggen dan ook letterlijk: "Shit man, ik zweet helemaal!". Hahaha, oh brother.

Geen aandacht aan besteden. Diegenen die echt willen werken nemen je advies wèl aan. Zeker na de eerste keer deadliften. De gasten met de juiste instelling vinden het geniaal als ze vier dagen krom lopen van de spierpijn.[/QUOTE]

Ik zit momenteel in dat schuitje door die ellendige DL:D

mmmh
ik had altijd gehoord dat je als vrouw beter niet de schuine buikspieren traint omdat het je taille breder maakt ???

ook traps en borst werden beetje afgeraden om appart te trainen, je traint ze wel mee met andere oef, als vrouw er niet in overdrijven...
ohw nou ik heb geen verstand van de oefeningen die ik doe, ik doe eigelijk gewoon alle apparaten behalve zo'n speciale voor je eehh traps ???
Is dat fout dan? Ik dacht nl. als je gewoon alles doet, dat het niet fout kan zijn. Ik werk gewoon met de instelling alles doen en waar je wil aankomen, die oefeningen met minder herhalingen en zwaarder, en wat je wel best vind gewoon meer herhalingen en normale gewichten..

Voor de meesten is het gewoon tijdverdrijf en hebben ze niet de ambities die sommige anderen hebben.
Zal mij een zorg zijn.

Vragen staat altijd vrij maar als ik merk dat je er niks mee doet kom dan maar gewoon niet meer naar me toe.

Hebben jullie dat ook? Dan komt zo een vriendin van je naar de gym met haar nicht, gewone regular girls en willen dat je hen wat advies geeft en hun wat traint. Dat doe je dan ook, en hamer je erop dat er moet gewerkt worden in de gym, toen je hun alle goeie schema's, voor benen en buik enzo wat hun doelstelling is, maar bij alles wat ze doen is het direct te lastig of te zwaar, en dan doen ze 1 setje en gaan ze alweer naar een ander toestel en slaan ze je commentaar en advies in de wind.

Dan vertel ik hun dat ze wat meer doorzettingsvermogen moeten hebben en trainen lastig moet zijn om resultaat te zien.

Op den duur wordt het me echt irritant en zeg ik zo van **** it. Hebben jullie ook soms zo dat gevoel als je dan wat uitleg en advies geeft. Ik denk moesten het onbekende mensen zijn dat ze meer zouden luisteren, maar meden omdat het vriendinnen zijn, eerder seutjes vind ik dan. Krijg ik het dan gewoon op m'n heupen :d

whatever dan!
ja ken het, daarom geef ik mensen liever geen advies. tijd terug ook een hoop voedingsschema's gemaakt voor mensen hier, vervolgens gaan mensen het aanpassen etc. omdat ze het maar zwaar vinden enzo. dan is voor mij de kous wel af. gelukkig zijn er ook een hoop mensen die zich er wel netjes aan houden en waarvan ik leuke feedback kreeg, helaas zijn dat er imo te weinig.

Geen aandacht aan besteden. Diegenen die echt willen werken nemen je advies wèl aan. Zeker na de eerste keer deadliften. De gasten met de juiste instelling vinden het geniaal als ze vier dagen krom lopen van de spierpijn.
idd, veel mensen denken dat je groot wordt door een beetje te kijken naar de dumbbells. zo werkt het niet, vaak zijn dat ook de gasten die jou dan van anabolengebruik beschuldigen. terwijl ze zelf gewoon te p*ssy zijn om wat te bereiken.

Vragen staat altijd vrij maar als ik merk dat je er niks mee doet kom dan maar gewoon niet meer naar me toe.
+1

Terug
Naar boven