Fitness Seller

Wijfjes trainen...

Hebben jullie dat ook? Dan komt zo een vriendin van je naar de gym met haar nicht, gewone regular girls en willen dat je hen wat advies geeft en hun wat traint. Dat doe je dan ook, en hamer je erop dat er moet gewerkt worden in de gym, toen je hun alle goeie schema's, voor benen en buik enzo wat hun doelstelling is, maar bij alles wat ze doen is het direct te lastig of te zwaar, en dan doen ze 1 setje en gaan ze alweer naar een ander toestel en slaan ze je commentaar en advies in de wind.

Dan vertel ik hun dat ze wat meer doorzettingsvermogen moeten hebben en trainen lastig moet zijn om resultaat te zien.

Op den duur wordt het me echt irritant en zeg ik zo van **** it. Hebben jullie ook soms zo dat gevoel als je dan wat uitleg en advies geeft. Ik denk moesten het onbekende mensen zijn dat ze meer zouden luisteren, maar meden omdat het vriendinnen zijn, eerder seutjes vind ik dan. Krijg ik het dan gewoon op m'n heupen :d

whatever dan!

Ach ja enige wat je kan doen is ze proberen te helpen.. en hoeveel moeite kost jou het nu om ze een beetje op weg te helpen...

Maar dat heb ik nu altijd met die knulletje die voor het eerst komen trainen... Maakt niet uit want als ze zien dat ik 5 keer zo veel druk naderhand komen ze weer kruipend terug of ik ze alsjeblieft wil helpen...

Zo zo....

maar maak je niet te druk hierom... want ze moeten het toch zelf ondervinden.

boeit me geen zak eigenlijk
ga niet de betwetter uit hangen, heb een hekel aan zulke eikels.
als ze iets vragen zal ik zo goed mogelijk antw trachten te geven,
slaan ze het in de wind is hun probleem, maak ik me niet druk om.
de meeste doen aleen cardio, want hun kont is te dik, soms doen ze ook wel is buikspier oefeningen

Terug
Naar boven