AndroidHealthClinic

Wijfjes trainen...

Begrijp het perfect.
Mijn vriendin wou eens mee. Ik haar mooi schema gegeven.
Moest ze triceps doen. Eerst zagen dat ik het schema wrs verkeerd had geïnterpreteerd. Met 12 reps bedoelde ze 6 keer aan elke kant.
Geef ik haar 3 kg dumbbells. Te zwaar want dan trilde haar armen.

Was laatste keer dat ze meeging, heb haar naar de aerobics gestuurd :rolleyes:

Beter laat je je vrouwtje haar ass trainen. Wat heb je nou aan tricepsen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Lol ja idd had dat ooit ook met een vriend van me. Die wou ook breder worden en zat altijd ermee te lachen tot hij uiteindelijk mee ging en ik hem trainde, alles natuurlijk op een lichter niveau, normaal, maar toch nog altijd stoefen dat het niet zo zwaar is. Ik zeg tegen hem: morgen gaan we benen trainen!

Ik wist dat ik hem op de dag dat we benen ging trainen met squatten en lunges enzo, hem ging kraken, en o ja hoor, het voetballertje kon er niet meer tegen en is nooit meer naar de gym gekomen. Het werd iets te hardcore voor hem.

achja en de smoesjes om niet met gewichten te trainen want dan wordt ik gespierd en dat wil ik niet.
zelfs bij mannen. Train weleens met een collega die wil afvallen. Gaat ie legpress doen met 40 kg. zeg ik dat hij wat zwaarder moet doen anders heeft het toch geen nut. Mja niks van aantrekken he. Ik sta me altijd kapot te zweten en bij hem geen drupje te bekennen, en dan gaan zeuren dat ie nog niks is afgevallen. Op de loopband met 4 km/h. ja ik doe niet sneller want heb zwakke knieen. Maar gaat wel in het weekend 50 km wielrennen.

ik heb daar geen last van, heb geen vriendinnen die dat willen en ik wil ze ook niet helpen ermee, er lopen mensen rond die er voor opgeleid zijn dus hoef ik toch mijn tijd niet aan te verdoen?

maar een vriendin trainen is zoals ze leren auto rijden, er komt alleen maar miserie van :) :)

ze willen gewoon nken

:roflol: dat ook ;)

GWn geen energie insteken!

Vragen staat altijd vrij maar als ik merk dat je er niks mee doet kom dan maar gewoon niet meer naar me toe.
+1

Dat komt me zo bekend voor met genoeg vrouwen die een sportschool binnenstappen :rolleyes: Heb er veel zien komen en gaan. Train zelf wat zwaarder( allicht zonder wedstrijd ambities) en als enige vrouw tussen de mannen dus nieuwe dames vallen meteen op. En als je ze ergens verbeterd, dan doen ze zo'n oefening ineens niet meer :rolleyes:
(Geldt ookwel voor mannen)

Als iemand afkomt met ik wil afvallen zeg ik ook wel je moet dit dit dit en dit doen maar of ze mijn advies aannemen weet ik niet. Vaak hebben ze zelf een visie en zullen ze de gemakkelijkste manier kiezen wat vaak resulteert in gewoon minder eten, als er dan nog sport bij komt kijken voelen ze zich 10 kg lichter als ze 20 minuten op de fiets gezeten hebben aan een tempo waarbij ze bijna zouden zweten.
Zelfs bij mannen hou ik het gewoon op je voeding aanpassen en trainen. Punt. maar vaak hebben ze alleen intresse in een illusionaire wonderoefening waarbij je zo snel mogelijk zoveel mogelijk spiermassa pakt. Ik praat er zelf zo weinig mogelijk over. Als mensen het intresseren en er wat voor over hebben ga ik er vanuit dat ze zelf op het internet gaan zoeken en hier op dbb terechtkomen.
En de wijsneus uithangen tijdens de training doe ik al helemaal niet :p ik kan moeilijk aan iemand die 20 kg gespierder is zeggen dat hij moet gaan deadliften en dat ik die oefening niet zelf verzonnen heb :rolleyes:

mmmh
ik had altijd gehoord dat je als vrouw beter niet de schuine buikspieren traint omdat het je taille breder maakt ???

ook traps en borst werden beetje afgeraden om appart te trainen, je traint ze wel mee met andere oef, als vrouw er niet in overdrijven...

waarom zou een vrouw geen borst of traps mogen trainen. De gemiddelde fitness bezoekster gaat er echt geen arnold borst aan overhouden hoor

in elke vrouw zit wel iets goeds.

je moet het er alleen eerst zelf insteken

Als ik dit soort topics lees, vraag ik me echt af voor wie iedereen hier aan het trainen is; voor jezelf of voor anderen, want jullie maken je drukker om hoe en wat anderen doen dan dat jullie met jezelf en je eigen sport bezig bent.:rolleyes:

Coole avatar Mongsky! Heb dat album thuis nog in lp-vorm (je weet wel, van die grote zwarte schijven :D)

Is niet alleen bij vrouwen zo.

Er zijn veel gasten die fitness abo kopen enzo, ze krijgen dan een schema van de fitness, dat uiteraard op niets trekt.

Ik deel graag mijn DBB-kennis met hen :p Maar van losse gewichten hebben ze nog niet gehoord, het meest losse wat ze gebruiken is een smith, wat ook al zeldzaam is.

Eten? Waarom zou je in godsnaam eten, je gaat toch naar de fitness om een mooi figuur te krijgen??
Van eten word je toch gewoon dik?

Neem een persoon van bv. 70kg, met vet% duidelijk onder de 10 (terwijl hij beweert dat ze het in de fitness hebben gemeten en het op 18 uitkwam :rolleyes:)
En ik vraag hem wat zijn doel is, zegt hij 65kg.
Ze willen echt niet geloven als ik hen zeg dat ze NIET gaan afvallen maar dat ze gewicht zullen bijkomen door extra spiermassa.

Ook is het volgens hen altijd beter ELKE dag, ELKE spiergroep te trainen, spieren groeien toch niet in rust?

Zo heb ik er al 3 gekend, en wat gebeurt er dan?
Ze stoppen er mee na 3 maand omdat ze 'niet het gewenste resultaat krijgen'.

Het valt mij op dat iedereen wel de looks wil hebben, maar er geen moer voor over heeft om dat te bereiken!
Ik loop zo onderhand met oogkleppen op, mijn schema af te werken in de sportschool.
Dat soort mensen hebben vaak ook de vervelende neiging om slap tegen je aan te gaan ouwehoeren, als je net midden in een zware oefening zit:mad:

Het allerergste vind ik nog als ze denken dat het bij mij komt aanwaaien.

Met adviezen ben ik dus al lang geleden gestopt!

Het valt mij op dat iedereen wel de looks wil hebben, maar er geen moer voor over heeft om dat te bereiken!
Ik loop zo onderhand met oogkleppen op, mijn schema af te werken in de sportschool.
Dat soort mensen hebben vaak ook de vervelende neiging om slap tegen je aan te gaan ouwehoeren, als je net midden in een zware oefening zit:mad:

Het allerergste vind ik nog als ze denken dat het bij mij komt aanwaaien.

Met adviezen ben ik dus al lang geleden gestopt!

Dat is idd vaak het geval. Mensen snappen dan niet dat je er wel wat voor moet doen en geduld moet hebben.
Ik denk altijd: Inspiration - motivation - dedication - determination! :D

Niet teveel hooi opt vork leggen. Laat ze van simpel naar 'meer complexer' trainen. Denk dat zowat iedereen hier zo begonnen is.

Terug
Naar boven