XXL Nutrition

Nieuws Wikileaks aanhangers leggen creditcard-websites plat

Denk dat daar al naar gezocht is. Hoe dan ook zal zo'n password niet zomaar worden vrijgegeven. Misschien iedereen die met Assange in contact is geweest even radbraken.

Toch wel knap, bedoel hij geeft denk ik niet het password aan de eerste de beste vrijwilliger van wikileaks. En stel ze hadden iemand gevonden die een deel van de sleutel hadden, kunnen ze moeilijk vragen of ze het aub mogen hebben.

Zo zie je maar dat het geen dirty game is zoals in de films, zelfs in zo'n groot politiek spel worden er nog geen mensen mishandelt om data te verkrijgen van 250,000 belangrijke stukken :p. Denk dat je iedereen wel aan de praat krijgt met een zweep of mes, of als het even moet foto's van je dierbaren.

Maar zonder dollen, dat wachtwoord zal denk op tientallen locaties zijn, en weten ook tientallen mensen. Denk dat als 1 iemand dat weet, het slechts een 1/100ste is van de sleutel. Hoogstwaarschijnlijk zal er ook een biometrisch wachtwoord op zitten zoals irisscan of vingerscan.

Hier komt zeker een film over :D.

Hoop het :D

---------- Toegevoegd om 01:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

Er is nu trouwens een stuk over Assange in DWDD.

Ja zie het

---------- Toegevoegd om 01:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:02 ----------

Lmao

---------- Toegevoegd om 01:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------

Heeel dbb... Fire:army:

Meer Harisson Ford als ik me het goed herinner.

-zucht-

Twitter is de volgende die eruit gaat hè, omdat ze met opzet #wikileaks uit de trending topics houden, terwijl iedereen weet dat daar het meest over gepraat wordt.

Wanneer het van start gaat/is gegaan is me nog niet duidelijk, maar ik heb een schijthekel aan twitter dus ik doe vrolijk mee met pakketjes sturen

Mooie actie. Sinds wanneer vellen creditcard maatschappijen een politiek oordeel?

KKK schijnen ze dan weer geen problemen mee te hebben :D

Paypal heeft al toegegeven dat ze wat druk ondervonden van de USA-overheid. Dat zal bij Visa en Mastercard niet anders zijn geweest. Amerikaanse bedrijven en alhoewel er vanuit de politiek geen druk mag gezet worden op bedrijven in dit soort gevallen denk ik dat de meeste bedrijven toch eieren voor hun geld kiezen als de overheid bij hun gaat klagen. Die bedrijven denken niet ethische waarden, die denken alleen in EBITDA en nettowinst.

Is wel grappige shit. :D

TOP, goed gedaan hackers!

Het is vandalisme maar ook een vorm van cyber terrorisme. Dat ze die DDoS-ers maar opsporen op basis van IP-adres en bij hun provider er uitdonderen.

Toch wel knap, bedoel hij geeft denk ik niet het password aan de eerste de beste vrijwilliger van wikileaks. En stel ze hadden iemand gevonden die een deel van de sleutel hadden, kunnen ze moeilijk vragen of ze het aub mogen hebben.

Zo zie je maar dat het geen dirty game is zoals in de films, zelfs in zo'n groot politiek spel worden er nog geen mensen mishandelt om data te verkrijgen van 250,000 belangrijke stukken :p. Denk dat je iedereen wel aan de praat krijgt met een zweep of mes, of als het even moet foto's van je dierbaren.

Maar zonder dollen, dat wachtwoord zal denk op tientallen locaties zijn, en weten ook tientallen mensen. Denk dat als 1 iemand dat weet, het slechts een 1/100ste is van de sleutel. Hoogstwaarschijnlijk zal er ook een biometrisch wachtwoord op zitten zoals irisscan of vingerscan.
Ongelovelijk wat een verstand..het is niets anders dan een wachtwoord..deel v/d sleutel...biometrische ww..godsamme jij bent echt een n00b.
Het is gewoon een ww opgesteld uit ascii chars.

Het is vandalisme maar ook een vorm van cyber terrorisme. Dat ze die DDoS-ers maar opsporen op basis van IP-adres en bij hun provider er uitdonderen.

Wat zullen er dan veel onschuldige mensen hun verbinding kwijt zijn (de mensen die onderdeel zijn van een botnet of wiens draadloze verbinding misbruikt is :P).

......

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven