Fitness Seller

Wil anabolen gebruiken

1.76 en 81kg !!!! je bent vijf kilo te zwaar zou eerst eens gaan cutten en dan kijken wat er overblijft ;-o hahahhaha

heb je al eens goed info hier gezocht zie nog steeds geen trainingsschema voedingsschema hier van je staan!!

O boy, kan het nog gekker!

Hij komt vragen om te kuren en heeft nog niet eens een voedingsschema...
Maar na uw 4 potten creatine ben je er klaar voor man! Gaan met die banaan! :clap:

t*ring wat een gebash en geflame hier zeg.Wat een waardeloos topic

maar vooruit als je wilt gaan kuren wat ik met deze stats niet zou doen

zou ik 200mg deca
500mg test e
en misschien nog wat dianabol dr bij gebruiken

en nakuren met nova

maar probeer het eerst eens met goed eten en een goed trainingschema weet ik zeker dat je natural ook zeer zeker nog een dikke 15 a 20kg kan pakken zonder zooi in je lichaam te spuiten

Om zulke antwoorden vragen wij toch niet?

je kan wel te pas en te onpas aan iedereen antwoord gaan geven, maar we houden hem liever uit de verdoemenis dan dat meneer een kuur doet, waar hij 2kg mee gaind, waarna hij 6 kilo verliest, een dip heeft, depressief wordt, dik wordt en uiteindelijk stopt met trainen..

nu jij weer,

nee klopt, om dat vraagt hij toch ook niet.

pfff bro,sinds wanneer ben je pshychiater

Jij denkt toch niet dat als iemand kuur intenties heeft,je hem kan vertellen dat hij het beter niet kan doen.Net alsof iemand toestemming gaat vragen aan jouw om te mogen kuren
.
Get real bro

idd als iemand het in zijn kop heeft kunnen we beter advies geven hoe ie het moet doen want halen doen ze het toch wel

hoe dom het bij sommige ook is

Haha,

mijn excuses ben in een emotionele bui vandaag :D

waar hij 2kg mee gaind, waarna hij 6 kilo verliest, een dip heeft, depressief wordt, dik wordt en uiteindelijk stopt met trainen..

ook last van vandaag sisevano?????

Nee geen last van, heb een gigantische zeik bui vandaag, vanmorgen had vrouwtje lief de broek aan en het verkeerde been naast bed gezet, dus niet van bil geweest,
en ja.. tijdens je kuur.. gaan dan de frustraties groeien..:mad:

sorry vootr de bump maar met zon stats kuren?:roflol:

Hij heeft een benen foto staan en ziet er waarschijnlijk veel beter uit dan jou, 16 jarige snotbel die waarschijnlijk nog met roze haltertjes traint! Kuren is een keuze die iedereen voor zichzelf maakt

Terug
Naar boven