Fitness Seller

Wil beginnen met steroiden, maar werk offshore

Ja kan alles trainen op het platform en ik train er nu elke dag een spiergroep, dus gaat prima.
Ik kan een collega die in de UK woont wel vragen of die naalden meeneemt, want die hoeft niet te vliegen.
Dan hoef ik alleen maar 3 potjes mee te nemen.

Ik heb trouwens nandolone decandate, testosteron enanthate en parabolan. Legaal in de UK of niet?

Lees jij onze antwoorden? We zijn al met twee personen die geschreven hebben dat anabole steroïden NIET LEGAAL zijn in UK.

Als je collega bereid is om naalden mee te nemen dan kun je toch ook gewoon je gear naar hem opsturen met de post? Niet dat dat overigens de moeite waard is aangezien je een paar ml aan olie altijd kunt verantwoorden voor het eigen gebruik.

Als je op zo'n platform werkt dan heb je toch ook best vaak gezondheidskeuringen waar bloedwaardes enzo ook worden gecontroleerd? Naast het mogelijk probleempje met het invoeren van roids kan je dus ook nog een paar tikken van je baas krijgen.

Niemand interesseert zich om roids. Wat ze niet willen is dat je verdovende middelen meeneemt. Veiligheid is echt serious business in de olie&gas.

Ik zit ook wel offshore (op dit moment zit ik op de k13-a) en bij den helder airport gaat je tas door de scanner en doen ze random checks van bagage. Elke vorm van medicijnen zijn verboden offshore, zelfs een doos paracetemol kunnen ze over zijken omdat dat het reactie vermogen kan beinvloed. Bij hoofdpijn moet je je maar melden bij de medic. Maar dat doet niemand natuurlijk. Mochten ze as vinden dan kan je het zeker schudden.

Kixat je moet idd elke 2 jaar medisch gekeurd worden maar als hij dan off is zien ze toch niets.

Terug
Naar boven