cihat
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 14%
Hou wel je bloeddruk in de gaten met 20 weken bold. Die kan normale flink de pan uitschieten.
ik herriner me echt niet wanneer ik ooit een keer bij de huisarts geweest ben hahaha.. zeker meer dan 7-8 jaar geleden?... Maar hoe zou je dat moeten doen, als ik tijdens de kuur naar de huisarts ga dan gaat ie schrikken denk ik??
bij mn vorige kuur, heb ik het niet gedaan maar toen had ik hele lage dosis elke keer gwn test prop 50mg eod 2,5 maanden 2 weken boldenone om alles beetje vast te houden omdat ik niet meer spullen had kunne regelen daarna nog 7-8 weken winstrol 30mg ed had wel 10kg meegewonnen en helemaal geen vocht bijna... alles ging goed toen had elke keer als ik op weegschaal ging staan meer gewicht erbij haha.. toename gewicht stopte toen na de 3 waken testprop, maar erna begon ik meer definitie te krijgen.. had toen ook helemal niet nagekuurd enzo geen last van iets gehad... Maar dat was ook geen volledige kuur. Wil eerste kuur een volledige (super)kuur, was ook van plan om eerst mn gezondheid te chekken...
MAar hoe doen jullie dat meestal.. wat is dan ``zogenaamd`` de reden om langs de arts te gaan?