AndroidHealthClinic

wil een kuur van 20 weken doen maar heb nog vragen

• Topic Starter Topic Starter
Hou wel je bloeddruk in de gaten met 20 weken bold. Die kan normale flink de pan uitschieten.

ik herriner me echt niet wanneer ik ooit een keer bij de huisarts geweest ben hahaha.. zeker meer dan 7-8 jaar geleden?... Maar hoe zou je dat moeten doen, als ik tijdens de kuur naar de huisarts ga dan gaat ie schrikken denk ik??

bij mn vorige kuur, heb ik het niet gedaan maar toen had ik hele lage dosis elke keer gwn test prop 50mg eod 2,5 maanden 2 weken boldenone om alles beetje vast te houden omdat ik niet meer spullen had kunne regelen daarna nog 7-8 weken winstrol 30mg ed had wel 10kg meegewonnen en helemaal geen vocht bijna... alles ging goed toen had elke keer als ik op weegschaal ging staan meer gewicht erbij haha.. toename gewicht stopte toen na de 3 waken testprop, maar erna begon ik meer definitie te krijgen.. had toen ook helemal niet nagekuurd enzo geen last van iets gehad... Maar dat was ook geen volledige kuur. Wil eerste kuur een volledige (super)kuur, was ook van plan om eerst mn gezondheid te chekken...

MAar hoe doen jullie dat meestal.. wat is dan ``zogenaamd`` de reden om langs de arts te gaan?

Bloeddruk kun je toch gewoon bij sportschool meten? Of hebben ze dat niet bij je gym?

Bij bold toch altijd minimaal 14-16 weken pakken.

Zou de bold wel hoger doseren. En winny en var niet combineren.

Waarom wil je 20weken kuren? Wil je per se bold gebruiken?

boldenone, omdat ik geen vocht of minimaale vocht wil opslaan..

Waarom zou je winny en var niet combineren?? >> ik vraag het om er zeker van te zijn het is nog niet zo 100% duidelijk bij mij... Ik ben het ook nie meer van plan, maar zou er wel meer over willen weten..

---------- Post toegevoegd Thu 14 Feb 2013 om 23:11 ----------

Bloeddruk kun je toch gewoon bij sportschool meten? Of hebben ze dat niet bij je gym?

JA?? kan dat? wist het niet... mischien kan het wel.. ff undercover aan paar mensen vragen die gebruiken, want als je het openlijk vraagt kijken ze anders naar je.. dan is het opeens... ja je gebruikt en DAAROM heb je je lichaam, dus al je harde werk is dan niets meer waard in hun ogen

vind wel jammer dat je in deze tijd niet zo openlijk erover kan praten, wat je vroeger wel kon doen. als ik naar pumping iron enzo kijk en wat de bbers van toen zeggen....

maar gelukkig dat dbb er is.

tren is niet zo veilig ,dan zou ik primo kiezen! dus 12 weken bold op 600 en dan nog 10 weken primo er achteraan op 600 .

ik zat het een beetje te onderzoeken primo,,, wat me opvalt is dat het ongeveer zelfde is als boldenone??

zal het dan een meerwaarde toevoegen?? want ze doen allebei ongeveer hetzelfde?

Knallen op bold? Gebruik je dat middel echt?
Nee nooit echt gebruikt eigenlijk. Kreeg na een week al paniek aanvallen ervan :P

nee is geen gek idee :P.. Maar ik bedoelde dus hoeveel ik nodig zou hebben voor de hele kuur bij dat schematje, zodat ik een idee zou krijgen hoeveel ik ongeveer voor zou moeten neertellen:P Maar ben er al uitgekomen.
Jezus man luie donder ben je. Ik dacht dat je qua dosering bedoelde maar je wil gewoon dat iemand anders jouw rekenwerk opknapt zodat je gewoon dat aantal flesjes kan bestellen :rolleyes:

Nee nooit echt gebruikt eigenlijk. Kreeg na een week al paniek aanvallen ervan :P

Jezus man luie donder ben je. Ik dacht dat je qua dosering bedoelde maar je wil gewoon dat iemand anders jouw rekenwerk opknapt zodat je gewoon dat aantal flesjes kan bestellen :rolleyes:

haha ja was benen dag vandaag:P of ja was gewoon te lui misschien.. of mischien wilde ik mezelf laten controleren haahha maar ben er tog uitgekomen ahha:P

Waarom zou je winny en var niet combineren?? >> ik vraag het om er zeker van te zijn het is nog niet zo 100% duidelijk bij mij... Ik ben het ook nie meer van plan, maar zou er wel meer over willen weten..

JA?? kan dat? wist het niet... mischien kan het wel.. ff undercover aan paar mensen vragen die gebruiken, want als je het openlijk vraagt kijken ze anders naar je.. dan is het opeens... ja je gebruikt en DAAROM heb je je lichaam, dus al je harde werk is dan niets meer waard in hun ogen

vind wel jammer dat je in deze tijd niet zo openlijk erover kan praten, wat je vroeger wel kon doen. als ik naar pumping iron enzo kijk en wat de bbers van toen zeggen....

Denk je dat je 30 jaar geleden kon zeggen dat je elke week een spuit in je reet zet om te groeien zonder dat mensen je voor gek verklaarden? :D
Dat werd ook allemaal stilletjes gedaan hoor

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 00:51 ----------

haha ja was benen dag vandaag:P of ja was gewoon te lui misschien.. of mischien wilde ik mezelf laten controleren haahha maar ben er tog uitgekomen ahha:P

Gelukkig maar :D

Var en winny werkt niet synergetisch samen volgens mij. Vaak als je var haalt krijg je trouwens ook winny. Maar de belangrijkste reden is dat het beide 17aa is dot is belastend voor je lever. Als je het dan toch wilt combineren dan moet je de doseringen daar op afstellen.

Bloeddruk meten is toch niets raars? Bloeddruk meten kan bij mij bij de sportschool gewoon. Als je vraagt of het kan wordt je echt niet gelijk in verband gebracht met kuren hoor. Bloeddruk meten is heel normaal.

ik herriner me echt niet wanneer ik ooit een keer bij de huisarts geweest ben hahaha.. zeker meer dan 7-8 jaar geleden?... Maar hoe zou je dat moeten doen, als ik tijdens de kuur naar de huisarts ga dan gaat ie schrikken denk ik??

bij mn vorige kuur, heb ik het niet gedaan maar toen had ik hele lage dosis elke keer gwn test prop 50mg eod 2,5 maanden 2 weken boldenone om alles beetje vast te houden omdat ik niet meer spullen had kunne regelen daarna nog 7-8 weken winstrol 30mg ed had wel 10kg meegewonnen en helemaal geen vocht bijna... alles ging goed toen had elke keer als ik op weegschaal ging staan meer gewicht erbij haha.. toename gewicht stopte toen na de 3 waken testprop, maar erna begon ik meer definitie te krijgen.. had toen ook helemal niet nagekuurd enzo geen last van iets gehad... Maar dat was ook geen volledige kuur. Wil eerste kuur een volledige (super)kuur, was ook van plan om eerst mn gezondheid te chekken...

MAar hoe doen jullie dat meestal.. wat is dan ``zogenaamd`` de reden om langs de arts te gaan?

Bloeddruk kan je ook voelen, irritante pijn in je hoofd.
Me schoon ma heeft zo'n ding thuis.
Dus voor mij makkelijk te doen.
En als je gewoon naar de dokter gaat kan hij dag gewoon meten.
Lekker boeiend wat hij er van vind. Als je maar weet of het wel of niet verhoogt is.

Var en winny werkt niet synergetisch samen volgens mij. Vaak als je var haalt krijg je trouwens ook winny. Maar de belangrijkste reden is dat het beide 17aa is dot is belastend voor je lever. Als je het dan toch wilt combineren dan moet je de doseringen daar op afstellen.

Bloeddruk meten is toch niets raars? Bloeddruk meten kan bij mij bij de sportschool gewoon. Als je vraagt of het kan wordt je echt niet gelijk in verband gebracht met kuren hoor. Bloeddruk meten is heel normaal.

Dit is niet waar want van winstrol krijg ik een paniekerig gevoel al na een paar dagen en met anavar heb ik dit absoluut niet.
Heb redelijk vaak anavar van verschillende merken gebruikt en nooit bijwerkingen gehad behalve een belachelijk rug pomp.

ik zat het een beetje te onderzoeken primo,,, wat me opvalt is dat het ongeveer zelfde is als boldenone??

zal het dan een meerwaarde toevoegen?? want ze doen allebei ongeveer hetzelfde?

ik vind primo veel beter als bold, heb 2x bold gbruikt voor 16 weken met test ernaast en vind het wel het slapste middel ooit, op primo ga ik altijd lekker. primo is ook meer anabool als bold en dus sterker. samen zou het synergetisch werken ,dus beter doe je dan 400 bold en 400 primo samen voor 16 weken en klaar.;)

ik vind primo veel beter als bold, heb 2x bold gbruikt voor 16 weken met test ernaast en vind het wel het slapste middel ooit, op primo ga ik altijd lekker. primo is ook meer anabool als bold en dus sterker. samen zou het synergetisch werken ,dus beter doe je dan 400 bold en 400 primo samen voor 16 weken en klaar.;)

hmm en zou je dan helemaal geen test nemen?

dus jij zou het zo doen> 1-16 bold 400mg
1-16 primo 400mg
1-16 hcg 500iu
18-.. nolva?

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 13:29 ----------

ja daar heb je gelijk in.. en anavar moet je sowieso hoog gedoseerd nemen wilt het echt een beetje werken...:)

ik hou het gewoon bij winny als kickstarter

Ik ging vandaag mn maandelijkse voedingssupplementen bestellen en ik kwam een supplement tegen die gemaakt was om de bijwerkingen van kuren zo veel mogelijk tegen te gaan. het zou de gezondheid verbeteren. http://www.xxlnutrition.nl/cycle-support/ai-sports-nutrition

is dit weg gegooid geld volgens jullie? of zou ik er wel wat aan hebben

Wordt veel gebruikt bij cycles met Prohormonen, doch ook wel (in mindere mate) bij "reguliere" oral AAS.
Ik vind het weggegooid geld in ieder geval. Maar er zijn er die erbij zweren.

hmm en zou je dan helemaal geen test nemen?

dus jij zou het zo doen> 1-16 bold 400mg
1-16 primo 400mg
1-16 hcg 500iu
18-.. nolva?

je moet er wel test bij doen, zou het lekker op 500 houden.

dus week 1 /16 500 test
1/16 400 bold
1/16 400 primo
en nog beter 12/16 winny tabs

Vind het een goed idee om primo erbij te stacken. Als je echt minimaal vocht wil kan je de test nog steeds op 250 zetten, Bold op 400 en Primo op 600. Dat gaat je wel wat extra kosten natuurlijk (ongeveer 600 voor de primo alleen al), maar kwaliteit heeft zijn prijs. Kicken kan je Winny, Var eventueel op het einde erbij voor wat extra hardheid. Bold en Primo hebben nu eenmaal hun tijd nodig dus valt 20 weken wel te verantwoorden. Zijn ook relatief milde AAS, niet onbelangrijk voor je herstel. Om dat laatste te bespoedigen min 500 HCG pw tijdens kuur en eventueel HMG (3x25iu pw) tijdens nakuur. Herstelde ik in nog geen twee maand van na dergelijke kuur.

Terug
Naar boven