- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke DBBers!
Hierbij een raar venomeen. Gisteren heb ik intensief de cadrio training gedaan. Hartslag van 180 gemiddeld. Maar wat ik heel vreemd vind is dat ik gewoon normaal met mijn trainingspartner kan praten, voel helemaal niet dat ik buitenadem ben etc.
Hoe kan dit?

Zo we zijn nu wel al een lange tijd bezig. Zit momenteel op een gewicht rond de 85. Helaas heb ik nog wel een buikje en zijvet. Hoe kan ik dit het beste kwijt raken? En ik wil ook graag van mijn borsten af.
Met de kracht oefeningen merk ik dat ik gewoon geen power heb in mijn spieren. Ik wil zelf trainen met zware gewichten maar dat lukt gewoon niet. Kan ik dit veranderen met behulp van een powerworkout of creatine?
@kedoetookmee bedankt voor je informatie! Maar ik eet nu voldoende... maar ik wil gewoon niet te veel koolhydraten binnen krijgen omdat ik te veel vet vast houd als ik koolhydraten eet. Dan kan ik heel extreem trainen maar krijg het er dan met moeite af.