MuscleMeat

wil jij je spieren showen?

ik koop gewoon shirts die goed aansluiten op m'n lichaam, dusja dan valt het wel op dat je traint ja. ben trots op m'n fysiek en zie dus ook geen reden om het te verstoppen.

dikke mensen houden hun buik toch ook niet in, wat ze ook dragen, je ziet altijd hun fysiek erin + dat hun kleding ook vaak straks zit

ik draag alles zo wijd mogelijk, ik ben echt al die complimenten, jaloerse blikken, het mij nastaren, de ohhh's en aaah's en al die mensen die vrienden met me willen worden omdat ze dan in mijn nabijheid kunnen verkeren helemaal zat! en toch ondanks die schoonheid ben ik mezelf gebleven... ik zet gewoon nog zelf de vuilniszakken buiten en ik ben blij dat ik ondanks die perfecte spierdefenitie zo bescheiden ben gebleven.

• Topic Starter Topic Starter
ik draag alles zo wijd mogelijk, ik ben echt al die complimenten, jaloerse blikken, het mij nastaren, de ohhh's en aaah's en al die mensen die vrienden met me willen worden omdat ze dan in mijn nabijheid kunnen verkeren helemaal zat! en toch ondanks die schoonheid ben ik mezelf gebleven... ik zet gewoon nog zelf de vuilniszakken buiten en ik ben blij dat ik ondanks die perfecte spierdefenitie zo bescheiden ben gebleven.
hmm okeoke

ik ben echt al die jaloerse ecto's meer dan zat! ga trainen jullie!

:roflol:

Ik daarentegen schuw helemaal geen strakke kleding.:D

Als het maar niet te strak is want dan is het weer lelijk,
maar een beetje difinitie door je kleding moet kunnen!
Ik train niet voor niets:cool:

Om als vrouw in een vormloze zak te lopen vind ik helemaal niks.

dat is me te macho, houden de vrouwtjes ook niet zo van:P

te patserig? sorry hoor, maar losse kleding is juist een teken van onzekerheid over jezelf, dat diggen chicks meestal niet.

nja dat is myn mening in ieder geval..

Ik ben nudist. dus weinig keus.

ik wel, heerlijk om mensen te zien kijken..

laatst liep ik langs en zag 2 gasten naar me kijken en horen zeggen: wow, daar heb je echt 4 jaar trainen voor nodig.. lol ik train pas 3 jaartjes ofso, waarvan 1 serieus..

heerlijk is dat.. laatst was ik bij het meer aan het chillen, komen 2 chicks langsfietsen, hoor ik de een zeggen: wow, die heeft echt een lekker lichaam..

dat soort uitspraken zijn goed voor mijn ego

awyeah Bonkers like a boss, jelly as phuck!

bonkers u sick c*nt! loop je ook met je lats out in de club bra? ik altijd man bitches be mirin aah yeaah

Ik draag eerlijk gezegd graag een t-shirt. Mijn armen komen er altijd wel mooi in uit.

t-shirt? alleen een broek. en natuurlijk het huis niet uit voordat ik opgepompt ben

Ze zitten altijd in m'n armen te knijpen. Ongemerkt loop ik toch wel een beetje me triceps aan te spannen als ik door de stad loop. En als ik moet kiezen bij een t-shirt tussen L (die over 6maanden niet meer past) of XL (die eigelijk net iets te groot is) dan kies ik toch voor L :D zit er net was strakker in

Terug
Naar boven