- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm okeokeik draag alles zo wijd mogelijk, ik ben echt al die complimenten, jaloerse blikken, het mij nastaren, de ohhh's en aaah's en al die mensen die vrienden met me willen worden omdat ze dan in mijn nabijheid kunnen verkeren helemaal zat! en toch ondanks die schoonheid ben ik mezelf gebleven... ik zet gewoon nog zelf de vuilniszakken buiten en ik ben blij dat ik ondanks die perfecte spierdefenitie zo bescheiden ben gebleven.
Kzei tog oke !ik ben echt al die jaloerse ecto's meer dan zat! ga trainen jullie!

ik draag alles zo wijd mogelijk, ik ben echt al die complimenten, jaloerse blikken, het mij nastaren, de ohhh's en aaah's en al die mensen die vrienden met me willen worden omdat ze dan in mijn nabijheid kunnen verkeren helemaal zat! en toch ondanks die schoonheid ben ik mezelf gebleven... ik zet gewoon nog zelf de vuilniszakken buiten en ik ben blij dat ik ondanks die perfecte spierdefenitie zo bescheiden ben gebleven.

dat is me te macho, houden de vrouwtjes ook niet zo van![]()
zit er net was strakker in