...
hij probeerde iets grappig. Een "kleinere versie van drogba" is als een "minder technische versie van Messi", of "een hoogspringer die niet zo hoog kan springen".
Drogba is een stereotype tall targetman. Met 1m80 kom je daarvoor in de verste verte nog niet voor in aanmerking.
Daarnaast is dat soort type in Nederland zeldzaam. Nu volg ik de competitie niet zo overdreven hard, maar Bulykin is ook zo'n type. Voor de rest is het me nog niet opgevallen.
Ik zal je even proberen analyzeren.
Sterk/snel/lenig/wendbaar zijn zaken die relatief zijn. Een hard schot is ook relatief, en nutteloos dat je dat zegt. Zeg dan "goalscorend vermogen", of "sterke lange bal" als je dat hebt.
Daarnaast weet ik ook je positie niet.
spelinzicht en spel lezen zijn zowat de belangrijkste zaken, al heeft dat ook met ervaring te maken. Op zich is het moeilijk te snappen hoe goed/slecht je erin bent in een paar lijntjes op een forum.
Wat ik je kan aanraden: vraag je trainer om hulp. Vraag hem wat je slechte/goede punten zijn en of hij tips heeft. Steek je boven de groep uit, probeer een manager te contacteren.
Daarnaast is de voetbalwereld een vuil wereldje, weet ik uit eigen ervaring, dus good luck.