XXL Nutrition

Wil wat bereiken met voetbal

Heel simpel...ga van eigen kracht uit en benader clubs. Als jij vind dat je er iets te zoeken hebt dan is dat misschien zo. Benader ze en zeg dat je de beste speler bent die ze zich kunnen wensen en vraag of je een week op proef mag komen spelen/trainen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Succes...

Top Jupiler 40 k, omni 20 k

Heel simpel...ga van eigen kracht uit en benader clubs. Als jij vind dat je er iets te zoeken hebt dan is dat misschien zo. Benader ze en zeg dat je de beste speler bent die ze zich kunnen wensen en vraag of je een week op proef mag komen spelen/trainen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Succes...

dat is niet helemaal hoe het werkt bij voetbalclubs :o dan komt elke pietlut vragen of ie een weekje op proef mag komen...

dat is niet helemaal hoe het werkt bij voetbalclubs :o dan komt elke pietlut vragen of ie een weekje op proef mag komen...

Jep. Soms moet je wat ondernemen. Je zult versteld staan wat voor kansen mensen kunnen krijgen. Durf en enthousisme wordt vaak gewaardeerd.

Poeh, dat zou ik zo niet durven zeggen. Denk dat als je in de top van de Jupiler league speelt je wel een aardig centje meepakt, maar bij clubs als Omniworld zal het wel meevallen qua bedrag.

Dan kan je beter voor de Topklasse gaan, daar schijnen ze meer te verdienen!
Denk aan IJsselmeervogels en Spakenburg...
Dus in de topklasse verdien je meer dan in de eerste divisie? Bizar :cool:

• Topic Starter Topic Starter
thanks voor tips iedereen, en ja ik had spakenburg gebelt maar ze zeiden dat ze nu vol zitten. Ik moest een mail sturen en als er plaats over is, sturen ze een mail terug. Na me stage ga ik meer clubs benaderen.(Ondertussen ook ALS ik tijd heb)

Dus in de topklasse verdien je meer dan in de eerste divisie? Bizar :cool:

Jupp, dan wel de vergelijking met Top van de Topklasse en middenmoot/onderin Jupiler League.
Clubs als Spakenburg en IJsselmeervogels krijgen veel geld binnen vanuit sponsoren uit de regio en doen eventueel wat zwarte centjes erbij.
Jongen van mijn opleiding voetbalt in het 1e van Spakenburg, en die verdient een lekker zakcentje.

(Ondertussen ook ALS ik tijd heb)

Kijk hieruit kunnen we concluderen dat je niks gaat bereiken met voetbal. Vastberadenheid, instelling, talent en toeweiding zijn een must. Je legt zelf al een vinger op een delicate plek en beantwoord je eigenlijk al je eigen topic. Niet vervelend bedoeld maar gewoon levenservaring. De lat hoog leggen zonder er alles maar dan ook alles voor te willen doen is gedoemd te mislukken. succes..

Eerst en vooral veel succes met je doelen.
Maar je werkpunten zijn niet de minste. Vista is iets wat elke voetballer op niveau moet hebben. En dat kan je jammergenoeg niet zomaar aanleren. Dat is iets wat je hebt aangeleerd omdat je net al zo lang voetbald, en jij bent nieuw in het voetbalwereldje.
Ik snap ook niet, als je een goede trap hebt waarom je dan niet goed kan voorzetten.
Je kan dus niet op de 7/11 spelen omdat je geen voorzetten kan geven en ook niet op de 8,6,10 omdat je geen vista hebt. De 9 word het dus aangezien ik uit je posts afleid dat je geen verdediger bent. En als je maar op 1 positie rendeert ben je toch ook wel beperkt. Niet algemeen beperkt, veel ploegen zullen je willen maar iig geen toppers. Verder is dat mijn mening en zoals ik al zei gun ik het je wel. Voetbal is een harde wereld en je zal niks cadeau krijgen, het is werken voor een basisplaats en al zeker bij een topper. Het moeilijkste is om in de belangstelling te komen, je hebt dus best ook wat uitstraling. En nu heb ik wel nog een goede tip voor je, je kan in de B ploeg van een topper gaan spelen. Waar ik speel hebben we een A, B en C ploeg. Allemaal van dezelfde leeftijd dus. Die B ploeg valt altijd wel mee, C is dan alweer minder niveau, je kan gaan testen voor de B ploeg van een ploeg in eerste divisie in Nederland en als je daar goed speelt schuiven ze je wel door naar de A ploeg.

Succes! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Kijk hieruit kunnen we concluderen dat je niks gaat bereiken met voetbal. Vastberadenheid, instelling, talent en toeweiding zijn een must. Je legt zelf al een vinger op een delicate plek en beantwoord je eigenlijk al je eigen topic. Niet vervelend bedoeld maar gewoon levenservaring. De lat hoog leggen zonder er alles maar dan ook alles voor te willen doen is gedoemd te mislukken. succes..

Je hebt gelijk, nu ik het zo lees komt het over alsof ik niet vastberaden genoeg ben, qua training geef ik alles maar om eerlijk te zijn , met clubs benaderen niet omdat ik vind dat ik nog niet klaar ben om bij goeie club te gaan spelen. Ik weet niet wat het beste is, nog een tijdje door trainen bij mij club om toch wel een goeie niveau te behalen EN dan clubs benaderen of op mijn huidige niveau alvast clubs benaderen. Want ik wil toch wel gebruik maken van de kans als ik het krijg...

Terug
Naar boven