torretje23
Novice
- Waardering
- 0
hallo allemaal,
ik ben vincent
23 jaar
1.79m
67.8 kg
bf is 10.5 % 2.5 maand geleden gemeten in de sportschool
het zit namelijk zo
ik heb een kleine 2 jaar getrained zo goed als alle spiergroepen
maar door het werk dat ik doe ( lakspuiter) heb ik dus 4 maanden geleden een tennis arm en rechts en een golfarm links opgelopen
kon dus zo goed als niets meer uitvoeren op mn werk en qua sporten
nu ben ik naar de fysio geweest maar na zoveel behandelingen die ik ook nog is uit eigen zak moest betalen schoot ik er geen donder mee op en nu 700 euro verder heb ik op internet www.tennisarm.nl wat gevonden en deze gene beweerd me eraf te kunnen helpen en dat ik alles weer kan doen
als ik maar oefeningetjes doe na belasting
nu ben ik 5.5 week op vakantie geweest en de laatste 2 weken ben ik begonnen met interval rennen want voor mn gevoel word ik wat dikker vet bij me buik en billen
heb ook me in de vakantie beetje misdragen door koekjes etc te eten en de tijd dat ik niets deed hiervoor het onderstaande schema aangehouden
rare is dat ik meestal rond de 68kg weeg
maar k zie duidelijk als ik een "strakke" broek aan heb dat het wat dikker is
nu wil ik dus weer starten met goed eten een schema om te cutten
ik word behandeld aan mn armen op 11 september 18e 25e en dan nog 3 weken voordat ik weer het volop mag belasten
dus wil ik deze tijd benutten om wat minder vet te krijgen met het minste spiermassa te verliezen natuurlijk
en daarna weer proberen te groeien
hier wat ik nu eet per dag
7.30 : magere kwark 500ml + 1a 2 sneetjes bruin brood kip filet
10.00 : 4 of 6 sneetjes bruin brood kip filet/kalkoen
12.30 : 4 tot 6 sneetjes bruin brood kip filet/kalkoen slankie smeerkaas
18.00 : aardappels 4 of 5 stuks 150gr groente ( verschillend) 150gr kip
19.00 : 2 stuk fruit ( banaan, appel, kiwi )
avond eten is wisselend
rijst met kip en groente
pasta + saus met kip erin /groente
nasi + kip en groente etc
bami + kip en groente etc
aardappels + hollandse pot
(schep vaak 2 keer of meer op)
nu begrijp je vast dat kip filet op brood me een beetje me strot uit hangt na dit tijden gegeten te hebben en heb ik wel is salami of kaas in de middag erbij gegeten
las ook dat ik pindakaas gewoon kon eten , vraag was ook wat voor soort is het beste daarvoor vet/etc verhouding
en tonijn uit blik ga ik aanschaffen voor wat afwisseling
dus die wil ik dan ook eraan toevoegen
chips / koek / patat etc eet ik amper als ik het 2 x per maand eet is het veel
ik merk ook echt als ik probeer minder te eten dat ik gewoon honger krijg en ik een bak van die noodles moet maken om het te stillen
probleem met de tijden is van het eten op me werk dat ik niet anders kan de tijd van 12.30 tot 18.00 is natuurlijk een te groot gat
mijn vraag is , zit ik een beetje op de goede richting moet ik dit schema aanhouden en gewoon keihard gaan rennen/fietsen/roeien/zwemmen ofzo
en wat is nu beter voor mij, interval rennen wat ik nu doe 2 minuten lopen 7 km/h dan 1 min rennen 16 km/h dat gedurende 30 minuten
doe ik overigens om de dag in de week dus ma / wo / vrij / zo
of moet ik elke dag maar de ene dag roeien de andere dag fietsen etc ?
hier wat foto's van hoe het er nu uit ziet het is niet veel maar vergeleken wat ik was ( plank) is het wel wat vooruit gegaan
ben ook niet geweldig in de posities hehe
hoop niet dat iedereen me meteen aanvalt met lezen dit dat, heb de faq en nog wat topics gelezen maar een reactie van mensen met ervaring komt altijd ten goede
ow en alcohol etc drink ik ook nog zelden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
alle fotos zijn gemaakt zonder opgewarmd of iets te zijn
ik ben vincent
23 jaar
1.79m
67.8 kg
bf is 10.5 % 2.5 maand geleden gemeten in de sportschool
het zit namelijk zo
ik heb een kleine 2 jaar getrained zo goed als alle spiergroepen
maar door het werk dat ik doe ( lakspuiter) heb ik dus 4 maanden geleden een tennis arm en rechts en een golfarm links opgelopen
kon dus zo goed als niets meer uitvoeren op mn werk en qua sporten
nu ben ik naar de fysio geweest maar na zoveel behandelingen die ik ook nog is uit eigen zak moest betalen schoot ik er geen donder mee op en nu 700 euro verder heb ik op internet www.tennisarm.nl wat gevonden en deze gene beweerd me eraf te kunnen helpen en dat ik alles weer kan doen
als ik maar oefeningetjes doe na belasting
nu ben ik 5.5 week op vakantie geweest en de laatste 2 weken ben ik begonnen met interval rennen want voor mn gevoel word ik wat dikker vet bij me buik en billen
heb ook me in de vakantie beetje misdragen door koekjes etc te eten en de tijd dat ik niets deed hiervoor het onderstaande schema aangehouden
rare is dat ik meestal rond de 68kg weeg
maar k zie duidelijk als ik een "strakke" broek aan heb dat het wat dikker is
nu wil ik dus weer starten met goed eten een schema om te cutten
ik word behandeld aan mn armen op 11 september 18e 25e en dan nog 3 weken voordat ik weer het volop mag belasten
dus wil ik deze tijd benutten om wat minder vet te krijgen met het minste spiermassa te verliezen natuurlijk
en daarna weer proberen te groeien
hier wat ik nu eet per dag
7.30 : magere kwark 500ml + 1a 2 sneetjes bruin brood kip filet
10.00 : 4 of 6 sneetjes bruin brood kip filet/kalkoen
12.30 : 4 tot 6 sneetjes bruin brood kip filet/kalkoen slankie smeerkaas
18.00 : aardappels 4 of 5 stuks 150gr groente ( verschillend) 150gr kip
19.00 : 2 stuk fruit ( banaan, appel, kiwi )
avond eten is wisselend
rijst met kip en groente
pasta + saus met kip erin /groente
nasi + kip en groente etc
bami + kip en groente etc
aardappels + hollandse pot
(schep vaak 2 keer of meer op)
nu begrijp je vast dat kip filet op brood me een beetje me strot uit hangt na dit tijden gegeten te hebben en heb ik wel is salami of kaas in de middag erbij gegeten
las ook dat ik pindakaas gewoon kon eten , vraag was ook wat voor soort is het beste daarvoor vet/etc verhouding
en tonijn uit blik ga ik aanschaffen voor wat afwisseling
dus die wil ik dan ook eraan toevoegen
chips / koek / patat etc eet ik amper als ik het 2 x per maand eet is het veel
ik merk ook echt als ik probeer minder te eten dat ik gewoon honger krijg en ik een bak van die noodles moet maken om het te stillen
probleem met de tijden is van het eten op me werk dat ik niet anders kan de tijd van 12.30 tot 18.00 is natuurlijk een te groot gat
mijn vraag is , zit ik een beetje op de goede richting moet ik dit schema aanhouden en gewoon keihard gaan rennen/fietsen/roeien/zwemmen ofzo
en wat is nu beter voor mij, interval rennen wat ik nu doe 2 minuten lopen 7 km/h dan 1 min rennen 16 km/h dat gedurende 30 minuten
doe ik overigens om de dag in de week dus ma / wo / vrij / zo
of moet ik elke dag maar de ene dag roeien de andere dag fietsen etc ?
hier wat foto's van hoe het er nu uit ziet het is niet veel maar vergeleken wat ik was ( plank) is het wel wat vooruit gegaan
ben ook niet geweldig in de posities hehe
hoop niet dat iedereen me meteen aanvalt met lezen dit dat, heb de faq en nog wat topics gelezen maar een reactie van mensen met ervaring komt altijd ten goede
ow en alcohol etc drink ik ook nog zelden
alle fotos zijn gemaakt zonder opgewarmd of iets te zijn