AndroidHealthClinic

Wilders: f**k de Rechten Mens

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
"Je moet ze oppakken en meteen uit Nederland verwijderen. Als het volgens de Grondwet niet mag, dan veranderen we de Grondwet. Als het in strijd is met het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, dan zeggen we dat verdrag op. Het beschermen van de Nederlandse gezinnen is een belang dat veel zwaarder weegt", stelt het afvallige VVD-lid in een interview met opinieblad Elsevier. Tijdelijke straatverboden zijn volgens Wilders 'halfzachte maatregelen'.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/50219

Mee eens. Maar waar wil die ze laten?

Bovenstaande is dus geen uitspraak van Wilders maar een advies van de Israelische veiligheidcoïtusperts.....:rolleyes:

ja en het leuke is dat we regels moeten maken tegen gasten zoals hij! zijn doelen zijn goed. maar hij is ex VVD-er.. dat zijn die gasten die armen mensen armer willen maken en rijke mensen rijker.. mensen die er tussen in zitten zoals de meeste van ons die worden ook armer.

die gasten willen belastingvoordeel schrappen.. zodat alleen zij voordeel hebben. Die gasten verduisteren zoveel geld.. als wij zoveel geld hadden dan reed iedereen van dit forum in een dikke auto. Oplichters zijn het die politiek homo's..

Er zijn geen mannen meer.. iedereen is homo geworden.. alleen maar praten en oplichten! Alleen zijn ideeen van intergratie en uitzetting keur ik goed!

hehehe het mensenrechten verdrag eenzijdig opzeggen.... beetje kansloos die Wilders.

Beetje kansloze uitspraken die je nooit kan waarmaken van wilders.

Champ zei:
ja en het leuke is dat we regels moeten maken tegen gasten zoals hij! zijn doelen zijn goed. maar hij is ex VVD-er.. dat zijn die gasten die armen mensen armer willen maken en rijke mensen rijker.. mensen die er tussen in zitten zoals de meeste van ons die worden ook armer.

die gasten willen belastingvoordeel schrappen.. zodat alleen zij voordeel hebben. Die gasten verduisteren zoveel geld.. als wij zoveel geld hadden dan reed iedereen van dit forum in een dikke auto. Oplichters zijn het die politiek homo's..

Er zijn geen mannen meer.. iedereen is homo geworden.. alleen maar praten en oplichten! Alleen zijn ideeen van intergratie en uitzetting keur ik goed!

:rolleyes:

Wat ben jij voor een links bolwerk roxxe?????

Terug naar www.indymedia.nl dan maar !!

Waar kies je voor, de veiligheid van de Nederlandse burger, of de vrijheid en burgerrechten van de terrorist? Ja ik weet het wel hoor. :cool:

Als enkele individuen van de vrijheid zo een misbruik maken, dan ben je sowieso niet vrij. Die vrijheid wordt dan beperkt door die enkelingen die hun gedachten met geweld door willen drukken. Als geterroriseerd burger ben je namelijk ook niet vrij.

DBC01 zei:
Bovenstaande is dus geen uitspraak van Wilders maar een advies van de Israelische veiligheidcoïtusperts.....:rolleyes:

Zet toch je bron er eens bij man, zitten hier meer mensen op GS bro

en btw Geertje wilde dit al voordat hij op vakantie ging naar Eilat ;)

What's next, massale boekverbrandingen ? Een nieuwe Kristalnacht ? Er is jaren gestreden die wetten mogelijk te maken en Wilders wil ze maar even afschaffen ?

Deze uitspraak is ook wel exemplarisch voor zijn denkwijze :

"Er is geen principieel verschil tussen de moord op Van Gogh door Mohammed Bouyeri en het straatterrorisme van groepjes Marokkaanse jongeren in bijvoorbeeld de Amsterdamse Diamantbuurt."

Hard aanpakken kan ook zonder voorbij te gaan aan de meest fundamentele wetten die gelden voor iedereen.

Dit moet je in een breder perspectief zien. Ja, uit zijn verband halen, en verwijzen naar de Jodenvernietiging. . . Zo simpel is het niet. Er is een belang van individuele vrijheid, maar ook een belang van de veiligheid van de samenleving als geheel. En tenslotte is er geen vrijheid als er in beginsel al geen veiligheid bestaat. Verschillende wetten zijn ook in de jaren zestig en zeventig doorgeschoten naar het belang van de individuele vrijheid, en dat in een tijd dat criminaliteit en terrorisme nog totaal geen issues waren. Er zal aanpassing moeten komen van een aantal van die wetten. Sterker nog, dat gebeurt al: 20 jaar geleden was half Nederland verontwaardigd geweest over een identificatie plicht, nu is deze, omdat men het belang ervan inziet, algemeen geaccepteerd. Hoever Wilders daar in wil gaan, dat is een diskussie punt, maar oudere politieke partijen hebben de afgelopen jaren ook maatregelen genomen die tot een herafweging van deze twee belangen komen.

Ook zie ik toch wel een verband tussen straat terreur en terreur van bepaalde andere groepen. Vaak is de basis voor deze mensen om tot geweld over te gaan, en dingen niet in "nederlands poldermodel" overleg op te lossen, een soort van wij tegen hun cultuur, vanuit de allochtonen dus. Wie gelijk heeft is vaak niet belangrijk, tot wiens groep je hoort wel. De bloedwraak cultuur, gewoon in sommige gebieden rond de Middellandse zee, daar doel ik op. Zeker speelt die achtergrond mee, als men als beledigd naar het geweldsmiddel grijpt, zowel in de Diamantbuurt als in de Hofstadgroep.

EricR zei:
What's next, massale boekverbrandingen ? Een nieuwe Kristalnacht ? Er is jaren gestreden die wetten mogelijk te maken en Wilders wil ze maar even afschaffen ?

Deze uitspraak is ook wel exemplarisch voor zijn denkwijze :

"Er is geen principieel verschil tussen de moord op Van Gogh door Mohammed Bouyeri en het straatterrorisme van groepjes Marokkaanse jongeren in bijvoorbeeld de Amsterdamse Diamantbuurt."

Hard aanpakken kan ook zonder voorbij te gaan aan de meest fundamentele wetten die gelden voor iedereen.

hoe dan?

exarchos zei:

Strafrecht beter toepassen, er wordt nu inderdaad nog te veel gedoogd. Desnoods wordt er aanpassing gedaan op de hoogte van de straffen aangaande die zaken die Wilders aanhaalt. Dat is veel minder ingrijpend dan een grondwet aanpassen.

Grondwetten aanpassen leiden tot steeds meer beperkingen van de normale burger. Iets waar ik niet op zit te wachten.

daamn.. love u wilders! hij heeft dezelfde ideen als mij ":D

Heeft hij weer zetels nodig ofzo? ???

EricR zei:
Desnoods wordt er aanpassing gedaan op de hoogte van de straffen aangaande die zaken die Wilders aanhaalt..

Ik denk dat iemand die bereid is tot een zelfmoord actie, zich weinig van de strafmaat aantrekt. Bedenk, Mohammed B. was er op voorbereid dat hij ging sterven.

Marc W zei:
Ik denk dat iemand die bereid is tot een zelfmoord actie, zich weinig van de strafmaat aantrekt. Bedenk, Mohammed B. was er op voorbereid dat hij ging sterven.
tja, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Beetje zwak, dus.

Marc W zei:

Beloof ze geen plaats naast Allah in het hiernamaals en ze doen het nooit weer :D

Terug
Naar boven