MuscleMeat

Wilders: f**k de Rechten Mens

exarchos zei:
Zet toch je bron er eens bij man, zitten hier meer mensen op GS bro

en btw Geertje wilde dit al voordat hij op vakantie ging naar Eilat ;)

Volgens mij loop jij een beetje uit je nek te lullen. IK MAAKTE DIE POST NIET AAN MAAR ROXXE! En Roxxe vermeldde erbij dat het om een bericht ging van Fok! dus please read before you shout!!!

DBC01 zei:
Volgens mij loop jij een beetje uit je nek te lullen. IK MAAKTE DIE POST NIET AAN MAAR ROXXE! En Roxxe vermeldde erbij dat het om een bericht ging van Fok! dus please read before you shout!!!

Rustig aan, Exarchos doelde op jouw posting. Op Geen ST wordt melding gemaakt dat Wilders die onzin heeft opgedaan in Israel.

En dat staat ook in Fok's nieuws. Dat ie die ideeen heeft opgedaan in Israel.
Ik heb GeensT de afgelopen 24 uur niet eens gezien. Ben te druk met mensen de weg wijzen.

DBC01 zei:
En dat staat ook in Fok's nieuws. Dat ie die ideeen heeft opgedaan in Israel.
Ik heb GeensT de afgelopen 24 uur niet eens gezien. Ben te druk met mensen de weg wijzen.

Ben je nu ook al Jehovah getuige geworden ? ;) :D

Het is altijd hetzelfde: links laat alles maar zoals het is en doet liefst niets anders dan de zaak in de doofpot steken en/of de allochtonen beschermen/goedpraten. Rechts heeft meestal een eenzijdige en onrealiseerbare denkwijze die waarschijnlijk enkel tot meer haat en problemen leidt. Ik vraag me af of er ooit nog verbetering komt...

• Topic Starter Topic Starter
sanniejj zei:
Wat ben jij voor een links bolwerk roxxe?????

Terug naar www.indymedia.nl dan maar !!

hehe, ik vind de huidige politieke samenleving nogal fascinerend, en zo'n "links bolwerk" ben ik nu ook weer niet ;) er moet gewoon tegengewicht zijn (met 105kg is dat nu ook niet zo moeilijk ;))

Big_T zei:
Het is altijd hetzelfde: links laat alles maar zoals het is en doet liefst niets anders dan de zaak in de doofpot steken en/of de allochtonen beschermen/goedpraten. Rechts heeft meestal een eenzijdige en onrealiseerbare denkwijze die waarschijnlijk enkel tot meer haat en problemen leidt. Ik vraag me af of er ooit nog verbetering komt...

Yep, daar heb je gelijk in. Links heeft nooit durven zeggen dat er iets mis was met de integratie, omdat ze zonodig overmoreel over willen komen. Rechts heeft alleen maar domme botte praat in de aanbieding.

Pas las ik een stukje over die LPF'er Eerdmans. Volgens hem moet de privacy drastisch wijken voor allerlei extremistisch gevaar. Ja... tuurlijk, gooi alle burgerrechten waar eeuwen voor is gevochten maar uit het raam. UIteindelijk zit je met een totalitaire staat EN met extremistisch gevaar
:mad: :mad: :mad:

Big_T zei:

Ik denk dat er eerst nog een derde wereld oorlog voor nodig is....helaas. :(

Terug
Naar boven