AndroidHealthClinic

Wilders: geef iedereen 400 euro

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Alle volwassenen moeten van de overheid een eenmalige cheque van 400 euro krijgen. Met dat idee wil Geert Wilders de economie een oppepper geven.

"Een van de oorzaken van de huidige crisis is vraaguitval", aldus Wilders. "Daar wil ik wat aan doen. En mensen kunnen een extraatje hartstikke goed gebruiken."

Wilders wil de kosten van de gift, ruim 5,2 miljard euro, betalen door de missie in Afghanistan vanaf dit voorjaar te schrappen (opbrengst: 500 miljoen), te stoppen met de schuldsanering van de Nederlandse Antillen (1,7 miljard) en een streep te zetten door de aanschaf van het gevechtsvliegtuig JSF (3 miljard). Die toestellen wil de PVV later in kleinere aantallen van de plank kopen.

"We halen het geld niet uit posten die de mensen pijn doen", aldus de politicus, die vindt dat zowel miljonairs als mensen met een minimumloon de cheque moeten krijgen.

Cheap manier van zieltjes winnen!

Waar heb je dat vandaan? Uit de krant ofzo?

Ik vind dat hij groot gelijk heeft!

**** de antillianen! Als ze wat nodig hebben komen ze maar hier heen!

Afghanistan hadden we sowieso niks te zoeken, en die JSF hebben we niks aan!

Ik zeg doen! Niet alleen omdat ik het geld zo graag wil:D Maar ook omdat ik denk dat dit goed zal werken! Als iedereen 400 euro kan besteden, geeft dat de economie toch een flinke boost..

Al zijn het vrij radicale beslissingen, en ik denk niet dat dit ooit uitgevoerd zal worden..

Tis in ieder geval wel een goede stunt om Minister President te kunnen worden!

Mijn stem heeftie sowieso al in de pocket!

Geertje dacht, wat is een zekere manier van stemmen krijgen...? Stemmen kopen!? :roflol:

jacobse_en_van_es.jpg

Geen gezeik, iedereen rijk. Stem de tegenpartij. Stem Wilders!

What's next :rolleyes:

Ik vind sowieso dat Wilders veel te vaak als een racist en een idioot afgeschilderd wordt, en dat hij vaak best zinnige dingen zegt!

maarja, dat geile geblondeerde kapsel werkt wel in z'n nadeel!

Karma voor iedereen die wilders stemt met de volgende verkiezingen!

• Topic Starter Topic Starter
indd, goed plan....

Goed voor de economie.

Ah laten we dan gelijk iedereen 4.000 euro geven! Of 4 miljoen? Zijn we er zo weer bovenop! ;)

Tja, das dan weer niet haalbaar!

Eventueel ben ik me wel bereid op te offeren.. dat ik die 4 miljoen krijg.. check ik ff of de economie er beter van wordt.. laat ik het jullie gauw genoeg weten!:D

idd, gewoon die centjes hier in nederland houden!

Goed idee, moet het geld wel uitgegeven worden in winkels, en niet aan achterstallige betalingen.

dan werkt het niet zo sterk in de economie.

Zal mijn 400 euro aan de h**ren spenderen.

Dat vind ik iets te makkelijk gezegt om daar over te oordelen...

Wij hebben ook niks te zoeken in afghanistan.

Maar hij heeft wel gelijk. JSF word telkens duurder en Saab is beter en goedkoper en kost ons geen geld in ontwikkeling.

Met de JSF wou Amerika gewoon van alle geintreseerden geld gappen.

maar zodra hij minister president zou worden neemt hij die 400€ toch terug dubbel af op 1 of andere manier, zo zijn alle politiekers

IkQUOTE]

Dat vind ik iets te makkelijk gezegt om daar over te oordelen...

Ik vind dat we andere landen moeten steunen, en zoals de Taliban terreur zaait in dat land, daar moest ook een eind aan komen! Maar kon Amerika dat als grootmacht niet alleen af?

En die Joint Strike Fighters zijn peperduur, wat is er mis met de F16's die we nu hebben? Komt er een oorlog aan ofzo? Dat we die dingen zo hard nodig hebben?

Als het zo k*t gaat met de economie moeten ze dat maar als eerste oplossen..

Die JSF dingen kunnen wachten tot het weer goed gaat, en we geld in overvloed hebben!

Sommige mensen moeten hier echt leren quoten.

Wij hebben ook niks te zoeken in afghanistan.

Maar hij heeft wel gelijk. JSF word telkens duurder en Saab is beter en goedkoper en kost ons geen geld in ontwikkeling.

Met de JSF wou Amerika gewoon van alle geintreseerden geld gappen.

Geen idee,ik ben er nog nooit geweest.

Terug
Naar boven