- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
iedereen een gratis quote cursus voor 400€
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommige mensen moeten hier echt leren quoten./QUOTE]
+1
![]()
hebben wij belgen toch zopas ook gehad.
Iedereen 300euro.
Onze economie is inderdaad vooral afhankelijk van de buurlanden (België 80% export van BNP, Nederland weet ik niet maar zal weinig verschillen) en dus zou je kunnen stellen dat wat op Europees vlak gebeurd voor ons veel belangrijker is dan nationale maatregelen. Maar goed, als je als overheid iets wilt doen, en dat is toch wat de mensen verwachten, dan moet je daar goed over nadenken. We kunnen de economie wel een kleine stimulans geven door bepaalde maatregelen, maar dit plan is inderdaad niet erg efficiënt.Zo'n plan heeft ook erg goed gewerkt in de USA, not. In Nederland is het probleem niet eens de afgenomen vraag van de consument en wordt de economie lang niet zoveel bepaald door consumptie als in de USA.
Is maar hoe je het bekijkt. Gewoonlijk wil rechts belastingsverlagingen terwijl links eerder belastingsverhogingen wilt.Dit is gewoon vrij dom populisme en eigenlijk ook vrij links. Althans er wordt altijd gezegd dat links eigenlijk altijd voor sinterklaas wil spelen. Als iets wel voor sinterklaas spelen is dan is dit het wel.
Alleen voor wie werkt (150 euro belastingsvermindering per werkende persoon dacht ik).hebben wij belgen toch zopas ook gehad.
Iedereen 300euro.
Onze economie is inderdaad vooral afhankelijk van de buurlanden (België 80% export van BNP, Nederland weet ik niet maar zal weinig verschillen) en dus zou je kunnen stellen dat wat op Europees vlak gebeurd voor ons veel belangrijker is dan nationale maatregelen. Maar goed, als je als overheid iets wilt doen, en dat is toch wat de mensen verwachten, dan moet je daar goed over nadenken. We kunnen de economie wel een kleine stimulans geven door bepaalde maatregelen, maar dit plan is inderdaad niet erg efficiënt.
Is maar hoe je het bekijkt. Gewoonlijk wil rechts belastingsverlagingen terwijl links eerder belastingsverhogingen wilt.
Rechts geeft minder om de sociale maatregelen, maar anderzijds wil het ook wel populistisch zijn en dus de burger happy maken met dergelijke cadeaus.
Links zal eerder kiezen voor het steunen van groepen waarvan zij vinden dat die het meer nodig hebben dan andere.
In elk geval vind ik zomaar met geld gooien naar de burger nooit een goed plan. Je moet een goed onderbouwd plan hebben, een bepaald doel. En dan in functie van dat doel, op verantwoorde manier een investering realiseren.

spaarlek ftw. Die 400 gaat niet de economie in hoor, maar gewoon op de spaarrekeningen.
250 euro voor wie >24.000 per jaar verdient.Alleen voor wie werkt (150 euro belastingsvermindering per werkende persoon dacht ik).
Vond ik ook niet zo'n geweldig idee maar goed, was wel leuk om mee uit te pakken enkele maanden voor de verkiezingen...
en als banken ineens een dikke 5 miljard op hun spaarekeningen ontvangen is dat niet goed voor de economie?
had trouwens beter gezien dat dat geld komt van 3e wereld hulp en onnodige ww uitkeringen en subsidies (waar veel mocro's en tokkies van genieten). laat die soldaten daar maar zitten.