AndroidHealthClinic

Wilders got owned

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
D66-fractieleider Alexander Pechtold zal wanneer er weer een confrontatie in de Tweede Kamer plaatsvindt met PVV-leider Geert Wilders vragen hoe het zit met het paspoort van Wilders' echtgenote. De vrouw van Wilders komt uit Hongarije, en Pechtold wil weten of zij dat paspoort nog bezit.

Pechtold zegt dat het hem in feite geen lor interesseert of mevrouw Wilders een Hongaars paspoort bezit, maar dat hij Wilders' achterban een spiegel wil voorhouden. ''Je kunt laten zien dat hij vaak inconsequent is.'' De D66'er denkt dat zijn aanpak beter werkt dan een puur zakelijk debat. ''In het verleden zijn democratieën kapot gegaan aan politieke correctheid. Dictaturen ontstaan als de democratie niet functioneert of als er geen tegenwicht wordt geboden wanneer die wordt uitgehold.''

Andere Tweede Kamerfracties willen Wilders juist wel zakelijk benaderen. Alhoewel er volgens het Parool binnen de VVD vraagtekens worden gezet bij de steun die Wilders kreeg bij zijn aanvraag voor een spoeddebat over de nevenfunctie van PvdA-Kamerlid Khadija Arib.

Wilders heeft nog geen reactie gegeven. Mede vanwege de continue reeks van bedreigingen aan zijn adres, houdt hij zijn vrouw tot nog toe buiten de publiciteit.

:bow:

lekker hoor, ff afw8te wat hier uit komt!

Zijn vrouw zit toch ook niet in het bestuur van het land?

Grappig, maar waar zijn nu al die lui die hem racist noemen? Hij heeft iig geen probleem met mensen uit andere landen, anders had hij geen Hongaarse getrouwd.

jezus waar slaat dat nou weer op, volgens mij zit die vrouw niet in de politiek en legt de wet van het land waar zij een paspoort van heeft haar echtgenoot ook geen verplichtingen op.

Wilders' zijn verschijning is grotendeels gebaseerd op het verwezelijken van z'n invloed op dit land en niet gericht op politiek bedrijven om zoveel mogelijk mensen hogerop te tillen.

Verder zal het me ook weinig bommen. Het feit dat hij spreekt over veiligheid in Nederland en een 'tsunami' van islamitisering is met elkaar in tegenspraak.

Door hem worden de ogen uit extremistische kringen meer dan ooit op Nederland geworpen.

Je kan nog steeds racistisch zijn richting andere groepen, dat zegt niet zoveel natuurlijk. Zelf vind ik Wilders overigens geen racist, maar wel een xenofoob. Een xenofoob is niet direct een racist.

Ja joh die kerel heeft nog niet genoeg aan zijn hoofd, het feit alleen al dat hij bedreigt wordt. betrek zijn vrouw er ook nog even bij....

Ik snap het niet helemaal, het feit alleen al dat hij elke dag weer die doodsbedreigingen krijgt, niet meer in zijn eigen huis kan wonen, continu beveliging nodig heeft etc etc. Alleen voordat gegeven feit al, want he die bedreigingen worden echt niet gedaan door varkenshouders uit friesland. Dat zegt mij al meer dan genoeg over een aantal Moslimfunid's die dit land rijk is.

Alleen daarom heeft die kerel mijn waardering al het feit dat hij daar tegen strijd vind ik lovenswaardig. Dit land is dat soort mensen idd liever kwijt dan rijk.

Het lijkt of iedereen dit is vergeten ??? Hirsi Ali is ONDER ANDERE gewoon wegbedreigd hier in Nederland. Wilders wordt al jaren zwaar bedreigd. En iedereen loopt maar te kk eren op dit soort mensen.

Nee ze moeten gewoon hun bek houden, tja idd dan krijgen dit soort groeperingen meer en meer de overhand hier in Nederland.

Lang leve de politieke correctheid in dit koude politiek bekrompen kikkerlandje, ik zeg expres politiek want voorderest leef ik hier echt wel prettig.

Maar de politiek echt af en toe word ik er schijtziek van, en die cokejunk van een Pechtold moet helemaal ze smoel houden :roflol:

Iedereen is die fundi's liever kwijt dan rijk, wat mij betreft zelfs liever dood dan levend. Wilders ziet echter geen verschil meer tussen fundi's en degenen die hier een normaal bestaan willen leiden. Zijn aanvallen op Aboutaleb, Arib, Albayrak geven dat al aan. Onder de valse pretenties van loyaliteit een debat in gaan, het is hem er gewoon om te doen om moslims te weren uit belangrijke functies.

Dat is aardig tegenstrijdig lijkt me, doen ze eindelijk mee is het weer niet goed. Enige wat dus rest is eigelijk oprotten uit Nederland, want zelfs een aangepaste moslim kan alleen maar op hoon rekenen vanuit de PVV. Angst is het, meer niet.

Ze kunnen beter eens een keer normaal ingaan op z'n standpunten dan het op zijn persoon spelen. Wat boeit het nou of zijn vrouw een Hongaars paspoort heeft of niet, ze bestuurt dit land toch niet?

Iedereen is die fundi's liever kwijt dan rijk, wat mij betreft zelfs liever dood dan levend. Wilders ziet echter geen verschil meer tussen fundi's en degenen die hier een normaal bestaan willen leiden. Zijn aanvallen op Aboutaleb, Arib, Albayrak geven dat al aan. Onder de valse pretenties van loyaliteit een debat in gaan, het is hem er gewoon om te doen om moslims te weren uit belangrijke functies.

Dat is aardig tegenstrijdig lijkt me, doen ze eindelijk mee is het weer niet goed. Enige wat dus rest is eigelijk oprotten uit Nederland, want zelfs een aangepaste moslim kan alleen maar op hoon rekenen vanuit de PVV. Angst is het, meer niet.

kan me niet voorstellen dat je dat echt gelooft.

kan me niet voorstellen dat je dat echt gelooft.

Geen kwestie van geloven, hij stelt het toch echt zelf zo. De Tsunami van Islamisering had de Tweede Kamer bereikt stond in een column van hem. Dan wil je dus niet dat moslims in hoge functies hun werk uitvoeren en zie je ze niet als volwaardige burgers van deze samenleving.

Met de komst van de aanstaande staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak (beiden PvdA) heeft de tsunami van islamisering ook het kabinet bereikt.

NieuwNieuws.nl - Column Wilders: dubbele nationaliteit

Loyaliteitskwestie vind ik in deze een wassen neus, dat is alleen maar zoeken naar een stok om mee te slaan. Had hij dit niet gevonden dan was er vast wel een andere stok gevonden.

Wat Pechtold verder doet is vrij dom, je moet niet dezelfde middelen gaan gebruiken en allemaal helemaal geen zaken uit de privesfeer er bij gaan halen.

Alsof zijn vrouw in de politiek zit...het demoniseren is weer begonnen...iemand trekt een rechtse bek open en ole, zijn hele hebben en houwen moet weer op tafel komen. Hij heeft gewoon gelijk wat betreft de ministers die een dubbele paspoort bezitten. Je wilt loyaliteit naar het land toe die je vertegenwoordigt. Wat als bijv. marokko en nederland oorlog krijgen...wat gebeurt er dan?

Je kan nog steeds racistisch zijn richting andere groepen, dat zegt niet zoveel natuurlijk. Zelf vind ik Wilders overigens geen racist, maar wel een xenofoob. Een xenofoob is niet direct een racist.
Daar ben ik het mee eens, maar meestal zijn echte racisten racistisch tegenover alle rassen behalve het eigen ('zuivere') ras.

Alsof zijn vrouw in de politiek zit...het demoniseren is weer begonnen...iemand trekt een rechtse bek open en ole, zijn hele hebben en houwen moet weer op tafel komen. Hij heeft gewoon gelijk wat betreft de ministers die een dubbele paspoort bezitten. Je wilt loyaliteit naar het land toe die je vertegenwoordigt. Wat als bijv. marokko en nederland oorlog krijgen...wat gebeurt er dan?

Hoi Geert!

Daar ben ik het mee eens, maar meestal zijn echte racisten racistisch tegenover alle rassen behalve het eigen ('zuivere') ras.

Mee eens, ook al zijn veel echte racisten zijn wankelmoedig als de pest. Bij de Centrumpartij liepen voorvechters voor het Arische ras rond terwijl een gedeelte van de administratie door een Surinaamse werd gedaan. Waarschijnlijk waren ze zelf te lui of te dom om dat soort werk te doen.

Geen kwestie van geloven, hij stelt het toch echt zelf zo. De Tsunami van Islamisering had de Tweede Kamer bereikt stond in een column van hem. Dan wil je dus niet dat moslims in hoge functies hun werk uitvoeren en zie je ze niet als volwaardige burgers van deze samenleving.

NieuwNieuws.nl - Column Wilders: dubbele nationaliteit

Loyaliteitskwestie vind ik in deze een wassen neus, dat is alleen maar zoeken naar een stok om mee te slaan. Had hij dit niet gevonden dan was er vast wel een andere stok gevonden.

Wat Pechtold verder doet is vrij dom, je moet niet dezelfde middelen gaan gebruiken en allemaal helemaal geen zaken uit de privesfeer er bij gaan halen.

Het was in die column Wilders te doen om hun tweeledige nationaliteit, niet om het feit dat ze uberhaupt in de kamer zaten. Daarom stelde wilders hen ook voor de keuze, of de kamer, of...

Ik zou het fijn vinden als men gewoon eens echt belangrijke zaken zou gaan bespreken en niet van die discussies die mij als kleuter al niet meer konden boeien.

Terug
Naar boven