- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Verder heb ik het gehele topic niet gelezen dus ik reageer eigenlijk puur en alléén op de laatste post....
Jammer dat jij een boogie me daarom nu zo keihard afbranden. Vrijheid van meningsuiting is voor jullie kennelijk ook alleen van toepassing voor mensen die hetzelfde vinden als jullie...
ze was goedkoop te krijgen, en een 2e huisje in Hongarije kost ook al niks!
![]()

Áls ze die al heeft.Blijft toch een Nederlander héze was goedkoop te krijgen, en een 2e huisje in Hongarije kost ook al niks!
![]()

Jij bent degene die de discussei vervuilt. Je leest m'n posts kennelijk niet goed of zoekt er dingen achter die er niet staan. Ondanks dat ik (door schade en schande wijsgeworden) in bijna elke post benadruk dat ik niet alle moslims, allochtonen enz op één hoop gooi, beschuldig jij me daar wel van. Zeggen dat er voor de vragen van Wilders iets te zeggen is, is voor jou kennelijk hetzelfde als zeggen dat ik het volledig met Wilders eens ben (alsof dat trouwens een halsmisdaad zou zijn) en liefs nog alle buitenlanders op de brandstapel gooit. Jammer dat je de nuances niet ziet.
Jullie vijandelijke toon is beneden elk peil.

Topicstarter got owned hier en goed ook!
Wilders heeft nooit gezegd dat alle burgers hun dubbele paspoorten op moeten geven.
Alleen hen die een ambt bekleden als vertegenwoordiger van de Nederlandse staat in de politiek.
Zijn vrouw is gewoon burger.
En dus kan zij, als zij 2 paspoorten heeft, die gewoon behouden.Áls ze die al heeft.
Sommige mensen zijn gewoon te eager om te zoeken naar foutjes en worden dan vervolgens zelf geowned. Heerlijk.
ik zal maar geen msnlogs posten zeker 

ik zal maar geen msnlogs posten zeker
verkapt-ouwe-got-owned-x-500keer-post![]()