MuscleMeat

Wilders got owned

Nuances, mooi woord.

De een roept dat er niets aan de hand is met minderheden, de ander zegt dat we verdoemd zijn. De een zegt dat moslims en geweld niets met elkaar te maken hebben en dat mensen die anders beweren halve racisten zijn, de ander zegt dat alle moslims slecht zijn en dat wie dat niet inziet een boomknuffelaar is.

Ik zit daar zo'n beetje tussenin. Dat heet genuanceerd. :)

Verder heb ik het gehele topic niet gelezen dus ik reageer eigenlijk puur en alléén op de laatste post....

Zoals ik zei reageer ik puur op jou post.. heb dit er niet voor niets bij gezet..

Jammer dat jij een boogie me daarom nu zo keihard afbranden. Vrijheid van meningsuiting is voor jullie kennelijk ook alleen van toepassing voor mensen die hetzelfde vinden als jullie...

Jullie vijandelijke toon is beneden elk peil....

Keihard afbranden? Vijandelijke toon? .. als je een discussie (in mijn ogen een normale discussie) op zo een manier interpreteerd dan trek ik me persoonlijk terug... voor mij is het hierbij afgesloten... in de slachtofferrol kruipen is niet echt mijn ding zeg maar.

Greetz
Socrates.

In 1934 las ik in de Nieuwe Rotterdamsche Courant dat joden uit de Reichstag geweerd zouden worden omdat ze niet als een volwaardig mens werden gezien

gefeliciteerd Klempic

daar is Godswins Law!

nu kan deze eindelijk op slot...

ow, and you lose :D

:roflol:

Topicstarter got owned hier en goed ook! :D

Wilders heeft nooit gezegd dat alle burgers hun dubbele paspoorten op moeten geven.
Alleen hen die een ambt bekleden als vertegenwoordiger van de Nederlandse staat in de politiek.
Zijn vrouw is gewoon burger.
En dus kan zij, als zij 2 paspoorten heeft, die gewoon behouden. :D Áls ze die al heeft.

Sommige mensen zijn gewoon te eager om te zoeken naar foutjes en worden dan vervolgens zelf geowned. Heerlijk.

Jij bent degene die de discussei vervuilt. Je leest m'n posts kennelijk niet goed of zoekt er dingen achter die er niet staan. Ondanks dat ik (door schade en schande wijsgeworden) in bijna elke post benadruk dat ik niet alle moslims, allochtonen enz op één hoop gooi, beschuldig jij me daar wel van. Zeggen dat er voor de vragen van Wilders iets te zeggen is, is voor jou kennelijk hetzelfde als zeggen dat ik het volledig met Wilders eens ben (alsof dat trouwens een halsmisdaad zou zijn) en liefs nog alle buitenlanders op de brandstapel gooit. Jammer dat je de nuances niet ziet.

Jullie vijandelijke toon is beneden elk peil.

Fijn dat je inhoudelijk op mijn argumenten ingaat! Top!

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Topicstarter got owned hier en goed ook! :D

Wilders heeft nooit gezegd dat alle burgers hun dubbele paspoorten op moeten geven.
Alleen hen die een ambt bekleden als vertegenwoordiger van de Nederlandse staat in de politiek.
Zijn vrouw is gewoon burger.
En dus kan zij, als zij 2 paspoorten heeft, die gewoon behouden. :D Áls ze die al heeft.

Sommige mensen zijn gewoon te eager om te zoeken naar foutjes en worden dan vervolgens zelf geowned. Heerlijk.
:finger: ik zal maar geen msnlogs posten zeker :finger:

verkapt-ouwe-got-owned-x-500keer-post :hahaha:

Nu verschuif je het onderwerp van Wilders en jouw afgang naar een MSN log tussen 2 rellerds onderling...

Da's niet de bedoeling. Stick to the subject kerel. ;)

Wilders' vrouw zou 2 paspoorten hebben. Da's niet bewezen en ook al zou ze die hebben dan nog heeft het geen zak te maken met wat Wilders zou willen,
Dus jij bent geowned hier. Je loopt graag vooruit op de zaken. Eager als je bent om mensen 'gewoned' te noemen word je nu dus door je eigen topic ingehaald. Lovely. :kiss:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven