MuscleMeat

Wilders got owned

Het was in die column Wilders te doen om hun tweeledige nationaliteit, niet om het feit dat ze uberhaupt in de kamer zaten. Daarom stelde wilders hen ook voor de keuze, of de kamer, of...

Ik zie het als een stok om mee te slaan, meer niet. Net zoals Pechtold nu misbruik maakt van de situatie om met een zelfde onzinnige situatie aan te komen.

Als we bij iedereen de loyaliteit eerst moeten gaan testen kunnen we wel bezig blijven. Ik ben in ieder geval niet loyaal aan mijn land, ook al vind ik Nederland een prettig land. Nee ik ben geen bewindspersoon, maar zovelen die als Nederlander niet loyaal willen zijn aan hun land en wel in hoge functies zitten. In principe is ieder mens toch voor zichzelf bezig, daar heeft loyaliteit weinig mee van doen.

Loyaliteit ervan boeit me weinig, ik stel me alleen vragen bij iemand meer rechten geven dan iemand anders. Moest het tot een stemming komen zou ik het systeem van dubbele nationaliteit toch afkeuren, gewoon omdat ik denk dat het weinig nut heeft en iedereen gelijkgesteld moet worden.

wat een lage streek om iemands gezin te misbruiken om sterker te staan in een politiek debat zeg... :thumbdown:

geert aan de macht, want dan heeft nederland weer kracht.

Leeftijd: 15

Ok "sanderg" haha. :roflol:

Pff Pechtold met zijn D66... Is dat nog wel een partij? Ze willen zeker een beetje populair gaan lopen doen. Slechte zaak dat ze het nu prive gaan spelen. Ging erom dat mensen een land besturen als ze tegenstrijdige belangen kunnen hebben/krijgen door middel van een dubbel paspoort. In mijn ogen niet meer dan logisch.

Als die Pechthold dat doet dan wordt wilders weer op zijn persoon aangevallen en kan hij weer roepen dat ze hem demoniseren blahblahblah, heeft hij natuurlijk ook volkomen gelijk in.

Pff Pechtold met zijn D66... Is dat nog wel een partij? Ze willen zeker een beetje populair gaan lopen doen. Slechte zaak dat ze het nu prive gaan spelen. Ging erom dat mensen een land besturen als ze tegenstrijdige belangen kunnen hebben/krijgen door middel van een dubbel paspoort. In mijn ogen niet meer dan logisch.
Je haalt de woorden uit mijn mond, wilde exact hetzelfde zeggen.

Een erg domme zet van D66.

Volgens het Landelijk Bureau ter bestrijding van Rassendiscriminatie (LBR) is de uitspraak van PVV-leider Geert Wilders waarin hij waarschuwde voor een ''tsunami van islamisering'' strafbaar. Wilders deed die uitspraak in oktober 2006 in een geruchtmakend interview met de Volkskrant. Wilders noemde toen de islam een gewelddadige religie en zei te vrezen dat met de aanwezigheid van steeds meer moslims ''een tsunami van islamisering'' in Nederland zou plaatsvinden. ''Die raakt ons in ons hart, in onze identiteit en in onze cultuur.''

Het LBR heeft langdurig onderzoek gedaan naar de uitspraken van Wilders en komt na rijp beraad tot de conclusie dat er voldoende reden is om de fractievoorzitter van de Partij voor de Vrijheid aan te klagen, ''vanwege het zaaien van angst en het aanzetten tot haat.''

Stukje van Fok.nl. Vooral die laatste zin zegt veel. Wilders is dezelfde soort persoon die hij zelf veracht/haat.

Als het op extreem rechts aankomt dan is moddergooien geen probleem, zien we in België bijna maandelijks wel eens. Niet dat extreem rechts nooit met modder gooit, maar om nou meteen als kleine kinderen terug te gooien? Je overtuigt er iig geen potentiele kiezers mee, bashen op andere partijen daar houdt de kiezer niet zo van, zeker niet als je persoonlijk wordt en trappen onder de gordel probeert te geven.

Wilders heeft toch nooit gezegd dat niemand een dubbel paspoort mag hebben?

Ben het er trouwens wel mee eens dat hij een beetje xenofobe trekjes heeft. Ik hoor hem nooit iets negatiefs zeggen over hardwerkende alochtonen, maar hij doet ook niet erg zijn best om te benadrukken dat lang niet iedere buitenlander crimineel of werkloos is.

Ben het er trouwens wel mee eens dat hij een beetje xenofobe trekjes heeft. Ik hoor hem nooit iets negatiefs zeggen over hardwerkende alochtonen, maar hij doet ook niet erg zijn best om te benadrukken dat lang niet iedere buitenlander crimineel of werkloos is

Als die dat zou zeggen zou die zakken naar 5 zetels.

Als die dat zou zeggen zou die zakken naar 5 zetels.

Hmm denk dat wel mee zou vallen. Hij gaf ook in debat aan niks tegen de genoemde mensen te hebben, zelfs dat hun hun positie niet hoefden af te staan, alleen wel afstand te nemen van dubbele nationaliteit.

Niks raars in mijn ogen.

Twee nationaliteiten, kan gewoonweg niet. Je kiest voor het één of het ander, ik moest toendertijd ook kiezen en heb voor het NL gekozen. Snap niet wat sommige mensen liggen te janken dat ze beide willen hebben...

Van www.groepwilders.nl

Dit vond ik best interessant:

- Nette eenpersoonskamers voor ouderen in verpleeghuizen: ouderen zijn geen gevangenen
- Belastingvrij loon voor vrijwillig werkende 65-plussers
- Geen fiscalisering AOW, vergroting draagvlak AOW door meer werkenden onder de 65 jaar
- Miljard extra voor AOW'ers
- Extra geld voor verpleeghuiszorg: minder bureaucratie/overhead en meer handen aan het bed

Er staan nog meer punten bij over ouderen.

Als 65+er is het dus zeker aantrekkelijk om Wilders te stemmen, het idee dat alleen wat rechtsere jongeren dat hebben gedaan lijkt me ook bullshit.

Hij zou deze punten eens publiekelijk moeten accentueren i.p.v uitsluitend intergratie en Nederlandersschap.

Wilders weet dat ouderen sowieso vaak conservatief stemmen, Vlaams Belang bijv. moet het ook voor een groot deel van ouderen hebben. Niet zo vreemd dat hij in die richting inspanningen doet dus :)

Terug
Naar boven