Fitness Seller

Wilders got owned

Gewoon hun programmapunten? Dat mogen in jouw ogen dan geen echte voorstellen zijn, dat is weer wat anders.

ow ik dacht dat je bedoelde dat ie (of de PVV) in een echt debat een serieuse motie of voorstel had ingedient die daadwerkelijk een bijdrage leverd aan de oplossing van een probleem...

Dat zal ie idd niet doen, oppositie voeren is nu zijn taak , hoe harder, hoe meer mensen hij achter zich krijgt.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/cijfers-liegen-niet-criminaliteit-neemt-verder-88961/

Waarbij wel de geweldsmisdrijven helaas toenamen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/nauwelijks-stijging-misdaad-25-jaar-60154/

Met de aantekening dat Nederland ook een buitenproportioneel aantal fietsendiefstallen kent, dat trekt het cijfer wel aardig omhoog. Nederland is op het gebied van kleine criminaliteit redelijk crimineel lijkt het, maar ja met tig miljoenen fietsen telt dat hard aan. Die laatste thread is trouwens wel grappig, amper aandacht voor. Alleen slecht nieuws wordt gevreten, paniekvoetbal.

Wat is je bron Chunky?

Een simpel artikeltje uit het nrc! (nrc.nl - ANP-nieuws-Binnenland - Criminaliteit Nederland op drie na hoogste in EU)

thnx voor de link

Maar dat zegt eric ook: "Waarbij wel de geweldsmisdrijven helaas toenamen"

Vooral gevolg van problemen tussen allochtonen en autochtonen waarbij beiden weleens over gaan tot geweld. Voor mij een bewijs dat er problemen zijn bij vooral jongeren onder beide groepen, maar ik denk ook gevolg van te zwak optreden soms (straffen).

Met daar in :

Ook in Nederland is de criminaliteit (inclusief diefstal, inbreken, overvallen en (coïtusuele) geweldpleging) net als gemiddeld in de hele EU afgenomen

Dus stabiel of een afname in 25 jaar. Ja geweld neemt helaas toe, maar groot gedeelte van de criminaliteit komt voor rekening van kleine vergrijpen. Wel iets anders dan een algehele toename.

Oke, las ff een beetje te snel over je stelling heen...

Owja, het artikel(volkskrant) wat hier laatst stond over marokkanen die uit hun cel gehaald werden en een reis aangeboden kregen op kosten van de regering is complete bullshit.

Heb net een uitgebreide reportage daarover gezien, wat een malloot die wilders.
Zoiets check je toch eerst ipv te gaan roepen dat het land naar de klote gaat.

Voor zover ik weet klopte het wel, alleen waren het niet alleen criminele marokkanen. Anders graag een betrouwbare bron...

Jij had VWO? :s Na, Michel Smit ook, dus het kan.

Onder 'cultureel racisme' of 'cultuurracisme' wordt door sommigen de opvatting verstaan dat een bepaalde cultuur superieur is aan een andere. Anderen maken bezwaar tegen de term, omdat het onderscheid maken op basis van cultuur buiten de feitelijke definitie van racisme (zie hierboven) valt. Zij zien deze terminologie als misbruik van de term racisme, ter stigmatisering van tegenstanders van cultuurrelativisme.

Wikipedia

Dom hè!!! :) Maar goed, laten we het dan discriminatie noemen. Wat vind je daar dan van Marky?

Nu spreek je over cultuur. Maar:

Ik meende dat racisme meer was dan alleen onderscheid maken op basis van ras.

Hier refereer je duidelijk naar ras.

Inderdaad kunnen wij hier in NL niet toestaan dat alle religieuze culturere rituelen toelaatbaar zijn, omdat onze samenlevingswetten dat niet toelaten moeten zij zich aanpassen. Is absoluut geen racisme.

Maar onderscheid maken in recht, behandeling, benadering en maatschappelijke positie op grond van ras (geen cultuur!) is racisme vanuit mijn referentiekader.

Verder wikipedia is een leuke opstapsbron, maar als waterdichtebron kun je hem links laten liggen.

Voor zover ik weet klopte het wel, alleen waren het niet alleen criminele marokkanen. Anders graag een betrouwbare bron...

gdvrdmm vanochtend hoorde ik hier een bericht over op de radio bij het nieuws van 7uur op 3fm, terwijl ik nog half slapend in bed lag, koenders had het uitgezocht en dr klopte geen zak van de beweringen van wilders... maar een bron kan ik er zo snel niet bij vinden, helaas...

Wilders baseert zich op een artikel in de Telegraaf waarin staat dat de jongeren naar Marokko zijn afgereisd om daar meer te leren over natuur en milieu. Sommige jongeren hebben een crimineel verleden.

De reis wordt grotendeels gefinancierd door de Rotterdamse gemeente en het ministerie van Ontwikkelingssamenwerking.

Wilders wil opheldering over deze, zoals hij het zelf noemt, 'wanstaltige reis'.
Nieuws - rijnmond.nl

Wilders beweert dus helemaal niets, hij baseert zich alleen op de Telegraaf... zeg je nu dat de Telegraaf liegt? Dan opnieuw graag bron, want dat zijn geen kleine beschuldigingen.

Zou niet de eerste keer zijn natuurlijk, Telegraaf is verre van heilig. Maar goed wil wel eens een bron zien dat de Telegraaf ook echt gelogen heeft. Bericht zag er redelijk authentiek uit.

Wilders beweert dus helemaal niets, hij baseert zich alleen op de Telegraaf... zeg je nu dat de Telegraaf liegt? Dan opnieuw graag bron, want dat zijn geen kleine beschuldigingen.

serieus de telegraaf?

die neem ik sinds mn 3e al niet meer serieus...

edit: zoek nog steeds naar die uitspraken van koenders...

serieus de telegraaf?

die neem ik sinds mn 3e al niet meer serieus...

edit: zoek nog steeds naar die uitspraken van koenders...
Staat niets over Koenders uitspraken op het web (toch niet direct gevonden) en ik heb geen Nederlandse kranten noch heb ik het nieuws op de radio of tv gehoord. Logisch dat Koenders zijn vel probeert te redden, vragen waren o.a. naar hem gericht. Alleen naar wat ik lees op het web klopt het verhaal wel in grote lijnen, hij heeft het alleen genuanceerd.

Staat niets over Koenders uitspraken op het web (toch niet direct gevonden) en ik heb geen Nederlandse kranten noch heb ik het nieuws op de radio of tv gehoord. Logisch dat Koenders zijn vel probeert te redden, vragen waren aan hem gericht. Alleen naar wat ik lees op het web klopt het verhaal wel, hij heeft het alleen genuanceerd.

ik zal het toch niet gedroomd hebben he... nee maar dat is wel vaker bij 3fm dan hebben ze van die nieuwsflitsen, maar als je ze terug wil vinden... bron moet ik jullie nog steeds schuldig blijven

ik zal het toch niet gedroomd hebben he... nee maar dat is wel vaker bij 3fm dan hebben ze van die nieuwsflitsen, maar als je ze terug wil vinden... bron moet ik jullie nog steeds schuldig blijven

Ja hoor 3fm heeft het gedaan, niet liegen mannetje....een heterdaadje...
De volgende keer graag Quoten!

T wordt eens tijd dat blondharige klootballen zoals die schorem van een geert wilders een hard aangepakt wordt

Terug
Naar boven