MuscleMeat

Wilders is dom en racistisch?

Peiling Peiling Is Wilders dom of racistisch?

• Hij is dom maar geen racist

Stemmen: 0 0,0%
  • Hij is racist maar niet dom

Stemmen: 25 23,8%
  • Hij is dom en racist

Stemmen: 15 14,3%
  • Nee geen van beiden

Stemmen: 65 61,9%

• Totaal stemmers
    105
Ik heb in ieder geval niks tegen allochtonen en ben voor een multi culturele samenleving, maar sommige Marrokaanse jongeren gaan soms echt te ver. Grappig dat ik ook een aantal Marrokaanse jongeren ken en die geven zelf toe dat Marrokaanse jongeren vaak te ver gaan.

nee, wilders is geen van beiden!

linkse politiek daarintegen WEL!!
;)

Nou zeg daar moet je wel echt héél slim voor zijn om eerst de MAVO en dan HAVO te doen :roflol: Dat Wilders geen VMBO-K deed kon ik zelf ook al wel bedenken trouwens.

Dom & racistisch

Zou een dom persoon dit allemaal aankunnen?

Op een paar deelcertigficaten na zie ik niet een universitaire opleiding daar staan. Nu is opleidingsniveau mijns inziens niet de defenitie van slim/domheid (maar je begint er zelf over), maar het zou wel een bepaald niveau van denkvermogen weer kunnen geven. Er komen genoeg domme mensen van de universiteit af die ideeen hebben die compleet buiten de werkelijkheid staan en die zich niet kunnen inleven in wat andere mensen voor denkbeelden hebben en ondanks andere argumenten absoluut niet in staat zijn te twijfelen of hun positie te heroverwegen. Angst om ongelijk te hebben is een hele slechte raadgever.

De argumenten van links lijken niet gefundeerd en eigenlijk reduceerbaar tot grove leugens.

Blah blah lijkt wel Wilder retoriek. Leugens, Vodje, Verkwanselen, ....

Je kunt het er niet mee eens zijn, maar dat maakt de mening van iemand nog niet tot een leugen (laat staan een grove). En je kunt ook best rasistisch zijn tegenover Marokkanen en met een Hongaarse vrouw trouwen (al zijn Marokkanen geen ras, maar een bevolking, en Moslims een religie, dus het woord racist is sowieso verkeerd gekozen.. .kies dan voor vreemdelinghater ofzo)

Racistisch en kleindenkend zeker, dom weet ik nog zo niet, dom is een relatief begrip.

Wat hij wel doet is gebruik maken van domme kortzichtige, bange en mentaal luie mensen, volk dat over het algemeen te stom is om maatschappelijke zaken in een groter geheel en op de langere termijn te zien en het ontbreekt aan nuance waar dit van toepassing zou moeten zijn, volk dat het vooral moeten hebben van makkelijk te begrijpen one-liners en kortzichtig gedram uit de onderbuik.

Laten we eerlijk zijn; Als je zo om je heen kijkt, in de media, etc naar mensen die op Wilders stemmen, dan weet je eigenlijk toch genoeg? Vaak tegen de rand van white trash aan. Slechte smaak en harde praters zonder ook maar een greintje kennis van zaken over dingen die boven het bassale niveau uitstijgen.

Waar blijft Arnoldfan ?

Hij heeft zelf toch al lang toegegeven dat hij een racist is (wilde zelfs artikel 1 van de grondwet schrappen).
En als je zonder enige nuance naar dingen kijkt, dan ben je wat mij betreft ook niet erg slim.

Afgeven op alle buitenlanders maar waar hangt hij zijn leuter in na een lange dag werken? Een Oostblokhoertje!! haha

Toch is et een held!

Dom is hij niet, en racist is hij ook niet. Probleem jongeren die in dit geval Marrokanen zijn aanpakken op zijn manier zie ik niet als rasictisch maar als een propere oplossing.

Volgens mij zijn het ook alleen maar allochtonen die voor: "Hij is dom en racist" kiezen.

:roflol: geen van beide :roflol:
Als dit forum representatief is voor de Nederlandse samenleving... :roflol: :roflol: :roflol:

Deze twee mannen zijn de genieën!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

smakelijke foto's van die grefo bekkies :kots:

Wilders lijkt mischien dom omdat hij alles zo recht voor zijn raap zegt, net zoals domme mensen zouden doen, hij brengt het niet bepaald subtiel.

Maar dat is dus zijn kracht. Ik ga sowieso PVV stemmen. Na jaren links of bijna extreem links is het tijd voor extreem rechts. Het geld moet weer naar de mensen die er wat voor doen!

Terug
Naar boven