MuscleMeat

Wilders is dom en racistisch?

Peiling Peiling Is Wilders dom of racistisch?

• Hij is dom maar geen racist

Stemmen: 0 0,0%
  • Hij is racist maar niet dom

Stemmen: 25 23,8%
  • Hij is dom en racist

Stemmen: 15 14,3%
  • Nee geen van beiden

Stemmen: 65 61,9%

• Totaal stemmers
    105
Wilders is niet dom en ik verdenk hem er van dat hij zelf niet eens een racist is. Hij weet echter wel een bepaalde groep aan te spreken die over het algemeen laag opgeleid is en een bijna aangeboren vorm van xenofobie heeft.

Wilders vergeet alleen dat zo'n kunstje waarbij je een bepaalde aanhang naar je toe probeert te halen op den duur is uitgewerkt. De wat meer gematigden prikken door de argumenten en tirades van Wilders heen en wat overblijft is een aanhang waarop je geen gezonde politiek partij kan enten. Net zomin als je een partij kan enten op basis van de steun van verstokte communisten.

In de laatste 30 jaar is het maar weinig partijen gelukt om structureel voet aan de grond te krijgen en als de problemen waar Wilders in overdrijvende vorm over spreekt voor een groot gedeelte zijn verdwenen is ook het bestaansrecht voor de PVV verdwenen. Ik voorspel een marginaal bestaan van de PVV binnen 8 jaar.
En dat is nou het echte probleem.

Dus iedereen die rechts stemt heeft een laag IQ. :scratch: Linkse hondenpoep. :)

Epic comprehension reading skills, luckyluciano :p

Nog 1x voor alle wildersfanaten ( ik heb al ooit gezegd, maar volgens mij dringt het niet door of willen jullie het niet zien):

WILDERS IS ZELF EEN ALLOCHTOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En voor Arnoldfan hij is GEMENGBLOEDIG!!!!

Mama wilders is geboren in Soekaboemi op het eiland Java in het voormalig Nederlands- Indie en dat maakt meneer Wilders ofwel een halfbloedje of een kwartje!!!!!!!!!!!!

Nog 1x voor alle wildersfanaten ( ik heb al ooit gezegd, maar volgens mij dringt het niet door of willen jullie het niet zien):

WILDERS IS ZELF EEN ALLOCHTOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En voor Arnoldfan hij is GEMENGBLOEDIG!!!!

Mama wilders is geboren in Soekaboemi op het eiland Java in het voormalig Nederlands- Indie en dat maakt meneer Wilders ofwel een halfbloedje of een kwartje!!!!!!!!!!!!

Maar hij is geen moslim.

Euhm, dit veranderd niets aan Wilders zijn punt hoor. Hij wil namelijk niet aan rassenzuivering doen ofzo. :rolleyes:

Hij is marionet van het hexagram.

Hij is niet per se dom. Hij zal best wat intellectueel vermogen hebben.

Hij is vooral angstig, gefrustreerd en kortzichtig.

Slimme mensen stemmen links? Wat is dat nou weer voor een bullshit redenering? Er zijn een heleboel hoog opgeleiden die PVV stemmen.

:rolleyes:

idd. luie mense stemme links. zoals allochtonen hippies en kunstenaars die niet willen werken en alleen maar teren op andermans centen

Slimme mensen stemmen links? Wat is dat nou weer voor een bullshit redenering? Er zijn een heleboel hoog opgeleiden die PVV stemmen.

:rolleyes:

Grootste deel van het electoraat van Wilders is voornamelijk lager opgeleide provincialen.

Met alle respect:).

Iemand met een beetje intellect/gevoel voor nuance stemt niet op Wilders. Onmogelijk.

Het is partij voor de vrijheid. Niet partij voor de ras echte ariërs.

Slimme mensen stemmen links? Wat is dat nou weer voor een bullshit redenering?

Het is wel vaker onderzocht welk deel van het electoraat binding heeft met bepaalde partijen/stromingen. Maar zeggen dat PVV veelal laagopgeleiden kiezers trekt is niet hetzelfde als zeggen dat mensen die links stemmen slim zijn.

Wel is er een verschijnsel dat mensen links gaan stemmen wanneer ze dit kunnen lijen, net als dat mensen meer aan goede doelen geven wanneer ze meer geld hebben dus alsware een socialer leven leiden omdat dit mensen en goed gevoel geeft.

Er zijn een heleboel hoog opgeleiden die PVV stemmen.
Er zullen er ongetwijfeld wel enkele zijn, maar ik ken er geen een.

Laag opgeleiden zijn niet persé dom. Meestal zijn dit gewoon hard werkende mensen die een eerlijke boterham verdienen. En juist deze mensen stemmen rechts omdat ze willen dat het geld terug komt bij het eigen volk en niet over de balk wordt gesmeten.

Iets minder moslimhaat en hij is :thumb:

Ik wil maar zeggen. Je kan de ene ras wel haten/minderwaardig vinden en de andere niet. Dat betekent dan niet dat je géén racist bent.

Precies. Als een bepaalde bevolkingsgroep zich als eikels gedraagt kun je daar gewoon je mening over geven, zonder als racist over te komen. Misschien dat zij dat wel zo ervaren, maar daar zijn de ouders qua opvoeding voor verantwoordelijk.

(veel) domme mensen stemmen niet persee rechts maar stemmen wel op emotioneel populistisch geblaat zonder inhoud. Dat is iets heel anders, ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat de gemiddelde intelligentie van Wilder's aanhang betrekkelijk laag is.

Terug
Naar boven