houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nederland heeft idd veel publieke zenders, België heeft er bijv. maar twee (Nederlandstaligen eigenlijk maar één).
Wij moeten idd terug naar maximaal 2 publieke zenders, met kwaliteit programma's en niet die meer die nauwelijks bekeken pulp die ze nu uitzenden. Beetje naar GB's voorbeeld.
goed punt van hem.. na zoveel bull kan die best dus wel nog wat goede dingen bedenken.... schrap maar die omroepen zou ik zeggen.
Ik denk dat meneer Wilders meer doelt op programma's als DWDD, P&W, Paul de Leeuw. Maar ik ben het met je eens dat programma's als bnn van de buis mogen.Ik kan me er wel iets bij voorstellen, alhoewel ik één zender wel iets te karig vind. Twee lijkt me prima en dan alleen informatieve/educatieve/culturele programma's en actualiteiten. Onzin van de Tros en BNN om maar wat te noemen gewoon lekker marktwerking op los laten.
Ik vind het een lachwekkend argument om in de vergelijking publiek en commercieel te spreken van oneerlijke concurrentie in de richting van de commercielen.
Als beiden debiele programma's maken niet. Publieke zender moet vooral gericht zijn op (correct) informeren en niet teveel bezig zijn met kijkcijfers.Ik vind het een lachwekkend argument om in de vergelijking publiek en commercieel te spreken van oneerlijke concurrentie in de richting van de commercielen.
Als beiden debiele programma's maken niet. Publieke zender moet vooral gericht zijn op (correct) informeren en niet teveel bezig zijn met kijkcijfers.
Wat me helemaal stoort is dat die publieke zenders af en toe toch nog kleine commercials tonen aan het begin en einde van programma's. Als dat geen oneerlijke concurrentie is...
Waarom wordt er zo nauwlettend toegekeken op het reilen en zeilen van de publieke omroepen? Omdat ze met overheidsgeld werken, met de centen van u en ik. De VRT behoort met een overheidsdotatie van 48,5 euro per inwoner zeker niet tot de best gesubsidieerde omroepen van Europa. De duurste is Zwitserland met 102,7 euro per inwoner. Maar die moet dan ook extra investeren om de verschillende taalgebieden te coveren. De goedkoopste is Nederland met 32,7 euro per inwoner.