Emperor1991
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat er 'mis' is met de maatschappij is niet het publieke bestel.Dus volgens jou is er helemaal niets aan de hand en mag alles zo blijven?
doe mij die 35 euro maar ipv die publieke omroepen...
Wat die films betreft interesseert mij het alvast niet, kies zelf wanneer en welke films ik kijk. Televisie van de staat is eigenlijk maar voor één iets goed en dat is informatie brengen zonder commerciële belangen. Daar is zeker nog een taak weggelegd en daar betaal ik ook wel met plezier die enkele tientallen euro's voor. Maar helaas zie je dergelijke programma's zelden nu ook de staatstelevisie vooral gericht is op kijkcijfers en entertainment.En dan blijft alleeen de commerciele meuk over waar films worden verknipt, ingekort en je iedere 10 minuten naar reclame mag kijken. Wat een feest.
haha gristengek, boos omdat de christelijke omroepen worden weggehaald?
beter, nu de partijen nog![]()
Wat die films betreft interesseert mij het alvast niet, kies zelf wanneer en welke films ik kijk. Televisie van de staat is eigenlijk maar voor één iets goed en dat is informatie brengen zonder commerciële belangen. Daar is zeker nog een taak weggelegd en daar betaal ik ook wel met plezier die enkele tientallen euro's voor. Maar helaas zie je dergelijke programma's zelden nu ook de staatstelevisie vooral gericht is op kijkcijfers en entertainment.
Ik zie niet in waarom een omroep die grotendeels toch bestaat dankzij de staat, er zou moeten zijn om het volk te plezieren met nutteloze hersenloze televisie. Dat kunnen de commerciële omroepen net zo goed of beter. Op zich mag er wel entertainment in het pakket zitten, maar dan wel verantwoord en niet louter gericht op kijkcijfers. M.a.w. ook nog educatief als het ff kan.
Verder is het belangrijk dat een PO 100% neutraal is op alle vlakken. Daar gaat het ook nogal ernstig mis als je naar België of Nederland kijkt. Het zijn echt gekleurde zenders, vaak in ergere mate dan de commerciële. Waarom zou elke burger bijvoorbeeld een linkse of christelijke zender moeten helpen financieren? Als je al een PO wil financieren met belastinggeld, hou het dan ook neutraal.
Ik weet niet wat Wilders precies wil... maar een hervorming op zich lijkt me niet bepaald verkeerd.
Je zegt grijs, maar wat is er grijs aan neutrale journalistiek en informatie? Ja, als je sensatie wil en van die kranten en media waar de journalist of interviewer zelf al een mening klaar heeft dan is neutrale tv grijs te noemen. Geef mij dan maar die grijze tv, al ben ik daar dan misschien bij een minderheid en zal dat voor de kijkcijfers niet per se goed uitdraaien.
Ben benieuwd wat er uit de hervorming komt dan. Hopelijk hanteert men de juiste principes in de toekomstige keuzes.
Nou dan ga je uit van de meerderheid, en laat die meerderheid nou niet altijd de meest educatieve programma's promoten. De minderheid moet al die bagger dan maar slikken. Ik ben meer van mening dat de PO een beetje meer moet sturen ipv te volgen. Dus proberen om mensen een beetje niveau bij te brengen zeg maar. Daar horen debiele programma's alvast niet echt bij imo. Ik ben niet anti-entertainment, maar doe het dan op een manier dat de entertainment ten dienste staat van het educatieve.De PO is er voor het volk. Als het volk amusement wil dan krijgt amusement. Ook al valt het amusementsgedeelte best mee op de PO. Licht informatief en series komen meer aan bod. Voor ieder wat wils lijkt me.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, alhoewel ik één zender wel iets te karig vind. Twee lijkt me prima en dan alleen informatieve/educatieve/culturele programma's en actualiteiten. Onzin van de Tros en BNN om maar wat te noemen gewoon lekker marktwerking op los laten.
Nou dan ga je uit van de meerderheid, en laat die meerderheid nou niet altijd de meest educatieve programma's promoten. De minderheid moet al die bagger dan maar slikken. Ik ben meer van mening dat de PO een beetje meer moet sturen ipv te volgen. Dus proberen om mensen een beetje niveau bij te brengen zeg maar. Daar horen debiele programma's alvast niet echt bij imo. Ik ben niet anti-entertainment, maar doe het dan op een manier dat de entertainment ten dienste staat van het educatieve.
Nu weet ik niet of dit het uitgangspunt is van Wilders, misschien gaat het hem meer om het willen bannen van linkse programma's en deze te vervangen met programma's die hem beter uitkomen. Dat zou dan van de regen in de drup gaan zijn natuurlijk.
Ik zie vaak meer troep dan kwaliteit anders op al die openbare omroepen. Van soaps tot spelletjes, het is bijna allemaal luchtige onzin tegenwoordig. Zie niet in waarom daar nog belastinggeld naartoe moet als al die onzin al op de commerciële omroepen te zien is.Er is genoeg educatiefs te vinden, informatiefs en andere zaken.
Volgen = doen wat het klootjesvolk wil. Kijkcijfers omhoog bij debiel programa A? Ok dan maken we een debiel programma B.De PO kent zo goed als geen grote shows meer en alleen educatiefs gaat nou echt niet veel mensen blij maken. Waarom zou een PO moeten sturen en wat moet er gestuurd worden? TV is toch in eerste instantie een vermaaksproduct lijkt me.
Ik zie vaak meer troep dan kwaliteit anders op al die openbare omroepen. Van soaps tot spelletjes, het is bijna allemaal luchtige onzin tegenwoordig. Zie niet in waarom daar nog belastinggeld naartoe moet als al die onzin al op de commerciële omroepen te zien is.
Volgen = doen wat het klootjesvolk wil. Kijkcijfers omhoog bij debiel programa A? Ok dan maken we een debiel programma B.
Sturen = leuke programma's maken die mensen ook iets bijbrengen, ipv te doen wat de commerciële omroepen al doen en puur afgaan op populariteit.
Snap niet waarom je het er niet mee eens bent dat de taak van de openbare omroep(en) verder gaat dan de doorsnee klootjesvolk zender.