Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
32,7 euro per inwoner voor 3 omroepen (dacht ik?)
Hoe kunnen 3 omroepen nu goedkoper zijn dan 1 (VRT)? Hier klopt iets niet![]()
Dus volgens jou is er helemaal niets aan de hand en mag alles zo blijven? Wilders slaat de bal dus helemaal mis en denkt puur aan eigen belangen?3 zenders en vergeet niet dat veel omroepen ook nog inkomsten hebben door nevenactiviteiten als een programmablad. Alle reclame-inkomsten worden dan ook nog eens teruggegeven aan het ministerie van OCW dat de PO financiert. In totaal blijft er dan een bedrag over van iets meer dan 500 miljoen. 16,1 miljoen * 32,7 = 526 miljoen. Dus het getal van 32,7 euro klopt wel.
Maar goed Wilders wil natuurlijk af van de 'linkse hobby's en propaganda'. Dat de TROS en Avro niet links zijn en de confessionele omroepen op zijn minst centrumgericht zijn boeit hem weinig. Hij wil gewoon Clairy Polak verbannen en Pauw en Witteman nooit meer zien. Polak wordt overigens al verbannen als de plannen van Hagoort doorgaan, die laten veel minder ruimte voor meerdere actualiteitenprogramma's.
Ik ken 'n heel leuk tentje
Daar speelt een prima bandje
En iedereen die kent je
Hou je mond nee niets te maren
Poets je schoenen kam je haren
Hé!
Er is geen bal op de tv
Alleen 'n film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Nee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
Bah Bah wat 'n misère
Als Marco staat te blèren
Of 'n documantaire
Kan dan niemand ons bevrijden
Van Willem Duys en Van der Meyden
En hoor ze nou es slissen
In spelletjes en kwissen
'N mens kan zich vergissen
Maar dit is toch al te lullig
Imbeciel en onbenullig
Hé!
Er is geen bal op de tv
Alleen 'n film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Nee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
Dus volgens jou is er helemaal niets aan de hand en mag alles zo blijven? Wilders slaat de bal dus helemaal mis en denkt puur aan eigen belangen?
Dus volgens jou is er helemaal niets aan de hand en mag alles zo blijven? Wilders slaat de bal dus helemaal mis en denkt puur aan eigen belangen?
,donderdag 22 januari 2009 Kamervragen van het lid Bosma (PVV) aan minister Plasterk (OCW) over het opofferen van de vaste tijd van Sesamstraat aan een multiculti-programma. 1)
Heeft u kennisgenomen van het bericht "Sesamstraat wordt kapot gemaakt"? (*)
2)
Deelt u de mening dat veel Nederlandse ouders zich ergeren aan het constante geschuif met de uitzendtijden van Sesamstraat?
3)
Deelt u de mening dat die ergernis nog verder zal toenemen nu Sesamstraat naar een andere tijd moet om plaats te maken voor een programma dat het failliete concept van de multiculturele samenleving moet opdringen aan het Nederlandse volk?
4)
Deelt u mijn mening dat de weerzin tegen de multiculturele samenleving nog verder zal toenemen?
5)
Wat kunt u doen om aan het constante gezeul met Tommie, Pino en Ieniemienie een einde te maken, zeker als U weet dat elke wijziging vijf tot tien procent van de kijkers kost?

32,7 euro per inwoner voor 3 omroepen (dacht ik?)
Hoe kunnen 3 omroepen nu goedkoper zijn dan 1 (VRT)? Hier klopt iets niet![]()
Alles bij elkaar opgeteld komt De Jong op een bedrag van 116 euro per Nederlander per jaar. En niet 75 euro, zoals Hagoort stelde.

Ok, daar is dus nog niet alles over gezegd. Waardoor ik niet kan concluderen dat de PVV hier zéker ongelijk heeft.Ik las op Elsevier weer iets heel anders.
[Link niet meer beschikbaar]
![]()
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, alhoewel ik één zender wel iets te karig vind. Twee lijkt me prima en dan alleen informatieve/educatieve/culturele programma's en actualiteiten. Onzin van de Tros en BNN om maar wat te noemen gewoon lekker marktwerking op los laten.

Ok, daar is dus nog niet alles over gezegd. Waardoor ik niet kan concluderen dat de PVV hier zéker ongelijk heeft.