Fitness Seller

Wilders: 'Zet de koningin uit de regering'

net als in het bedrijfsleven geldt denk ik ook in die kringen dat vriendjespolitiek een hoop contracten en centjes kan opleveren. Ons koningshuis heeft wel veel goede banden met heel veel landen.
Overigens vind ik de poppenkast met prinsjesdag en koninginnendag wel zwaar over de top.

Zekers. Maar het volk blijkt ook prima in staat om de meest debiele persoonlijkheden te kiezen middels hun stemrecht. Ergens vertrouw ik een koningshuis daar meer in :D

Maar idd is dat wel een belangrijk punt. Ik maak me in Nederland niet zo heel druk over het wel of niet hebben van een koningin, aangezien haar macht behoorlijk is ingedamd, maar het bureaucratische apparaat is iets waar de hedendaagse 'republikein' zich wel druk over zou moeten maken.

Wat betreft de opvolging van Bea maak ik me niet zo heel druk eigenlijk. Ik heb de indruk dat die wel snor zit.

Ik maak me wel wat zorgen moet je zien zeg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weg met het Koningshuis, zonde van me geld, en ze voeren toch geen fl**ker uit, er is gebleken dat Beatrix & Co misschien wel helemaal niet van adel zijn, maar dat stoppen ze gewoon in de doofpot natuurlijk.

Goede filmpjes Rick D K, alles wat hij zegt daar is 100% waar... in het begin brengt hij het alleen wat lomp

wilders heeft gelijk, ze moet niet weg, maar wel uit de politiek, en alleen een representatieve functie voor het land.. het "visite kaartje" zegmaar

Terug
Naar boven