AndroidHealthClinic

Willen aankomen , maar afvallen in de plaats! Hoe komt dit ?

dumo

Novice
Waardering
0
Hoi bb'ers
Sedert 3weken ben ik nu bezig krachttraining vooral om breder te worden en massa te gainen . k zit met een voedingsschema en trainingsschema waar ik me dan ook aan houd.
Gisteren woog ik 80.5 en 15%bf. 3 weken geleden woog ik 81 en had ik 17,5% bf.
Ik had graag wat aan massa gewonnen en wat aangekomen. Wat doe ik fout?
Mvg pieter

Meer eten.

• Topic Starter Topic Starter
Voor mijn voedingsschema , zie bij topic voedingsschema beginner (dumo)

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 10:19 ----------

Ik eet echt wel veel. Moet soms proppen om er bij te krijgen ? Of zijn het verkeerde dingen dat ik eet ?

je eet 3100kcal.
dit is niet veel dus meer eten

Voor mijn voedingsschema , zie bij topic voedingsschema beginner (dumo)

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 10:19 ----------

Ik eet echt wel veel. Moet soms proppen om er bij te krijgen ? Of zijn het verkeerde dingen dat ik eet ?
je eet verre van veel.
En waarom zet je deze vraag niet daarbij in dat topic? waarom weer een nieuw topic?

maar wat wil je nu? BF% omlaag... = cutten en dus afvallen en geen massa gainen
of massa gainen = bulken en dus zal je BF% wat omhoog gaan

maak een keuze in wat je wil want je kan niet beide tegelijk doen.
Dus wil je aankomen moet je meer eten.

je eet verre van veel.
En waarom zet je deze vraag niet daarbij in dat topic? waarom weer een nieuw topic?

maar wat wil je nu? BF% omlaag... = cutten en dus afvallen en geen massa gainen
of massa gainen = bulken en dus zal je BF% wat omhoog gaan

maak een keuze in wat je wil want je kan niet beide tegelijk doen.
Dus wil je aankomen moet je meer eten.

Moet ik dan ook andere dingen gaan eten ?

ik zou even doorgaan met vragen op de goede plek.. bij je eetschema. Anders moeten we heen en weer blijven jo joen tussen topics

Zo even snel kijkend naar je schema drink je best veel shakes, en het lijkt er op dat je deze als maaltijd neemt. Probeer meer te eten en drink de shakes tussen de maaltijden door. Ik maak tijdens de bulk shakes met whey, havermout, banaan en melk. Werkt erg goed als weightgainer. Pak tussendoor ook eens een handje walnoten of casheynoten (ongezout). Boterhammen met pindakaas doen het ook altijd goed.

Zoals eerder gezegd kom je uit op 3100 kcal per dag, wat niet erg veel is tijdens de bulk.

2nk2bk3.gif

Ik zou denken omdat je niet genoeg eet :D

Mss een weigt (mass) gainer er bij aanschaffen ?

Neem 's avonds bij je kwark of casein shake 2 á 3 eetlepels sla-olie erbij. Gegarandeerde gains bij het verder aanhouden van het 3100 kcal schema!!!

3 weken terug 81kg met een vetpercentage van 17.5, nu een gewicht van 80.5kg met een vetpercentage van 15.... Je vetvrije massa is dus omhoog gegaan. Dus je huidige voedingsschema is perfect voor in de cut!

3 weken terug 81kg met een vetpercentage van 17.5, nu een gewicht van 80.5kg met een vetpercentage van 15.... Je vetvrije massa is dus omhoog gegaan. Dus je huidige voedingsschema is perfect voor in de cut!

Ik gok eerder dat OP zijn metingen ****ed up zijn. Je vetpercentage gaat niet zo drastisch veranderen met slechts 'n halve kg gewichtsverlies. Waarschijnlijk hield ie gewoon heel wat meer water vast toen tov nu.

Ik gok eerder dat OP zijn metingen ****ed up zijn. Je vetpercentage gaat niet zo drastisch veranderen met slechts 'n halve kg gewichtsverlies. Waarschijnlijk hield ie gewoon heel wat meer water vast toen tov nu.
en hoe is er gemeten hangt er ook nog vanaf...

Terug
Naar boven