XXL Nutrition

WIN! BULK POWDERS™ gevulde sporttas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn krachtigste trainingsgeheim?
1. Keep it simple. Focus op wat er toe doet. Voeding is prio 1. Hou je aan je kcal doel, haal je eiwit target, train zwaar en progressief, dat is wat er echt toe doet. Welke koolhydraatbronnen je pakt, hoeveel sets, reps, welke oefeningen etc, dat doet er als je naar het grote geheel kijkt veel minder toe dus verlies je niet in de details.
2. (bonus?) Begin elke training waarbij je je schoudergewricht pakt met Face pulls. 3 setjes, niet te zwaar, gewoon lekker opwarmen. Hiermee heb ik mijn schouders al 8 jaar blessurevrij gehouden en heb ik vele mensen met schouderpijntjes daar van af geholpen. Het draagt ook nog eens bij aan mooie ronde delts.

• Like
Waarderingen: Inb4
De aanhouder wint :)

Eet goede voeding, skip geen maaltijden en train zwaar maar met goede vorm en dat brengt je resultaat

squeeze it baby sqeeuze :D en heel de tijd de spanning op de spier laten waar je op focust. mosselmindconnectie (MMC)

Zorg dat je in je training en buiten je training je hele (onder)bewustzijn ervan overtuigd dat je er alles aan doet om vooruit te gaan, bij alles wat je doet.
Eat ,train ,sleep,gain,repeat.

Gaan met die banaan

Ik geloof niet in het principe tot 5 reps, is trainen op kracht.
Tot 12 reps is trainen op massa.

Ik geloof dat een krachtig principe is om beide in een oefening te verwerken.

Dus bijv. (na de warming up) 4 setjes Bench Press te pakken op 85% van je 1RM (dus bijv. 4 x 2 reps).
Vervolgens bijv. 4 setjes op 65% van je 1RM (dus bijv. 4 x 8 of 10 / 8 / 6 / 4 --- iets in die trant).
________________________________________________________________________________________

Zo heb je korte (zware) en langere (lichte) sets.
Twee soorten prikkels dus voor de prijs van één ! :D

Vandaar dat je zo buff bent

Korte en lange termijn doelen stellen om jezelf te blijven verbeteren. En na een dipje het toch weer oppakken

1. Fotos maken, alles meten om de x aantal weken.
2. Noteer al je voeding, weeg iedere week en pas aan indien nodig.
3. Noteer al je trainingen en probeer je zelf iedere keer te verbeteren.
4. Train hard en consequent.
5. Ga je een x de mist in, maak opnieuw een foto en gebruik dat als een nieuw begin.
6. Keep it simple
7. Verwacht niet te snel resultaten
8. Houd er lol in en bedenk (voor de meeste geld dit) je bent geen wedstrijd bodybuilder dus gedraag je daar ook niet naar

Vergelijk jezelf niet met anderen, maar met jezelf. Elke dag een beetje meer is meer dan de dag ervoor ;-)

Doe het vooral voor jezelf, anders gaat het niet lukken.

5. Ga je een x de mist in, maak opnieuw een foto en gebruik dat als een nieuw begin.
6. Keep it simple
8. Houd er lol in en bedenk (voor de meeste geld dit) je bent geen wedstrijd bodybuilder dus gedraag je daar ook niet naar
Dus wat is je krachtigste trainingsgeheim? :D

6.Keep it simple

Regel 6:keep it simple
Regel 8:je bent geen wedstrijd bodybuilder dus gedraag je daar ook niet naar.

Dus regel 1,2,3 en 5 zijn eigenlijk nogal tegenstrijdig met regel 6+8 in jouw reactie

Ik ben ook tegenstrijdig dat is mijn geheim

Ik ga op vakantie en neem mee.....
Whey perfection van body&fitshop is dat geen goed idee?

Ik PM het afleveradres.

Heb een doel, maar overdrijf niet! Zorg dat je geniet, een gelukkig mens is een gezond mens.
En zit je goed in je vel, zal je beter presteren:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven