XXL Nutrition

windows 7 illegaal

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Waardering
591
Mijn vista gaat de laatste tijd ERG langzaam. Heb besloten effen alles schoon te poetsen en met 7 te beginnen. Weet iemand hoe het beste aan een illegale windows 7 versie te komen valt? Gewoon the pirate bay?

Mijn vista gaat de laatste tijd ERG langzaam. Heb besloten effen alles schoon te poetsen en met 7 te beginnen. Weet iemand hoe het beste aan een illegale windows 7 versie te komen valt? Gewoon the pirate bay?
Gewoon via torrents ja, eentje met de meeste seeders en waar ook een activator bij zit.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 19:47 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Bijvoorbeeld. Alleen zou ik [Link niet meer beschikbaar] als activator gebruiken ipv de removeWAT die erbij zit.

• Like
Waarderingen: X.
  • Topic Starter Topic Starter
Gewoon via torrents ja, eentje met de meeste seeders en waar ook een activator bij zit.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 19:47 ----------

Bijvoorbeeld. Alleen zou ik [Link niet meer beschikbaar] als activator gebruiken ipv de removeWAT die erbij zit.

Bedankt man. Nog 1 misschien domme vraag: aangezien ik nu vanuit vista werk. Straks als ik windows 7 installeer en daarvanuit werk, wordt windows vista en al mijn bestanden gewoon weggepoetst? Wil het liefste met een schone lei beginnen en alle crap (inclusief crap vista) weg hebben. Vraag me af hoe dat gaat.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 19:54 ----------

En is windows ultimate niet langzamer dan home premium, aangezien er meer functies op zit? Ik wil graag de snelste versie, en met die 'speciale functies' werk ik toch niet.

Helpt dit ook bij mijn €500,- PCtje uit 2008 waar nog xp op zit. Gaat ie dan beter draaien?

of kan ik beter mijn driver gaan up-daten ofzo?

Als je minimaal 2 ran gig geheugen hebt, is windows 7 wel aan te raden ja.

rechtermuisknop op deze computer / my computer --> eigenschappen / properties

Zou verder gewoon een win7 versie van BIE pakken, zijn altijd wel goed :)

Bedankt man. Nog 1 misschien domme vraag: aangezien ik nu vanuit vista werk. Straks als ik windows 7 installeer en daarvanuit werk, wordt windows vista en al mijn bestanden gewoon weggepoetst? Wil het liefste met een schone lei beginnen en alle crap (inclusief crap vista) weg hebben. Vraag me af hoe dat gaat.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 19:54 ----------

En is windows ultimate niet langzamer dan home premium, aangezien er meer functies op zit? Ik wil graag de snelste versie, en met die 'speciale functies' werk ik toch niet.

Enige voordeel wat ik van ultimate heb (voor zover ik weet) is dat je naderhand de taal op Nederlands kunt zetten. De meeste downloads zijn Engels.

Eerst de harde schijf formatteren als je alles kwijt wilt.

• Like
Waarderingen: X.

Legale Microsoft download, dus lekker snel

Alle versies 64bit Engels.
Als je ultimate installeert dan kan je laten de Nederlandse taal installeren.
Hier is de tool om hem vanaf usb-stick te installeren

http://www.microsoftstore.com/store/msstore/html/pbPage.Help_Win7_usbdvd_dwnTool

Activeren moet je even binnen 30 dagen doen met de DAZ loader.

Thanks!

En hoe wis ik alles van mijn harde schijf, zodat ik vervolgens met een schone lei kan beginnen?

Tijdens de installatie vraagt hij waar je het wilt installeren, je kan dan de partities formatteren die op je schijf staan.

Hm fable, je link doet het opeens niet meer voor mij. Eerst wel, maar had nog een andere Dl aanstaan dus heb hem even uitgeschakeld, daarna pakte hij hem niet meer.
De links naar andere talen doen het wel, maar home prem 64bit engels net niet :roflol:
Is er ook een omweg naar precies deze download?

ik gebruik zelf ook illigal win7 ultimate van piratebay, Nooit problemen mee gehad.

Je moet gewoon die .iso downloaden, op een usbstick zetten met dat 2e programma en dan tijdens de installatie moet je Ultimate kiezen.

ps, download doet het bij mij gewoon.

Je moet gewoon die .iso downloaden, op een usbstick zetten met dat 2e programma en dan tijdens de installatie moet je Ultimate kiezen.

Bij mij doet hij het gelukkig ook weer, gisteren niet.
Will do, bedankt voor de info.

Oh nog 1 vraag:

Wat als hij om die 25-cijferige code vraagt, wat voer ik dan het beste in?

k**ker computers ook :mad:

Heb ik windows 7 op schijf staan, en start ik de pc op laadt hij toch gewoon weer die oude k*t vista. Zet ik op de bios expres dat hij vanaf cd moet laden... doet het gewoon niet.

Iemand alsjeblieft tips voor ik alles hier ga slopen :mad:

Je moet hem zo branden dat hij bootable is.

k**ker computers ook :mad:

Heb ik windows 7 op schijf staan, en start ik de pc op laadt hij toch gewoon weer die oude k*t vista. Zet ik op de bios expres dat hij vanaf cd moet laden... doet het gewoon niet.

Iemand alsjeblieft tips voor ik alles hier ga slopen :mad:

roidrage?

Terug
Naar boven