AndroidHealthClinic

windows 7 illegaal

x64 moet je wel min 4gig werkgeheugen erop hebben(liefst meer) ,dus beter de x86 erop knallen ...

• Topic Starter Topic Starter
Je kan het ook op een portable drive zetten.

Wat ik wel klote vind trouwens van Win7 is het delen van bestanden in netwerk, snap er geen drol van. Vista en XP was lekker makkelijk.

Heb helaas geen groot genoege usb stick :(

Maar vanaf schijf zou het toch moeten kunnen?

Heb helaas geen groot genoege usb stick :(

Maar vanaf schijf zou het toch moeten kunnen?
Gewoon eentje regelen/kopen. Hoeft maar 4gig groot te zijn :D
Daarna gebruik je [Link niet meer beschikbaar] programmaatje; maakt je usb en iso bootable en pleurt deze meteen erop.

Maar als je gewoon een schijf hebt met windows erop, hoe maak je die bootable? Heb hem gebrand he ;)

Maar als je gewoon een schijf hebt met windows erop, hoe maak je die bootable? Heb hem gebrand he ;)
Als het een rewritable is overnieuw branden, als het alleen een writable is een nieuwe branden. Beide kan denk ik met [Link niet meer beschikbaar]

Waarbij ''Maak een tijdelijke map (in dit voorbeeld W7-install) aan op de computer en kopieer alle bestanden van de Windows 7 DVD naar deze map.'' de content in de windows-iso is.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 17:01 ----------

Of je gebruikt dit: http://www.microsoftstore.com/store/msstore/html/pbPage.Help_Win7_usbdvd_dwnTool

Het is gelukt.

Maar nu: 'de CD/DVD drive device driver is missing' wanneer ik hem wil installeren.

:mad:

Kan het nu nooit makkelijk?

Iemand oplossingen, ben aan het rondzoeken maar het wil echt niet lukken.

Als je het nou gewoon in de winkel gekocht had was het vast een stuk makkelijker gegaan

:trollface:

Ik geef die homo's geen cent.

rechtermuisknop op deze computer / my computer --> eigenschappen / properties

Zou verder gewoon een win7 versie van BIE pakken, zijn altijd wel goed :)

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5600+ Kloksnelheid: 2.80 GHz, 896 MB Extensie van fysiek adres.

Windows 7 te doen op deze pc of beter gewoon driver updaten ofzo?

Het is gelukt:

1. gepirate versie van oldben op the pirate bay gedownload
2. de gedownloade iso uitpakken met winrar
3. gebrand met ImgBurn, instructies opgevolgd voor het maken van een bootable disk
4. profit
5. geen serial of activatie nodig, hij was al gecrackt

Feli, nu hopen dat er geen virus zit in de piratebay versie. :D

Bevalt het ook een beetje, je computer zal wel een stukje sneller zijn nu.

Ik heb nog een site op een USB stick van me staan.

Dat is een officiele amerikaanse site waar de echte ORGINELE op staan, die zijn dus niet bewerkt enzo wat veel van die torrents wel hebben en dat gaat problemen geven.

Enige nadeel is dat het een engelse versie is en dat je dus een nederlands taalpakket moet updaten, maarja dat is zo gedaan en dan heb je wel de echte orginele.

En pas op met 1 update want die zorgt ervoor dat je windows 7 ( ik dacht KB 971033 ) die moet je dus niet updaten want dan ziet die windows ineens dat je wel een illegale versie hebt ( logisch want je hebt natuurlijk geen orginele KEY erbij want je hebt een loader gebruikt )

Feli, nu hopen dat er geen virus zit in de piratebay versie. :D

Bevalt het ook een beetje, je computer zal wel een stukje sneller zijn nu.

Eigenlijk niet. Opstarten gaat wel veel sneller ja, waar ik eigenlijk wel blij mee ben. Maar opstarten maakt me niet zoveel uit, het ging vrnl. om FPS bij games, en daarbij maakt het helaas geen verschil.

Is idd oppassen ja, maar ach, dan merk ik het zelf als hij weer langzamer gaat :p

Maar bij games gaat het vooral om de specs van je pc en niet welke OS je hebt.

Maar bij games gaat het vooral om de specs van je pc en niet welke OS je hebt.

Klopt, maar de laatste tijd gaat hij opeens flink langzamer. Spellen die eerst gewoon zeer soepeltjes in goede instellingen kunnen draaien (gta 4), en nu schokken zelfs crap spellen bij mij :/

Dacht dat een verlangzamende vista een oorzaak kon zijn. Nu ga ik even wat anders doen en dat is kijken of het aan de koeling ligt (koelpasta kopen en aanbrengen, kijken of dat helpt). En anders een nieuwe :D Is ook een 3,5jr oude laptop.

3,5 jaar is niet echt oud nog.. hoop dat het je niet te veel cash gekost heeft.

Terug
Naar boven