MuscleMeat

Windows 7 Ultimate 64-bit (NL)

daniel20

Colossal Veteran
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.374
Lengte
1m65
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Beesten,

Iemand toevallig een download link naar windows 7 ultimate, 64bit?
hij moet bootable zijn vanaf mijn USB stick, en het liefst geen 100 rapidshare linkjes oid.

torrents kan, mits het een groot aantal s/l heeft, geen zin om uren te downloaden.

Groetjes + karma,

Bartje xxx

• Topic Starter Topic Starter
Legale download van windows 7? Je begrijpt natuurlijk wel dat ik geen key heb he? zit er toevallig een loader bij?

thanks voor de linkjes

De loader kan je vast wel ergens downloaden, zoek maar op Daz loader

Laatst bewerkt:
begrijp nogsteeds niet hoe het een legale microsoft download kan zijn, maar thanks man.

heb hem binnen en ga hem even bootable maken via usb stick.
thanks

De software is niet illegaal.

Je mag hem zelfs 30 dagen gratis uitproberen.

Bij die loader ging m'n virus scanner flippen.

Dat doen ze allemaal.

Het is algemeen bekent dat de loader van Daz werkt en geen virus bevat. Als je scanner hem als false-positive ziet dan moet je zelf de keus maken.

Hier met Avast nergens last van

Loader geeft bij mij ook geen meldingen aan.. nu hopen dat hij werkt voordat ik du_zak ben na mijn 30-dagen trail!

thanks for advice

Loader werkt prima, onlangs weer de boel opnieuw geïnstalleerd. Legale Windows en loader eroverheen.

Loader werkt prima, onlangs weer de boel opnieuw geïnstalleerd. Legale Windows en loader eroverheen.

werkt idd prima, let alleen ff op de je na service pack 1 update KB971033 niet installeert alleen ben je opnieuw de lul.....je loader zal dan niet meer werken.

werkt idd prima, let alleen ff op de je na service pack 1 update KB971033 niet installeert alleen ben je opnieuw de lul.....je loader zal dan niet meer werken.

Had service pack 1 al geïnstalleerd voor de loader. Maar heb het ook al eerder eens erna gedaan. Heb eigenlijk nooit problemen gehad.

Had ik ook een keer kon ik weer me windows opnieuw instaleren..

Had ik ook een keer kon ik weer me windows opnieuw instaleren..

zijn manieren om die update te verwijderen. Niet heel erg moeilijk :)

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 17:24 ----------

Had service pack 1 al geïnstalleerd voor de loader. Maar heb het ook al eerder eens erna gedaan. Heb eigenlijk nooit problemen gehad.

soms duurt het een paar maanden....daarna verdwijnt je achtergrond en krijg je een melding dat je windows niet genuine is....maar je kan em wel gewoon blijven gebruiken.

Terug
Naar boven