MuscleMeat

Windows users opgelet ! hardcore virus.

Bezoekers in dit topic

Volgens mij is dit gewoon de zoveelste deal van Microsoft met een of andere anti virus producent. Eerst gaten in je software blootleggen en dan de oplossing bieden via een AV 'partner'...
 
weer zoon rotte kettingbrief...
 
Het is allemaal wat. Hoe ze die tekst ook aanpassen het blijft een hoax. Wat een hoop crap bij elkaar.
 
Sector Zero :D
indien het "MBR" vernietigd -> opstarten via windows cd -> herstelconsole -> fixmbr
rebooten in Veilige Modus antivirus laten draaien en registry opschonen
 
Volgens mij is dit gewoon de zoveelste deal van Microsoft met een of andere anti virus producent. Eerst gaten in je software blootleggen en dan de oplossing bieden via een AV 'partner'...

Ha ha ja zo zijn ze wel.....zal me niks verbazen.

Het is allemaal wat. Hoe ze die tekst ook aanpassen het blijft een hoax. Wat een hoop crap bij elkaar.

Ja tuurlijk blijft die van 2003 een hoax....wil er mee slechts zeggen dat en er nu een virus is dat precies zo heet en wel degelijk echt is en dat als je reboot je dus ook echt de lul bent :grumble:. Maar ja alles staat er nu weer fris op en gelukkig hebben we goed backup systeem dus ik kan weer lachen.
En ja het was me zeker wat.....zwaar k*t.


Sector Zero :D
indien het "MBR" vernietigd -> opstarten via windows cd -> herstelconsole -> fixmbr
rebooten in Veilige Modus antivirus laten draaien en registry opschonen

Ja dat weet een kind van vier ook maare vergeet dat maar werkte niet helaas.
 
Op het ogenblik dat de toetsen ctrl+alt+del, of de reset toets gebruikt worden, vernietigt het virus Sector Zero, wat een definitieve vernietiging van de harde schijf betekent.

kapotte mbr betekent btw niet dat je HD stuk is..
 
kapotte mbr betekent btw niet dat je HD stuk is..

Nee tuurlijk niet....maar voor de leek betekent het simpel dat als de software niet meer werkt op de hd....total destruction.
Definitieve vernietiging van de harde schijf betekent voor noobs het zelfde...dat is duidelijker voor ze. :D
 
Back
Naar boven