MuscleMeat

Windows XP gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

porterhouse

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
699
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Zoek een Windows XP versie waar ik gewoon de code van de PC in kan zetten.

Alvast bedankt. ISO geen nrg of iets.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dat werkt niet Mark, heb van de week al een willekeurige cd gebrand. maar hij geeft aan dat de code verkeerd is.

Er zit gewoon een sticker op de pc en formatteer het helemaal dus wil niks overhouden van HP. zelf.

dan moet je een oem versie zoeken.

Wat is het verschil tussen OEM en Retail?

Oem versies zijn versies die je maar op 1 configuratie kan/mag installeren, alle voorgebouwde computers (zoals dell/asus/acer/lenovo/...) hebben zo een oem windows versie geinstalleerd. NB: voor bedrijven is het nog iets anders.
Retail versies zijn versies die je in de normale winkel koopt (niet windows versies < 100€ want dat zijn ook oem versies). Die mag je op een nieuwe pc overdragen.

Oké, zoek ondertussen verder.

Heb een Dell pc van de kids, waar in de Dell bestanden virus zit.en ben de originele cd kwijt.

bump

32 oud pctje van de kids. wist niet eens dat er 64 was van XP.

[Link niet meer beschikbaar]

Kijk wel even, heb nu alles origineel. gekraakte versie heb ik nog liggen maar wil voor de verandering alles eens origineel houden.;)

Is er niemand die een NL XP-pro sp3 heeft waar ik mijn eigen key in kan zetten?

Je zou kunnen installeren met een illegale versie en de key die daarbij hoort, en als je dan Windows XP hebt geinstalleerd kan je in Windows de key veranderen naar een originele. Dat is volgens mij het enige alternatief. Met dit programma kan je in Windows zelf je key bekijken en veranderen: [Link niet meer beschikbaar]

Dit is de enige versie van dit programma dat keys kan bekijken en veranderen, dus goed bewaren, want hij is bijna niet meer op internet te vinden.

Je zou kunnen installeren met een illegale versie en de key die daarbij hoort, en als je dan Windows XP hebt geinstalleerd kan je in Windows de key veranderen naar een originele. Dat is volgens mij het enige alternatief. Met dit programma kan je in Windows zelf je key bekijken en veranderen: [Link niet meer beschikbaar]

Dit is de enige versie van dit programma dat keys kan bekijken en veranderen, dus goed bewaren, want hij is bijna niet meer op internet te vinden.

Thanks Rock.

deze vraagt geen key installeert hem direct. zit dus een crack in. denk dat ik maar eens wat kasten ga leegruimen om de originele cd te zoeken.

moet je eerst sp2 installeren voor sp3?

het is indd om er een crack in zit dat ik zei dat je de key moest veranderen en daarom dat The Rock je dat programma gaf. Het is een SP2 versie. Dan moet je maar eerst zelf SP3 installeren of gwn je key proberen met SP2.
Denk niet dat het een moment is om selectief te werk te gaan. Probeer gwn wat je krijgt want xp versies op het internet in het nederlands zijn zowieso al schaars.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven