MuscleMeat

winnie deca testo kuur

ceee17

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
85kg
hey zou willen kuren met deca(500mg/ml in de week) en testo(400mg/ml in de week) 10weken lang.
en dan vanaf de 6de week winstrol erbij nemen om toch een beetje droger te komen.
mijn vraag is dan of dit zal werken?

het is mijn 2e kuur, de eerste maal was het deca met susta en heb er heel goed resultaat met geboekt

thnx

deca hoger dan test weet je het zeker?

Test @ 500
Deca @ 400

lijkt me logischer, en natuurlijk zal t werken als je goed eet en traint ;)

• Topic Starter Topic Starter
Test @ 500
Deca @ 400

lijkt me logischer, en natuurlijk zal t werken als je goed eet en traint ;)

ja bedoelde ik, maar die winstrol zal zeker nog zijn effect hebben na 6weken kuren?

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

deca hoger dan test weet je het zeker?

nee bedoel het omgekeerde.
gaat die winstrol nog voldoende werken na die 6weken?
en hoeveel zou ik die winnie dan doseren?
gr

Waarom de keuze voor Deca?

hey zou willen kuren met deca(500mg/ml in de week) en testo(400mg/ml in de week) 10weken lang.
en dan vanaf de 6de week winstrol erbij nemen om toch een beetje droger te komen.
mijn vraag is dan of dit zal werken?

het is mijn 2e kuur, de eerste maal was het deca met susta en heb er heel goed resultaat met geboekt

thnx
test 500
deca 400
ik denk dat de winny je niet heel veel droger uit je kuur laat komen
als je deca en test gebruikt,dit is gewoon een vette bulkkuur,een van de beste
is mijn mening,deze kuur gaat je ook een zwaar herstel geven,dus waarom het nog zwaarder maken door je cortisol skyhigh te jagen met winny op het einde,doe je nou een cutkuur,kan ik er nog wel inkomen,maar met deze bulkkuur niet.zet de winny in als kickstart en zorg dat je je voeding op orde hebt,let vooral op zoutinname,zo kan je het meeste vocht wel onderdrukken,eventueel kan je proviron erbij pakken,meer vrije test en minder vocht,50mg per dag is genoeg.
nakuur 4 weken nolvadex,evt. hcg mee laten lopen.

test 500
deca 400
ik denk dat de winny je niet heel veel droger uit je kuur laat komen
als je deca en test gebruikt,dit is gewoon een vette bulkkuur,een van de beste
is mijn mening,deze kuur gaat je ook een zwaar herstel geven,dus waarom het nog zwaarder maken door je cortisol skyhigh te jagen met winny op het einde,doe je nou een cutkuur,kan ik er nog wel inkomen,maar met deze bulkkuur niet.zet de winny in als kickstart en zorg dat je je voeding op orde hebt,let vooral op zoutinname,zo kan je het meeste vocht wel onderdrukken,eventueel kan je proviron erbij pakken,meer vrije test en minder vocht,50mg per dag is genoeg.
nakuur 4 weken nolvadex,evt. hcg mee laten lopen.

oke en hoeveel winnie zou ik dan doseren? en van week..tot week.. zou ik dit dan het beste doen?

de winny kan je 4-6 weken nemen op 40-50mg per dag

heb je zijn topic over zijv voedingsschema gezien ga daar is aan sleutelen ouwe

heb je zijn topic over zijv voedingsschema gezien ga daar is aan sleutelen ouwe
Ik zie het inderdaad, z'n voeding slaat nergens op.

hey wou even bevestiging op mijn eetschema, sta open voor kritiek, wil vooruitgang boeken maar met het werk enzo is het niet altijd even simpel

smorgens ontbijt enkele boterhammen; met bcaa's of casseine shake
banaan
een uur of 2 voor de middag whey shake
middag eten pasta
uur of 2 na de middag een stuk fruit + banaan + whey shake
voor de training NO Explode shake
na de training bcaa s of whey shake
avond eten groenten vlees of vis
casseine shake voor slapengaan

thnx

Magk vragen; waarom deca?

inderdaad wat een waardeloos voedingsschema,hmmm
werk aan de winkel TS

waaah ik weet het:D
het is niet precies dat ze, kheb het ruw samengevat, maar als je alle dagen 10 tot 12u moet werken is het niet altijd even gemakkelijk om juist te eten

---------- Post added ma 6 jun 2011 at 19:13 ----------

i know

---------- Post added ma 6 jun 2011 at 19:23 ----------

inderdaad wat een waardeloos voedingsschema,hmmm
werk aan de winkel TS

ik probeer gwn zoveel mogelijk te eten niet wat ik geschreven heb dat is in het slechtste geval.
gewoonlijk zit ik zoiezo boven de 4000calorieen, wat goed is denk ik.
ben nu een 11 maanden aan het trainen en ben al 10kilo zwaarder geworden met een 16% lichaamsvet, kom van 31cm bicepomtrek en sta nu op 39cm.. dusjah ik persoonlijk vindt dat niet slecht...

ik probeer gwn zoveel mogelijk te eten niet wat ik geschreven heb dat is in het slechtste geval.
gewoonlijk zit ik zoiezo boven de 4000calorieen, wat goed is denk ik.
ben nu een 11 maanden aan het trainen en ben al 10kilo zwaarder geworden met een 16% lichaamsvet, kom van 31cm bicepomtrek en sta nu op 39cm.. dusjah ik persoonlijk vindt dat niet slecht...

@ ceee17, er word je gevraagd waarom DK ?

zie nog nergens een antwoord.

@ ceee17, er word je gevraagd waarom DK ?

zie nog nergens een antwoord.

eum deca, om te stacke en om te bulke, deca verbeterd uw eiwitsynthese, zal ook wat meer vocht krijgen wat beter is voor de gewrichten enzo... vindt deca ook beter dan bv tren omdat ik al van vele mensen gehoord heb dat je er een behoorlijke terugslag van krijgt van die tren...
om deze redenen...

eum deca, om te stacke en om te bulke, deca verbeterd uw eiwitsynthese, zal ook wat meer vocht krijgen wat beter is voor de gewrichten enzo... vindt deca ook beter dan bv tren omdat ik al van vele mensen gehoord heb dat je er een behoorlijke terugslag van krijgt van die tren...om deze redenen...

en van dk krijg je geen terugslag

Terug
Naar boven