MuscleMeat

Winny & Dianobol

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Kan iemand me adviseren?

Ik zit te twijfelen of ik nou oral winny pak of oral dianabol. Mijn vorige kuurtje had ik winny maar ik vond het effect niet heel denderend, achteraf ben ik er achter gekomen dat de winny die ik had zeer waarschijnlijk onder gedoseert was, dus ik weet nou niet of winny wel of niet goed presteert voor mijn doel.

Voor mij is belangrijk dat ik voller wordt, meer massa op de schouders en borst vooral. Ik ben vrij lang (1,95) en heb enigzins moeite met massa packen. Dianabol maakt je voller maar ook dikker? Winstrol maakt je hard maar minder vol.

En wat zijn de side effects verschillen? Beter / slechter voor je haar en ingewanden?

Voor je haar, is DHT de boosdoenert. Ik ben nu ook flink kaal aant worden, is wel beter hoor; geen gel poep en kapper wat je klauwen met geld kost. Gewoon met tondeuse eroverheen, en bitches diggen kale mannen. Srs.

Tja, dbol is leuk maar ja wat heb je eraan? Je komt paar kilotjes aan leuk leuk en die ben je straks weer kwijt. Ik zeg test e op 500mg met dbol als kickstart = wat jij nodig hebt jongeman.

xx

Oral only kuurtjes gaat je gewoon niet veel brengen. Test e kuur heb je veel meer aan.

hoe ben je er achter gekomen dat ze onder gedoseerd waren als ik vragen mag?

wat weeg je nu en op hoeveel staat je vet

heb ook een vraag over dbol. hoelang duurt het ongeveer voordat je lever volledig hersteld is na een kuur dbol? is dit een kwestie van weken of maanden?
en krimpen de testikels in van 6 weken dbol? zo ja, is nolvadex hier voldoende voor om ze terug te brengen naar normaal?

heb ook een vraag over dbol. hoelang duurt het ongeveer voordat je lever volledig hersteld is na een kuur dbol? is dit een kwestie van weken of maanden?
en krimpen de testikels in van 6 weken dbol? zo ja, is nolvadex hier voldoende voor om ze terug te brengen naar normaal?

ik zie nooit goed de reden van een oral only kuur, het gaat je echt bijna niks brengen. dus waarom je lever en libido gaan belasten met die dbol als je een paar weken later weer terug bij af bent..?

ik zie nooit goed de reden van een oral only kuur, het gaat je echt bijna niks brengen. dus waarom je lever en libido gaan belasten met die dbol als je een paar weken later weer terug bij af bent..?

Is het dan echt zo dat je niks overhoud na de kuur ook als je gewoon goed blijft eten en trainen?
En waarom is het zo dat je bij een oral only kuur niks zou overhouden en bijv bij een test kuur wel?

Oral kuur is gewoon het geld niet waard... IEDEREEN die eerst oral only heeft gedaan en dan injects deed delen deze mening. Ikzelf ook eerst orals gedaan, ja is wel leuk die krachtgains etc, maar uiteindelijk betaal je veel te veel voor wat het is. Ikzelf scheet ook in men broek bij het gedacht een naald in mijn lijf te krijgen. Ik ben niet bestand tegen tetanus omdat ik een half jaar geleden loog tegen bedrijfsarts gewoon om geen spuit te krijgen. Ondertussen half jaar later zelf inject gezet, gewoon even die drempel over gaan. Er is echt niks aan..... Pijn van virgin muscle hangt ook van persoon tot persoon af, ik heb er allessinds geen last van gehad.

Terug
Naar boven