AndroidHealthClinic

Winny,nolva en finastride real?

tonymontana22

Cool Novice
Waardering
3
Hey
Heb van dna pharma 2x winny 1x nolva en 1x finastride..
Degene waar ik t gehaald heb geeft alleen garantie op dna..niet goed geld terug dus..
Winny pillen zijn rose met 1 kant dna gedrukt en andere kant een teken..de nolva en finastride zijn wit met zelfde opdruk..
wat denken julli?real?
Gr

2012-04-21 19.33.44.jpg

2012-04-21 19.23.48.jpg

2012-04-21 19.23.18.jpg

er bestaat geen fake van dna, is allemaal zelfde lab alleen heel veel tegenstrijdigheden en negatieve ervaring. zou het zelf nooit gebruiken (wegens negatieve ervaringen van een vriend) maar testen en dan weet je het zelf kan zijn dat ze nieuwe gear hebben tegewoordig :)

• Topic Starter Topic Starter
Okee thanks voor reacties..en wat voor negatieve reactie had jouw maat dan?en wat gebruikte hij?

er bestaat geen fake van dna, is allemaal zelfde lab alleen heel veel tegenstrijdigheden en negatieve ervaring. zou het zelf nooit gebruiken (wegens negatieve ervaringen van een vriend) maar testen en dan weet je het zelf kan zijn dat ze nieuwe gear hebben tegewoordig :)

winny orals die 0,0 deden en van test & deca ****ed up abses gekregen (werkte altijd zelf heel steriel met ontsmettingsmiddel en handen goed wassen) dus lag puur aan de niet steriele propere producten. Is moeten weggesneden worden met daarop lange revalidatie van thuis verpleging. Die dagelijks moest komen wonde schoon maken etc. want ze naaien dat blijkbaar niet toe. Was niet om aan te zien dus lijkt me dom om zo risisco te nemen als er betere gekende UG merken zijn. Maar zoals ik zei heb ook al andere dingen gehoord dat het nu beter zou zijn. succes er meer :)

• Topic Starter Topic Starter
Oke dat is wel k*t dan..gelukkig krijg je daar bij winny geen last van..ga volgende week beginnen en dan zien we t of t goed is.volgende kuur ga ik iig dan tog maar voor de betere ug merken!thanks iig!

winny orals die 0,0 deden en van test & deca ****ed up abses gekregen (werkte altijd zelf heel steriel met ontsmettingsmiddel en handen goed wassen) dus lag puur aan de niet steriele propere producten. Is moeten weggesneden worden met daarop lange revalidatie van thuis verpleging. Die dagelijks moest komen wonde schoon maken etc. want ze naaien dat blijkbaar niet toe. Was niet om aan te zien dus lijkt me dom om zo risisco te nemen als er betere gekende UG merken zijn. Maar zoals ik zei heb ook al andere dingen gehoord dat het nu beter zou zijn. succes er meer :)

Terug
Naar boven