AndroidHealthClinic

Winny Only Oral Cycle - to follow

• Topic Starter Topic Starter
Effe update,
Voel me goed in het vel, enkel de rug blijft pijn doen, eerder zat de pijn laag, (onderrug) nu sinds gisteren stijgt de pijn naar boven toe... Bizar...

Zou dit na bijna 1 weekje winstrol @ 40mg/dag al pijnen geven? Lijkt me wel heel snel, terwijl ik me voor de rest kiplekker voel, en nog geen sides ervaar!

Verwacht ook vandaag de bloedresultaten.

Ill keep ya posted.

Het enige veschil wat ik zo 123 kan vinden tussen oral en inject is de opname, maar aangezien de orals de halve prijs zijn van injects lijkt me dat een non-issue.

Het enige veschil wat ik zo 123 kan vinden tussen oral en inject is de opname, maar aangezien de orals de halve prijs zijn van injects lijkt me dat een non-issue.
Orals zijn giftiger voor de lever. Bovendien vreemd dat jij orals zoveel betaalt, bij de prijzen die ik kon vinden waren de injects juist altijd goedkoper, daarom dronken mensen ze ook.

Ik las in de ( laatste ) mens health maart volgens mij. zo een 'log boek' van iemand die zijn verhaal deed over winstrol als zijn eerste kuur. Hij nam veeeeeeel hogere doseringen tot 120mg per dag. Volgens mijn waren zijn enigste sides beetje knie pijn af en toe shouder pijn en een slappe willie..

Misschien interessant om voor jou te lezen :)

Als ik de marktprijzen van het forum hier hanteer dan kom je injects voor hetzelfde bedrag uit op 10 dagen terwijl je orals 20 dagen vooruit kunt bij 50mg/d.

Maar goed, dan is er nu dus weer tegenstrijdige informatie over schadelijkheid oraal vs inject. Zie pagina 1 van dit topic.

• Topic Starter Topic Starter
Voorlopig maak ik me ook niet teveel zorgen, ik voel me op de rug na, ook echt wel kiplekker. En heb altijd zin om te trainen

Maar goed met de lever neem ik liever geen risico's...

Terug
Naar boven