MuscleMeat

Winny only oral

heo zwaar ben je eigelijk ??

Het minimum van winny oral licht meestal rond de 50mg per dag. Je kunt het opbouwen dat wel, echter denk ik dat je met 30mg niet het gewenste resultaat haalt.

Je zit nu toch op 40mg, blijf daarop voor heel je kuur. Dan kom je aan zo'n 7 weken. Van 10mg te minderen gaan je puisten niet verdwijnen hoor.

KIJK 50 mg heeft meer side effecten dan 30 mg maar ook minder resultaat dan 30 mg
30/ 40 mg is gewoon voldoende en leuk voor een eerst kuur kijk het aan het is zonden om overte doseren.

Kijk je moet het zo zien die winny maakt jou niet groot, maar je voedsel heah dus ga er wel extreem bij vreten, dan is 30 mg meer voldoende

verzin je dit nou ter plekke of?
50mg is zoals eerder aangehaald de meest gangbare optie voor zon 6 weken en op 30mg ga je dus zeker wel minder resultaat halen.
als het iemands eerste kuur is kan ik erin komen 30mg maar daar is t mee gezegt.

Weeg nu 81 kg met een vetpercentage van rond de 12 procent.
Ik wil graag een paar kilo aankomen, beetje meer pomp en gewoon wat
droger worden. Moet lukken denk ik met die Winny's

verzin je dit nou ter plekke of?
50mg is zoals eerder aangehaald de meest gangbare optie voor zon 6 weken en op 30mg ga je dus zeker wel minder resultaat halen.
als het iemands eerste kuur is kan ik erin komen 30mg maar daar is t mee gezegt.

lees dan eerst alles door voor dat je commentaar geeft, dit is zijn eerst kuur.
En waarom zou je eerst kuur zo veel doseren, ik weet het niet hoor maar zijn geen snoepjes die je bij de kruidvat haalt

lees dan eerst alles door voor dat je commentaar geeft, dit is zijn eerst kuur.
En waarom zou je eerst kuur zo veel doseren, ik weet het niet hoor maar zijn geen snoepjes die je bij de kruidvat haalt

begin met die van mij nog eens te lezen dan. maar goed om te benadrukken: ik zei dus dat ik het me voor een eerste kuur kan voorstellen, desondanks ga je er wel minder resultaat mee halen. 30mg op 6 weken is pislicht voor winny als je echt gains wilt.

Laatst bewerkt:
begin met die van mij nog eens te lezen dan. maar goed om te benadrukken: ik zei dus dat ik het me voor een eerste kuur kan voorstellen, desondanks ga je er wel minder resultaat mee halen. 30mg op 6 weken is pislicht voor winny als je echt gains wilt.

Elk lichaam heeft eenn andere uitwerking misschien doet 50 mg nog niks bij jou en 30mg een hele hoop.

je moet het gewoon beetje uit vinden ik ben imo geen voorstander van te veel doseren.

Elk lichaam heeft eenn andere uitwerking misschien doet 50 mg nog niks bij jou en 30mg een hele hoop.

je moet het gewoon beetje uit vinden ik ben imo geen voorstander van te veel doseren.

Tegen dat je merkt dat winny op 30mg niet genoeg effect geeft, zit je al halverwege je kuur. Beter het zekere voor 't onzekere nemen. Leverbelasting en puisten krijg je toch, ook op 30mg.

Ik zou gewoon een dag na je laatste winny een bloedtest doen. Is die nog aanvaardbaar ---> niet nakuren. Heeft je test een flinke stomp gekregen en lig je een eind onder 't minimum ---> wel nakuren (2 weken nolvadex @ 20mg). Ik spreek uit ervaring... 2 maand rondgelopen met een te laag test-gehalte na winny-only, omdat de zogenaamde "gasten met kennis" hier geen nakuur aanraadden. :rolleyes:

kan je zomaar het ziekenhuis binnen lopen en je bloed af laten nemen voor een test of moet je daarvoor eerst naar je huisarts.....

Het minimum van winny oral licht meestal rond de 50mg per dag. Je kunt het opbouwen dat wel, echter denk ik dat je met 30mg niet het gewenste resultaat haalt.

heeft nix met het minimum te maken

er is heel veel troep op de markt en met troep bedoel ik ook de tabs die onder gedoseerd zijn dus word er gezegd dat er 10mg van de werkzame stof inzit maar daadwerkelijk maar de helft in zit of soms minder
dus dan werken de tabs wel maar je zit dan op de verkeerde dosis:(

er zit ook een groot verschil in de dosering mtt het lichaamsgewicht

iemand van 60kg of iemand van 120kg

heeft nix met het minimum te maken

er is heel veel troep op de markt en met troep bedoel ik ook de tabs die onder gedoseerd zijn dus word er gezegd dat er 10mg van de werkzame stof inzit maar daadwerkelijk maar de helft in zit of soms minder
dus dan werken de tabs wel maar je zit dan op de verkeerde dosis:(

daarom ook altijd van een betrouwbare bron kopen eh.
wat een redenatie ook weer..

Laatst bewerkt:
Wat ik me afvraag heeft iemand weleens prohormonen gebruikt na een winny only kuur?
Zo ja, welke soort?
Zo nee, waarom niet?
Of is het helemaal crap wat ik vraag?

Wat ik me afvraag heeft iemand weleens prohormonen gebruikt na een winny only kuur?
Zo ja, welke soort?
Zo nee, waarom niet?
Of is het helemaal crap wat ik vraag?

welke ph's had je in gedachten?
imo waarom zou je aan de ph's gaan als je aan de echte aas kan komen?

Ik dacht aan 11-oxo, havoc en JW.
Wat vinden jullie er van?

Misschien dat sommige PH's neit levertoxisch is als de 17aa varianten

havoc is geen ph maar gewoon een aas, 17aa nog wel.
jw is gewoon bagger in vergelijking tot echte aas en bevat geloof ik ook een 17aa verbinding of variant.

11-oxo durf ik je niks over te zeggen.

havoc is geen ph maar gewoon een aas, 17aa nog wel.
jw is gewoon bagger in vergelijking tot echte aas en bevat geloof ik ook een 17aa verbinding of variant.

11-oxo durf ik je niks over te zeggen.

Ik wil in september wederom een kuur doen met anavar en winny tabs. Na de kuur wil ik dan met een PH door gaan die niet zo levertoxisch is. Heb jij een tip? Of is dit echt bullshit?

Terug
Naar boven