Fitness Seller

Winny only oral

Nu netjes houden!

• Topic Starter Topic Starter
Ik open een topic over mijn eerste kuur en meteen een gevecht over de dosering en wel of niet nakuren van een winny only !!! :(

Kom op mensen laten we het gezellig houden..

Nakuren met clomid/nolva... Beter het zekere voor het onzekere.

Meerdere sites en forums vermelden dat 50mg per dag inderdaad een goede dosis is om 6-8 weken te slikken. Lager geeft niet het gewenste resultaat, hoger; meer sides meer kans op leverbeschadiging en zeker niet goed om mee te beginnen in je eerste kuur.

Ik heb BTW besloten geen winny only te doen.
Ik wacht tot 1 september en begin met Test-E + Boldenone beide 10 weken, met de laatste 4-5 weken winny tabs....

Het kost een paar centjes meer en zal er ook zeker veel meer results mee pakken. Tevens zijn deze varianten van anabolen vrij veilig. Boldenone en winny staan bekend om het feit dat ze weinig side effects veroorzaken. Perfect voor een eerste kuur.

Ik mis hier nog wat mbt de nakuur, gezien ook winnie een 17A steroide is, is het misschien niet verstandig ook wat leverbeschermingsproducten (LiverLonger, NAC, mariadistel) te gebruiken in de nakuur?

Ik wil in september wederom een kuur doen met anavar en winny tabs. Na de kuur wil ik dan met een PH door gaan die niet zo levertoxisch is. Heb jij een tip? Of is dit echt bullshit?

neem gewoon complete rust tot je weer een aas kuurtje gaat doen en laat die ph troep liggen.

van aas ben je zeker dat t werkt en wat het wel en niet kan doen, met ph's is dat vaak nog maar de vraag plus dat het soms nog wel schadelijker kan zijn ook zonder bijbehorende gains.

neem gewoon complete rust tot je weer een aas kuurtje gaat doen en laat die ph troep liggen.

van aas ben je zeker dat t werkt en wat het wel en niet kan doen, met ph's is dat vaak nog maar de vraag plus dat het soms nog wel schadelijker kan zijn ook zonder bijbehorende gains.

Thnx Barbellman

• Topic Starter Topic Starter
Ik mis hier nog wat mbt de nakuur, gezien ook winnie een 17A steroide is, is het misschien niet verstandig ook wat leverbeschermingsproducten (LiverLonger, NAC, mariadistel) te gebruiken in de nakuur?

Ik heb gelezen dat sommige mensen gedurende hun winny only kuur detox middelen gebruiken. Ik denk zelf dat het niet echt nodig is. Je hebt er zelf voor gekozen om een oral steriode te slikken dus het is slecht voor je lever. Je zou eventueel in je nakuur een detox middel kunnen gebruiken. In principe hersteld je lever zelf ook wel indien je in de maanden erna geen steriods gebruikt. Het ligt helemaal aan jezelf of je dit nodig hebt.

Shit heb ik weer wat gemist.....heeft iemand weer lelijk tegen mij gedaan?

Terug
Naar boven