XXL Nutrition

winstrol 6 weken raar gevoel

DjiGiT

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
73kg
Ik heb raar gevoel in mijn testikels. .trillingen/tintelingen, kan het niet beter uitleggen. Iemand ervaring mee? Kan er echt niks over vinden..
Heel lichte back pumps mar heb daarvoor taurine.
Het is dan ook mijn eerste kuur zou graag naar 76kg gaan en verder naturel doortrainen tot aan 80kg, meer moet dat niet zijn voor mij.

Ben nu bijna week bezig aan 50mg, neem ook supps zoals 5 caps visolie met vit D, multi vit, bcaa's, pre workout en glucosamine.

naturel doortrainen tot 80kg gaat er de eerste weken na je kuur niet inzitten denk ik. Je bent 6 weken met sprongen opgeschoten door de winny en nu zal je al blij mogen zijn als je al die gains kan vasthouden. Zolang alles werkt denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken over je testikels.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu 1 jaar intensief mee bezig, train 6 dagen op 7. Bij begin woog ik maar 58 - 59kg, nu zit ik aan 73kg en redelijk droog. Voel ook nog niet echt een enorme krachttoename maarja das meestal in 2de week maar pas..

Ja idd alles werkt ng perfect, behalve dat rare gevoel, het is niet dat hinderlijk is maarja zou liever weten wat het juist is xD

Je eigen test wordt onderdrukt waardoor je zaakie kan krimpen en ja, dat kan een apart gevoel geven. Lijkt me dat het zoiets is. Of je hebt aids.

Je eigen test wordt onderdrukt waardoor je zaakie kan krimpen en ja, dat kan een apart gevoel geven. Lijkt me dat het zoiets is. Of je hebt aids.

Denk dat ook want het is idd beetje gekrompen..terwijl ik bijna overal gelezen heb dat je juist een grotere van winny kunt krijgen.. daarom vind ik dat beetje raar.
Aids sluit ik uit, heb altijd safe gedaan en heb een vaste vriendin..libido is wel naar beneden gegaan nu na 6 dagen inname.

Denk dat ook want het is idd beetje gekrompen..terwijl ik bijna overal gelezen heb dat je juist een grotere van winny kunt krijgen.. daarom vind ik dat beetje raar.
Aids sluit ik uit, heb altijd safe gedaan en heb een vaste vriendin..libido is wel naar beneden gegaan nu na 6 dagen inname.

De aids was ook een geintje man :P Maar je ballen worden niet groter van Winny, trust me. Dat je libido omlaag gaat kan ook, spreek hier niet uit ervaring, maar je test wordt onderdrukt en nergens door opgevangen ( je zet er geen test naast )

LoL ben je nou serieus ?

Je hebt "bijna overal" gelezen , dat je "een grotere" krijgt van winstrol ? ???

LoL ben je nou serieus ?

Zal eens opzoeken ofwel ben ik ferm aan het missen :p

---------- Toegevoegd 26 May 2014 om 01:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst 25 May 2014 om 20:27 ----------

LoL ben je nou serieus ?

Bv dit... Nadelen van stanozolol: vermannelijking

DHT is het hormoon dat van mannen mannen maakt. Het laat je lichaamshaar groeien, het vergroot de penis (en bij vrouwen de clitoris), het laat je hoofdhaar uitvallen, het verlaagt je stem.

Die veranderingen zijn permanent. Ze blijven de rest van je leven bij je. Als je een vrouw bent, wil je dat misschien niet.

Zal eens opzoeken ofwel ben ik ferm aan het missen :p

---------- Toegevoegd 26 May 2014 om 01:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst 25 May 2014 om 20:27 ----------

Bv dit... Nadelen van stanozolol: vermannelijking

DHT is het hormoon dat van mannen mannen maakt. Het laat je lichaamshaar groeien, het vergroot de penis (en bij vrouwen de clitoris), het laat je hoofdhaar uitvallen, het verlaagt je stem.

Die veranderingen zijn permanent. Ze blijven de rest van je leven bij je. Als je een vrouw bent, wil je dat misschien niet.
Je penis gaat niet meer groeien na je pubertijd :rolleyes:
DHT zorgt voor penisgroei in de pubertijd.

K*t. Dan ga ik stoppen met mijn kuurtje.
Geen penisgains dus?:sad:

Bij vreemde waarnemingen bij de testikels zou ik maar eens naar de dokter gaan ipv op DBB advies vragen :roflol: 50mg stano pd voor 6 weken zou niet veel moeten doen aan je ballen en al helemaal geen trillingen/tintelingen. Damn, wat gebeurt er wel niet met je zakie als je 250mg test zet :eek:

Kan moeilijk nu naar dokter gaan en zeggen dat ik winny gebruikt heb...
Mijn vader is vorig jaar geopereerd aan prostaatkanker maar die is boven de 50j, ik kan toch moeilijk prostaatkanker krijgen van 50mg in 6 weken op mijne leeftijd dan nog? Ik lees ook veel tegenstrijdige beweringen van wel en niet :s

Dan vraag je lekker advies aan DBB doktoren...das slim ja. Vooral als het al in de familie zit.

Morgen ben ik 1 week bezig..zou ik gewoon stoppen of nakuur doen?
Dan eens naar dokter.

Is niet raar hoor.
Komt gewoon door de onderdrukking van je eige test waardoor je testis gaan krimpen.
De 1 heeft er meer last van dan de ander.
Dat je libodo dan naar beneden gaat is niet raar.
Je vangt het namelijk niet op door er test naast te zetten.
Winstrol only blijft ook gewoon een k*tkuur, maar zou je misschien wel wat meer kracht geven en een goeie pomp.
Dus ik zou gewoon lekkker doorgaan want je zou het onderhand dan wel gaan werken in de gym.

Denk je dat is mss? heb gewoon bij niemand anders die winny gebruikt hebben zoiets gehoord, dat ze raar gevoel hebben of krimpen :p

Dat is het niet misschien, dat is het gewoon, zei ik toch al. Je zak krimpt door onderdrukking van je eigen test, tuurlijk is dat een raar gevoel. Niet pijnlijk als een trap in je kloten, maar raar zal het wel voelen ja. Ga nu maar es HCG gebruiken, groeien ze weer en voelt het ook raar. Prostaatkanker voel je bij mijn weten niet in je ballen toch? Durf ik niet met zekerheid te zeggen maar als jij na 1 week op wat Winny prostaatkanker ontwikkeld ben je wel echt flink genaaid. Kunt voor de zekerheid altijd naar de dok gaan, zeg je dat je last hebt met pissen, schuift ie z'n duim ff naar binnen en weet je wat je wel of niet hebt :)

Dat je libido naar de kloten is is ook helemaal niet raar, je hebt eigenlijk geen test meer in je bloed omdat je een Winny only runt, nog een reden waarom Winny only zuigt.

ja zou maar heel raar zijn op 25ste al prostaatkanker krijgen van 6 weken winny xP
Plas goed en heb nergens pijn behalve dat 'raar gevoel daar beneden' drink minimum 4 liter water ook nog eens..
Heb meer last van die back pumps..

Dat is het niet misschien, dat is het gewoon, zei ik toch al. Je zak krimpt door onderdrukking van je eigen test, tuurlijk is dat een raar gevoel. Niet pijnlijk als een trap in je kloten, maar raar zal het wel voelen ja. Ga nu maar es HCG gebruiken, groeien ze weer en voelt het ook raar. Prostaatkanker voel je bij mijn weten niet in je ballen toch? Durf ik niet met zekerheid te zeggen maar als jij na 1 week op wat Winny prostaatkanker ontwikkeld ben je wel echt flink genaaid. Kunt voor de zekerheid altijd naar de dok gaan, zeg je dat je last hebt met pissen, schuift ie z'n duim ff naar binnen en weet je wat je wel of niet hebt :)

Dat je libido naar de kloten is is ook helemaal niet raar, je hebt eigenlijk geen test meer in je bloed omdat je een Winny only runt, nog een reden waarom Winny only zuigt.

klopt indd prostaatkanker voel je niet in je ballen.. meestal heb je geen klachten.

Ik zou je niet druk maken man.. Het komt allemaal goed als je na je kuur nog 6 weken later dr last van hebt zou ik ff naar je huisarts gaan.

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Ik heb raar gevoel in mijn testikels. .trillingen/tintelingen, kan het niet beter uitleggen. Iemand ervaring mee? Kan er echt niks over vinden..
Heel lichte back pumps mar heb daarvoor taurine.
Het is dan ook mijn eerste kuur zou graag naar 76kg gaan en verder naturel doortrainen tot aan 80kg, meer moet dat niet zijn voor mij.

Ben nu bijna week bezig aan 50mg, neem ook supps zoals 5 caps visolie met vit D, multi vit, bcaa's, pre workout en glucosamine.

En met jou stats.. heb je geen kuur nodig. . Maar wie ben ik. Ik hoop dat je veel gained

Terug
Naar boven