Ik heb raar gevoel in mijn testikels. .trillingen/tintelingen, kan het niet beter uitleggen. Iemand ervaring mee? Kan er echt niks over vinden..
Heel lichte back pumps mar heb daarvoor taurine.
Het is dan ook mijn eerste kuur zou graag naar 76kg gaan en verder naturel doortrainen tot aan 80kg, meer moet dat niet zijn voor mij.
Ben nu bijna week bezig aan 50mg, neem ook supps zoals 5 caps visolie met vit D, multi vit, bcaa's, pre workout en glucosamine.
Heel lichte back pumps mar heb daarvoor taurine.
Het is dan ook mijn eerste kuur zou graag naar 76kg gaan en verder naturel doortrainen tot aan 80kg, meer moet dat niet zijn voor mij.
Ben nu bijna week bezig aan 50mg, neem ook supps zoals 5 caps visolie met vit D, multi vit, bcaa's, pre workout en glucosamine.

Maar je ballen worden niet groter van Winny, trust me. Dat je libido omlaag gaat kan ook, spreek hier niet uit ervaring, maar je test wordt onderdrukt en nergens door opgevangen ( je zet er geen test naast )

50mg stano pd voor 6 weken zou niet veel moeten doen aan je ballen en al helemaal geen trillingen/tintelingen. Damn, wat gebeurt er wel niet met je zakie als je 250mg test zet