MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Ik zou het altijd doen, mits clomid. Krachtig middel in het verhogen van je LH.
 
Cools ik ga test prop nemen 2dagen 75mg, voor 4 weken. Kan ik daar 250 mg primo bij zetten elke week? voor een goede AE ratio? of beter 20mg anavar?
 
typo
 
Laatst bewerkt:
22-7-19 was zn laatste post

28dec nog een PM gestuurd maar ik kreeg geen reactie :dunno: :( Galen
 
Of heeft het met zijn gezondheid te maken want Cools sukkelde al jaren met zijn gezondheid. Was toch lang bedlegerig. Dat heeft hij toch altijd beweerd. Ik hoop dat ik mij vergis.
 
Of heeft het met zijn gezondheid te maken want Cools sukkelde al jaren met zijn gezondheid. Was toch lang bedlegerig. Dat heeft hij toch altijd beweerd. Ik hoop dat ik mij vergis.
Dit heb ik inderdaad ook begrepen en ben bang voor het ergste. Hopelijk vergissen wij ons beide.
 
Cools ik mis hem wel was echt een aanwinst hier :(
 
Cools heeft aangegeven dat hij momenteel druk is met andere zaken en daarom weinig tijd heeft voor het forum.
Misschien dat hij in de toekomst weer terugkomt maar hij geeft aan dat hij momenteel weinig toe te voegen heeft in zijn bestaande topics en dat verschillende anderen ook de vragen kunnen beantwoorden.
 
Cools heeft aangegeven dat hij momenteel druk is met andere zaken en daarom weinig tijd heeft voor het forum.
Misschien dat hij in de toekomst weer terugkomt maar hij geeft aan dat hij momenteel weinig toe te voegen heeft in zijn bestaande topics en dat verschillende anderen ook de vragen kunnen beantwoorden.
Da's toch positiever dan hetgeen ik al veronderstelde.
 
GVD zeg, ben een tijdje niet hier actief geweest en nu is Cools afwezig, wat een gemis zeg. Hoop dat alles goed met hem is.
En ook met de mensen hier, dit was toch wel ''en van de meest leerzame en verstandige topics als je het mij vraagt.

Ik wilde Cools vragen naar mijn bloedwaardes te kijken want ik voel me niet helemaal top. Iemand een suggestie waar deze nu te posten om alleen serieuze reacties te krijgen?
 
Back
Naar boven