Cruisecontrol88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.139
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
clen na een kuur is een absolute no go!
En trouwens, als je low carb in je kuurtje zit ga je toch niet zo snel spieropbouwen ofwel? Of heb je m'n posts niet gelezenspier glycogeen is heel wat anders ga maar eens low carb. en wat betreft kuren is huren.. het hele trainen is huren het maakt geen f**k uit als je stopt met trainen is het bye bye spier massa
Geen idee, ik denk ook dat dat behoorlijk verschild van persoon tot persoon. Ik wil hiermee ook cools de les niet lezen, ik weet over zijn kennis in aas. Ik wil vooral zeggen dat dat wat op internet staat NIET klopt. Ik heb ook Google begrijp jemaar ik heb het ook zelf geprobeerd
Clen na een kuur zou ik trouwens ook niet doen. Na een kuur kan je best rusten en focussen op herstel en gewonnen spiermassa behouden.
Anavar en winstrol na een kuur is zeker geen goed idee..

Ik was altijd de eerste om te reageren als mensen klaagden over de kwaliteit van deze sectie, maar man man man deze post.
@TS, vanwaar haal je al die rommel die je zit te spuwen, of heb je het allemaal zelf uitgevonden?

bro, ik ben net zo'n beginner op het begin van AAS als jij en dit zijn gewoon vragen die in mijn opkomen. Antwoorden is niet verplicht, zeiken wordt al helemaal niet gewaardeerd. Dit soort dingen wil ik juist weten om fouten te voorkomen.
@Cools thanks voor het advies![]()
Is uit ervaring opgedane kennis niet beter dan jezelf suflezen op het internet om vervolgens een beeld voor jezelf te scheppen als "de waarheid" waar je vervolgens een stempel van kennis op stampt?Verwar kennis niet met ervaring. Ik had het trouwens vooral op cruiseconTROL88, niet zo zeer op jou, maar dat was idd niet zo duidelijk aan mijn reactie.
Is uit ervaring opgedane kennis niet beter dan jezelf suflezen op het internet om vervolgens een beeld voor jezelf te scheppen als "de waarheid" waar je vervolgens een stempel van kennis op stampt?
Sent from my SM-G800F using Tapatalk
Haha klopt, anonymass is vast zon type die iedereen gelooft die wat typt zonder zelf in discussie te gaan om de waarheid te weten![]()