AndroidHealthClinic

winstrol, clen, anavar anti katabool?

Geen idee, ik denk ook dat dat behoorlijk verschild van persoon tot persoon. Ik wil hiermee ook cools de les niet lezen, ik weet over zijn kennis in aas. Ik wil vooral zeggen dat dat wat op internet staat NIET klopt. Ik heb ook Google begrijp je :p maar ik heb het ook zelf geprobeerd

Ik ben trouwens nu zelf recent een stuk langer dan een jaar gestopt geweest met kuren(&trt) en trainen. Ik heb alles gegeten en gedronken wat me voorgeschoteld werd en had niet gedacht ooit weer een dumbel of een spuit aan te raken. Heel langzaam ga je ontzettend veel massa verliezen waardoor ik het eens ben met de stelling kuren is huren

jah is het ook niet de bedoeling dat je jezelf lichamelijk bijhoud dmv trainen op enige regelmaat, tuurlijk verlies je een gedeelte maar ik ben van mening dat je een groot gedeelte kan behouden (ligt eraan hoe gigantisch je was) door niet te vreten als een complete randdebiel en met enige regelmaat naar de gym gaan

Ook als je blijft trainen en blijft eten om kunstmatig de massa vast te houden, om het zo maar even te noemen, verbrand je steeds een beetje meer glycogeen. Iedereen denkt dat dat spier is maar dat is het niet. wat daarvan overblijft, dat is spier!
Dat is ook de reden dat je eigenlijk moet blijven kuren.. Maar ik wil niet teveel van het onderwerp afdwalen :o clen na een kuur is een absolute no go!
En ik heb niet gereageerd op hetgeen wat je zei over winstrol na de kuur gebruiken. Dat gaat natuurlijk niet werken. Je kan toch ook niet zeggen: ik stop met alcohol drinken maar drink wel nog dagelijks bier om het gevoel niet te missen :p

(En btw, winstrol na een kuur verhoogd je streshormoon, cortisol, waardoor je juist meer massa gaat verliezen)

spier glycogeen is heel wat anders ga maar eens low carb. en wat betreft kuren is huren.. het hele trainen is huren het maakt geen f**k uit als je stopt met trainen is het bye bye spier massa

ga jij maar eens na een low carb kuurtje clen is de nakuur toevoegen dan :) loggen please en ik volg

spier glycogeen is heel wat anders ga maar eens low carb. en wat betreft kuren is huren.. het hele trainen is huren het maakt geen f**k uit als je stopt met trainen is het bye bye spier massa
En trouwens, als je low carb in je kuurtje zit ga je toch niet zo snel spieropbouwen ofwel? Of heb je m'n posts niet gelezen

Geen idee, ik denk ook dat dat behoorlijk verschild van persoon tot persoon. Ik wil hiermee ook cools de les niet lezen, ik weet over zijn kennis in aas. Ik wil vooral zeggen dat dat wat op internet staat NIET klopt. Ik heb ook Google begrijp je :p maar ik heb het ook zelf geprobeerd

Ben het deels eens. Het is vooral vocht wel dat je verliest na de kuur. Check mijn topic Anabole Dilemma, post 1 kuurresultaten. Daar staan reële winsten onderaan.

Afhankelijk van de kuur is het 1 tot 3kg vocht, maar kan ook meer zijn bij hoge dosis aromatiserende aas. Huren is kuren klopt ook deels. Je hebt een bepaalde grens waarbij de gewonnen spiermassa kan vastgehouden worden. Dit is afhankelijk van je eigen hormoonaanmaak, gezondheid, voeding en training.

Maar het is dus niet zo dat je alles magische verliest. Als je kuurt kan je inderdaad meer verliezen, maar een naturel verliest ook gewoon 'alles' wat hij gewonnen heeft als hij niet meer traint. Alles is ook een groot woord, je kan zonder trainen meer overhouden tov voor je begon met trainen.

Clen na een kuur zou ik trouwens ook niet doen. Na een kuur kan je best rusten en focussen op herstel en gewonnen spiermassa behouden.

Anavar en winstrol na een kuur is zeker geen goed idee..

Dat dere brosience.

Dus je vraagt nu letterlijk of je, als je na een kuur doorkuurt, beter massa vast houdt dan wanneer je stopt met kuren?

Hoe leg je een grotere afstand af? Als je, nadat je 12 kilometer hebt gerend op 14 kilometer per uur, nog een half uurtje verder jogged op 10km/u, of als je na die 12 km rennen stil gaat staan?

Sorry dat ik het zeg, maar deze vraag is echt fucking retarded :roflol:
Anavar en winny zijn gewoon roids, dus dit is niet 'na je kuur' maar je kuurt gewoon door.

Ik was altijd de eerste om te reageren als mensen klaagden over de kwaliteit van deze sectie, maar man man man deze post.

@TS, vanwaar haal je al die rommel die je zit te spuwen, of heb je het allemaal zelf uitgevonden?

• Topic Starter Topic Starter
Ik was altijd de eerste om te reageren als mensen klaagden over de kwaliteit van deze sectie, maar man man man deze post.

@TS, vanwaar haal je al die rommel die je zit te spuwen, of heb je het allemaal zelf uitgevonden?

bro, ik ben net zo'n beginner op het begin van AAS als jij en dit zijn gewoon vragen die in mijn opkomen. Antwoorden is niet verplicht, zeiken wordt al helemaal niet gewaardeerd. Dit soort dingen wil ik juist weten om fouten te voorkomen.

@Cools thanks voor het advies ;)

bro, ik ben net zo'n beginner op het begin van AAS als jij en dit zijn gewoon vragen die in mijn opkomen. Antwoorden is niet verplicht, zeiken wordt al helemaal niet gewaardeerd. Dit soort dingen wil ik juist weten om fouten te voorkomen.

@Cools thanks voor het advies ;)

Verwar kennis niet met ervaring. Ik had het trouwens vooral op cruiseconTROL88, niet zo zeer op jou, maar dat was idd niet zo duidelijk aan mijn reactie.

Verwar kennis niet met ervaring. Ik had het trouwens vooral op cruiseconTROL88, niet zo zeer op jou, maar dat was idd niet zo duidelijk aan mijn reactie.
Is uit ervaring opgedane kennis niet beter dan jezelf suflezen op het internet om vervolgens een beeld voor jezelf te scheppen als "de waarheid" waar je vervolgens een stempel van kennis op stampt?

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

Haha klopt, anonymass is vast zon type die iedereen gelooft die wat typt zonder zelf in discussie te gaan om de waarheid te weten :o

Is uit ervaring opgedane kennis niet beter dan jezelf suflezen op het internet om vervolgens een beeld voor jezelf te scheppen als "de waarheid" waar je vervolgens een stempel van kennis op stampt?

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

Ervaring is subjectief en is op basis van eigen interpretatie.

Ik neem niet alles wat ik lees voor waar aan, daarom lees ik over elk onderwerp zo veel mogelijk artikels. Verder heb ik in mijn opleiding al vele zaken geleerd die mij toelaten verder te redeneren en zaken te begrijpen mbt AAS.

Is ervaring daarom nutteloos? Nee, het gaat gewoon hand in hand met lezen. Om een mooi beeld van iets te hebben dien je theorie met praktijk te combineren.

Als je een goeie praktijk wil leveren zorg je dan weer best dat je je theorie goed kent zodat je geen fouten begaat. Dat is zowat hoe mensen worden opgeleid, en zo doe ik dat ook voor mezelf met AAS.

Terug
Naar boven