XXL Nutrition

winstrol depot vraagje...

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
ik wil eod zetten in de schouder,zal ik stijfheid ondervinden in die spier?

is aspireren nodig? ik hoor veel mensen die winstrol gewoon met een slin naald in de schouder zetten zonder eerst voor te trekken om te kijken of er geen bloed meekomt...

en dan laatste (stomme vraag wss) : mag winstrol depot 6 weken gebruikt worden voorafgaand van 3 weken een andere oral met 3 weken tussen?

zoiets: 1-3 oral
1-10 sust
1-10 tren

6-12 winstrol eod

het in vet gedrukte,is dat mogelijk?

nr.1 winny ed nemen, weet niet waar dat 100mg eod verhaal vandaar komt maar het lijkt me onzin.
nr.2 Winny kan erg pijn doen voor een geruime tijd maar dat is bij iedereen anders.
nr.3 altijd aspireren als IM inspuit ?
nr.4 ik vind het teveel 3 + 6 == 9 of je het spuit of niet het blijkt giftig
nr.5 19 nor een weekje of 2 afremmen of test langer doortrekken en winny ook wat verplaatsen

Stijfheid: waarschijnlijk wel
Slin-naald: die zooi krijg je soms al moeilijk door een 0,6 naald
Orals+winny: het is jouw lever

die oral zal je lever goed vernken. Helemaal met zo'n combi.
Zoals SEXb al zei, je moet altijd aspireren, dat is meer ter controle of je niet in een bloedvat zit. Zit je in een bloed vat en spuit je die shit erin, dan wens ik je vast succes :)

Ik zou die orals weglaten in het begin en misschien kan je Winstrol van Zambon regelen als je veel pijn hebt normaal?

• Topic Starter Topic Starter
ok tnx mannen,tis duidelijk :)

liever teveel vragen dan te weinig he ;)

nr.1 winny ed nemen, weet niet waar dat 100mg eod verhaal vandaar komt maar het lijkt me onzin.
nr.2 Winny kan erg pijn doen voor een geruime tijd maar dat is bij iedereen anders.
nr.3 altijd aspireren als IM inspuit ?
nr.4 ik vind het teveel 3 + 6 == 9 of je het spuit of niet het blijkt giftig
nr.5 19 nor een weekje of 2 afremmen of test langer doortrekken en winny ook wat verplaatsen

Dan is 100mg eod toch een uitkomst als je niet iedere dag wilt prikken...

weet niet of aspireren met slin spuit wel enigszins nut heeft..gebruik zelf vaak die 50iu(0.5ml) slinspuiten en volgens mij als je dan aspireert levert dat ding te weinig zuigkracht om ook maar iets van bloed op te zuigen....
heb namelijk al meerdere malen in een ader lope spuite en aspireren doe ik altijd...als je pgf zet weet je trouwens zeker of het in je bloedbaan is gekomen of niet..

Dan is 100mg eod toch een uitkomst als je niet iedere dag wilt prikken...

Nee ? het heeft geen zin, zonder ester ben je gewoon dubbel aan het zetten en bombardeer je je systeem. En jullie roepen toch altijd over stabiele bloedwaarden enzo (wat mij eig helemaal niet boeit want er niks in je lichaam nog stabiel tijdens een deftige kuur) dan kan je al zeker niet dubbel zetten. Als je te p*ssy bent voor ed neem dan tabs. Gewoon om de straffe uit te hangen en injects te zetten moet je het zeker niet doen want dat haalt niets uit. Winny inject ed simpel

weet niet of aspireren met slin spuit wel enigszins nut heeft..gebruik zelf vaak die 50iu(0.5ml) slinspuiten en volgens mij als je dan aspireert levert dat ding te weinig zuigkracht om ook maar iets van bloed op te zuigen....
heb namelijk al meerdere malen in een ader lope spuite en aspireren doe ik altijd...als je pgf zet weet je trouwens zeker of het in je bloedbaan is gekomen of niet..

Daar heb je wel een punt, maar ik ben van mening dat je winny al niet met een slinspuit moet spuiten. Ik heb btw gisteren een ader doorboord toen ik igf-1 aan het prikken was en ja dat merk je echt meteen dat er wat fout is.

Nee ? het heeft geen zin, zonder ester ben je gewoon dubbel aan het zetten en bombardeer je je systeem. En jullie roepen toch altijd over stabiele bloedwaarden enzo (wat mij eig helemaal niet boeit want er niks in je lichaam nog stabiel tijdens een deftige kuur) dan kan je al zeker niet dubbel zetten. Als je te p*ssy bent voor ed neem dan tabs. Gewoon om de straffe uit te hangen en injects te zetten moet je het zeker niet doen want dat haalt niets uit. Winny inject ed simpel

Het klopt dat stanazolol een halfwaarde tijd heeft van 9 uur. En ik weet dat ed het beste is maar het blijft een optie...

Het klopt dat stanazolol een halfwaarde tijd heeft van 9 uur. En ik weet dat ed het beste is maar het blijft een optie...

Als je niet ed zet zou ik niet weten waarom je dan die k*tinject zou verdragen eig. Iedereen doet wat hij wil natuurlijk maar ik zou dan gewoon tabjes nemen en lekker constant.

heb laatste keer winny gehad van GG
was niet pijnlijk
heb hem wel in de kont geprikt
schouders lijkt men geen goede keuse
is nogal korelig ook denk niet dat het gaat lukken met een slin naaldje

suc6 nog

bij de depotversie is de halfwaarde tijd langer, eerder 24 u :)

daarnaast is 0,5x16mm een betere keuze dan een slin naald (evt. korrels)

Over de stijfheid: neem stromba op oliebasis,die is goed verkrijgbaar en een stuk minder pijnlijk dan de versies op waterbasis.

Succes!

Terug
Naar boven