Fitness Seller

Voorlopig +10 weken gestopt na 5 jaar full-time "ON" .. en dit gebeurde er !?!?

Je cholesterolwaardes worden natuurlijk ook sterk beïnvloed door wie je vader en moeder zijn: oftewel, je genen.

Meet je je bloeddruk wel op de juiste wijze? Vaak komen dat soort schommelende waardes doordat er niet goed gemeten wordt. In het kort: geen cafeïne of fysieke inspanning een half uur voor de meting, even plassen, paar minuten rustig zitten voor je de metingen begint, een manchet die groot genoeg is gebruiken, rechtop zitten, rug ondersteund, benen niet gekruist en voeten plat op de vloer. Zie ook: https://thinksteroids.com/articles/...igh-blood-pressure-in-anabolic-steroid-users/

Mocht je dit allemaal al doen, dan lijkt het me een goede om een keer een 24-uursmeting te laten doen. Neem hiervoor contact op met je huisarts.

Aanvulling op Galen met dit plaatje

IMG_0624.jpeg

Als je ooit zo oud bent als ik (en Bull) dan ga je beseffen wat je moet doen om onze fysiek te behouden.
jaha... als je 1x begonnen bent moet je door blijven gaan.
En ik twijfel wel hoor, of jij er zo geweldig uitziet. Want dan laat je jouw vetpercentage niet zo hoog oplopen. Cutten is gewoon kut. En zo 'n vetpercentage is immers nergens goed voor. Je maakt jezelf waarschijnlijk wijs dat je er goed uitziet, om je gebruik te vergoelijken.

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
En ik twijfel wel hoor, of jij er zo geweldig uitziet. Want dan laat je jouw vetpercentage niet zo hoog oplopen. Cutten is gewoon kut. En zo 'n vetpercentage is immers nergens goed voor. Je maakt jezelf waarschijnlijk wijs dat je er goed uitziet, om je gebruik te vergoelijken.

@RonnReeves , spijtig dat die reply van U komt ... meer heb ik daar niet op te zeggen.

Ik twijfel ook of jij wel volle zalen trekt.

Waarom ben je gestopt?

Voeding is ruk geweest en nog of je gear was ruk.
Wat zijn je stats? En waar kwam je vanaf en hoe was je prime fysiek?

Even een antwoord op de idiote opmerkingen van @IronWarrior en @RonnReeves:

Ik heb deze thread niet gepost om over mijn fysiek te praten noch om erover op te scheppen. Dat is ook de reden waarom ik geen foto's post van mijn fysiek, en dat ben ik ook niet van plan want dat heeft totaal geen sikkepit te maken met deze thread.

Het topic ging over het feit dat ik in januari tijdelijk na 5 jaar ON gestopt ben met gear en dat ik me na 15 weken buitengewoon goed voel.
Ik was nog nooit 5 jaar "ON" geweest dus ik vroeg me af of dit medisch te onderbouwen viel (rekening houdende met de horrorverhalen op dit forum van anderen die na 3 jaar of langer gestopt zijn).

Maar goed, ik heb mijn situatie zo goed als mogelijk geschetst alsook mijn bloedwaarden meegegeven om iets bij te dragen aan dit forum zodat mensen met kennis (zoals @Galen) hier hun licht willen over doen schijnen wat het weer interessant maakt voor anderen op dit forum. (Thanks @Galen)

Daarnaast zijn er altijd individuen die het topic (dit of andere) willen ombuigen, maar bespaar u de moeite want mij ga je echt niet op mijn paard krijgen. Dus kindertjes, ik weet niet wie in jullie koffie heeft gepist, maar speel maar rustig verder.

Natuurlijk zie ik er nu niet geweldig uit aangezien mijn vetpercentage nog te hoog is. So what, ... iemand last van? Dat los ik zelf wel op hoor, maak u niet druk.
Ik ben daar natuurlijk niet blij mee, maar ben al een maand terug op dieet en alles gaat prima. Ik zie het probleem niet.

Ik heb enorm veel respect voor mensen zoals @Galen die "On Topic" blijven en hun antwoord onderbouwen. Die kerel is goud waard. Galen is trouwens niet alleen, er zijn er nog wel meer hier hoor.

@inVorm & @HB89

Er is natuurlijk een reden waarom ik (tijdelijk) gestopt ben in januari. Al is die reden niet spectaculair, ... het was "werk gerelateerd" en veel keuze had ik niet. En nee, ik ga hier niet verder op in.
En ja wat het vetpercentage betreft... voeding heeft er ook veel mee te maken natuurlijk alsook het feit dat op mijn leeftijd een veel hogere test toch een enorme - niet te onderschatten - impact heeft op het metabolisme.

Peace

Is niet heel bijzonder hoor dat je je goed voelt, heb ik meestal ook. Scheelt voor mij veel aan de manier hoe ik off ging.

Even een antwoord op de idiote opmerkingen van @IronWarrior en @RonnReeves:

Ik heb deze thread niet gepost om over mijn fysiek te praten noch om erover op te scheppen. Dat is ook de reden waarom ik geen foto's post van mijn fysiek, en dat ben ik ook niet van plan want dat heeft totaal geen sikkepit te maken met deze thread.

Het topic ging over het feit dat ik in januari tijdelijk na 5 jaar ON gestopt ben met gear en dat ik me na 15 weken buitengewoon goed voel.
Ik was nog nooit 5 jaar "ON" geweest dus ik vroeg me af of dit medisch te onderbouwen viel (rekening houdende met de horrorverhalen op dit forum van anderen die na 3 jaar of langer gestopt zijn).

Maar goed, ik heb mijn situatie zo goed als mogelijk geschetst alsook mijn bloedwaarden meegegeven om iets bij te dragen aan dit forum zodat mensen met kennis (zoals @Galen) hier hun licht willen over doen schijnen wat het weer interessant maakt voor anderen op dit forum. (Thanks @Galen)

Daarnaast zijn er altijd individuen die het topic (dit of andere) willen ombuigen, maar bespaar u de moeite want mij ga je echt niet op mijn paard krijgen. Dus kindertjes, ik weet niet wie in jullie koffie heeft gepist, maar speel maar rustig verder.

Natuurlijk zie ik er nu niet geweldig uit aangezien mijn vetpercentage nog te hoog is. So what, ... iemand last van? Dat los ik zelf wel op hoor, maak u niet druk.
Ik ben daar natuurlijk niet blij mee, maar ben al een maand terug op dieet en alles gaat prima. Ik zie het probleem niet.

Ik heb enorm veel respect voor mensen zoals @Galen die "On Topic" blijven en hun antwoord onderbouwen. Die kerel is goud waard. Galen is trouwens niet alleen, er zijn er nog wel meer hier hoor.

@inVorm & @HB89

Er is natuurlijk een reden waarom ik (tijdelijk) gestopt ben in januari. Al is die reden niet spectaculair, ... het was "werk gerelateerd" en veel keuze had ik niet. En nee, ik ga hier niet verder op in.
En ja wat het vetpercentage betreft... voeding heeft er ook veel mee te maken natuurlijk alsook het feit dat op mijn leeftijd een veel hogere test toch een enorme - niet te onderschatten - impact heeft op het metabolisme.

Peace
Er zullen meer mensen iets hebben aan dit topic. Dus super dat je dit post.

Hij is wel eerlijk dat ie op 20% vet staat, dat kun je van de meesten hier niet zeggen ! 4-5% heb je er ook zo af btw.
Je weet zelf ook dondersgoeg dat het 'leven' niet altijd mee zit.

Hij is wel eerlijk dat ie op 20% vet staat, dat kun je van de meesten hier niet zeggen ! 4-5% heb je er ook zo af btw.
Je weet zelf ook dondersgoeg dat het 'leven' niet altijd mee zit.
Klopt. Maar 5% is toch gauw 5kg. En van 12% naar 17% is al veel in de spiegel, dan verdwijnen de abs en arm veins wel.

Fijn dat er mensen zijn die er wat aan hebben :thumb:

Klopt. Maar 5% is toch gauw 5kg. En van 12% naar 17% is al veel in de spiegel, dan verdwijnen de abs en arm veins wel.

Fijn dat er mensen zijn die er wat aan hebben :thumb:

100% Juist, zeker ook op mijn leeftijd. Dat is ook de reden dat ik volgende week terug start met gear.
Ik geef eerlijk toe, mentaal kan ik dit absoluut niet aan want de spiegel is op dit moment mijn grootste vijand, en dat op zo een korte tijd.

Maar ok het komt wel goed, ... al is cutten nooit leuk.
Ik werk de laatste weken al terug hard aan mijn fysiek, en mijn voeding staat ook terug 100% op punt.

Vanaf volgende week start ik tevens ook terug met 250/week sust en 50 winstrol / 40 Anavar.
Sommige vinden Anavar maar niks, maar voor mij werkt de combo wel heel goed.

Ik heb alles gedaan vroeger, Tren, ... noem maar op, maar dat doe ik niet meer. Ook geen grote hoeveelheden test. Dat is passé.

Alles heeft zijn tijd in het leven, ... en sinds een aantal jaar push ik er nog de beste versie van mezelf uit met een zo minimale hoeveelheid gear.

Peace

Zou lekker van de orals afblijven. Beetje testosteron is ook al prima toch.

Wel leuk dat je je verhaal wilde delen.

Zou lekker van de orals afblijven. Beetje testosteron is ook al prima toch.

Wel leuk dat je je verhaal wilde delen.

Merciekes Wouter :)

Tja sommige lezen gewoon andere dingen dan wat ik schreef en dan gaan ze het funny vinden lol.

Klein voorbeeldje: in mijn eerste post schreef ik zeer duidelijk dat ik 90kg woog bij 11 a 12% vet ... "EN" dat ik nu op 20% vet stond nadat ik gestopt was met gear.
En dan maken ze er al snel van ... << bwaaa 90 kg en 20% vet en dat na 5 jaar On ... en maar lachen >>

Terwijl ik dat nooit gezegd heb hé lol .. ik zei 90Kg bij 11a 12% vet. (echt vetpercentage hé .. niet de 10% van de meeste hier) Dan weeg je uiteraard een stuk meer bij 20% want zo snel gaat spierverlies nu ook weer niet na 11 weken.

Maar ok sommige denken gewoon niet na bij wat ze lezen en gaan dan snel idiote antwoorden posten.

Mijn enige betrachting was om iets bij te dragen aan het forum. Dat het ook anders kan (indien je bv mss graag helemaal wil stoppen maar bang bent van wat er komt na lang gebruik).
Iedereen is anders en meestal lees je enkel maar de horrorverhalen.

Dus bij deze ... ;)

En wat mezelf betreft, het wordt zomer dus i"ll be back want 50+ of niet ... Ik ga me "voorlopig" zeker niet laten doen door al dat jong geweld. hahaha

Piece

@Toppers Niet om te zeiken maar als je dit zelf schrijft:
Enige probleem, ik word vetter met de dag.
Ben 50+, Train al +10 jaar "heavy" en stond op 11 a 12% vet (90kg) en nu al op 20%.
Maar wat mis ik hier? Ik dacht dat mijn hele systeem volledig plat ging na 5 jaar "ON" ???!!??
Hoe kan dit? Kunnen testikels zo snel weer actief komen in uitzonderlijke gevallen?

Dat vetter worden ligt dan aan jezelf qua eten en training. Ik weet wel dat in het leven niet altijd alles meezit, en je er soms de balen van kunt hebben, maar dat weet je ook wat de reden is.

Dat vetter worden ligt dan aan jezelf qua eten en training. Ik weet wel dat in het leven niet altijd alles meezit, en je er soms de balen van kunt hebben, maar dat weet je ook wat de reden is.

Ja je hebt natuurlijk 100% gelijk (dat heb ik ook nooit ontkend) ... al heeft de veel lagere test in mijn bloed er ook enorm veel mee te maken.
Als ik nu (off) nog maar aan een frietje ruik kom ik al 50gr vet aan bij wijze van spreken (ik hoef het nog niet op te eten lol). Sorry maar dat had ik niet toen ik wekelijks gear zette.

Al was mijn voeding in die 5 jaar altijd pretty clean en on top.

MAAR dat neemt niet weg dat je alleen maar vet kweekt wanneer je meer calorieën naar binnen werkt dan je verbrandt, Simpel.

Dus ja ik weet het ... dat ik op 20% stond op een bepaald moment (na het stoppen met gear) was mijn eigen schuld.
Ik heb veel gelaten in die 5 jaar. Bijna altijd neen zeggen als er iets lekkers aangeboden wordt. En dat terwijl al die jonge gasten zuipen als brulkikkers en nog steeds een six-pack hebben.

Ouder worden ... wacht maar want NIEMAND ontsnapt daar aan.
Ben echt benieuwd hoe de meeste op dit forum fysiek eruit gaan zien mid 50.

Maar nogmaals dit topic ging niet over mijn vetpercentage nadat ik gestopt ben met gear. Wel over mijn test waarden en hoe ik mij voelde.

Piece

Ja je hebt natuurlijk 100% gelijk (dat heb ik ook nooit ontkend) ... al heeft de veel lagere test in mijn bloed er ook enorm veel mee te maken.
Als ik nu (off) nog maar aan een frietje ruik kom ik al 50gr vet aan bij wijze van spreken (ik hoef het nog niet op te eten lol). Sorry maar dat had ik niet toen ik wekelijks gear zette.

Al was mijn voeding in die 5 jaar altijd pretty clean en on top.

MAAR dat neemt niet weg dat je alleen maar vet kweekt wanneer je meer calorieën naar binnen werkt dan je verbrandt, Simpel.

Dus ja ik weet het ... dat ik op 20% stond op een bepaald moment (na het stoppen met gear) was mijn eigen schuld.
Ik heb veel gelaten in die 5 jaar. Bijna altijd neen zeggen als er iets lekkers aangeboden wordt. En dat terwijl al die jonge gasten zuipen als brulkikkers en nog steeds een six-pack hebben.

Ouder worden ... wacht maar want NIEMAND ontsnapt daar aan.
Ben echt benieuwd hoe de meeste op dit forum fysiek eruit gaan zien mid 50.

Maar nogmaals dit topic ging niet over mijn vetpercentage nadat ik gestopt ben met gear. Wel over mijn test waarden en hoe ik mij voelde.

Piece
Ik ben al in de 50, net 53. weet hoe het zit. voordeel van @NobodySpecial en mij is de GH denk ik. Maar ik heb het nooit naar 20% laten lopen, bij 18% greep ik al in.
Toen woog ik ook 112kg :D (mijn hoogste gewicht)

Terug
Naar boven