XXL Nutrition

Voorlopig +10 weken gestopt na 5 jaar full-time "ON" .. en dit gebeurde er !?!?

Bezoekers in dit topic

Ik vind het oprecht jammer dat jullie lichamen dat niet meer zelf kunnen. Als je naturel was gebleven, en een beetje normaal had geleefd, was je eigen testosteron en insuline gevoeligheid nu nog op acceptabel niveau geweest. Was dat niet een betere optie geweest, mocht je het overnieuw mogen doen ?
 
Ik vind het oprecht jammer dat jullie lichamen dat niet meer zelf kunnen. Als je naturel was gebleven, en een beetje normaal had geleefd, was je eigen testosteron en insuline gevoeligheid nu nog op acceptabel niveau geweest. Was dat niet een betere optie geweest, mocht je het overnieuw mogen doen ?
Heb geen last van Insuline gevoeligheid. op je 2e vraag heb ik al vaker antwoord gegeven
 
Ik vind het oprecht jammer dat jullie lichamen dat niet meer zelf kunnen. Als je naturel was gebleven, en een beetje normaal had geleefd, was je eigen testosteron en insuline gevoeligheid nu nog op acceptabel niveau geweest. Was dat niet een betere optie geweest, mocht je het overnieuw mogen doen ?
Wat kan mijn lichaam niet zelf? Ik mis het even denk ik. Op je tweede vraag. Basis is altijd dat ik het niet over hoef te doen. Nergens spijt van.
Maar stel ik stap in een andere tijdlijn en ik sta weer als 18 jarige op deze aardkloot, dan was ik eerder begonnen met deze sport en uiteindelijk ook met ondersteuning. Is zie daar geen probleem in en mee. Gewoon je bloed tracken.
 
Hoe ik aan die hoge cholesterol kom is mij ook een raadsel.
Dat is meestal gewoon een genetische afwijking van iets met uw lever..
Hoeveel keer kan je in ongeveer 3 uur nog palen denk je ?
 
Back
Naar boven