XXL Nutrition

Winstrol en Antibiotica..

2050

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m78
Massa
77kg
Vetpercentage
7%
Beste,

Ik heb hier al wat over gelezen op het forum maar ik zie dat de meningen vaak verschillen..

Ik ben nu net 2 weken bezig met winstrol & clenbuterol.

Heb sinds gisteren een Angine, dus moet 1 week lang Antibiotica innemen.

Heeft dit effect op me eindresultaat of dergelijke..? Krijg ik hier meer acne / beharing van?

Mvg.

Ik zou de levertoxiteit van de betreffende antibiotica opzoeken. Daar zou ik mij eerder zorgen om maken. Verder denk ik niet dat er een onderzoek te vinden is waar onderzocht is wat de effecten zijn van acne/haarverlies van de combinatie Antibiotica + DHT.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou de levertoxiteit van de betreffende antibiotica opzoeken. Daar zou ik mij eerder zorgen om maken. Verder denk ik niet dat er een onderzoek te vinden is waar onderzocht is wat de effecten zijn van acne/haarverlies van de combinatie Antibiotica + DHT.

Hm ik denk dat de levertoxiteit van antibiotica opzich nog erg meevalt..

Ja ik denk ook weleens iets, maar of dit dan ook zo is? Zoek het liever even op en check de feiten (voor zover mogelijk).

Lijkt me niet een erg lekkere combinatie. Maargoed als je nu stopt is het ook nog niet je systeem uit.

Overleg met je arts!

Om 18:21 nog gebelt met je arts? Luxe hoor.

Welke antibiotica? Een uit deze groep toevallig? Quinolone

Dat is een merknaam. Je bedoelt Amoxicilline. Als ik even snel google vind ik niet veel wat betreft lever, eerder nog de nierfunctie zal een punt zijn. Maar ik voel me met dit middel niet 100%, misselijk buikpijn en slaap! Niet optimaal om door te kuren........

Dat is een merknaam. Je bedoelt Amoxicilline. Als ik even snel google vind ik niet veel wat betreft lever, eerder nog de nierfunctie zal een punt zijn. Maar ik voel me met dit middel niet 100%, misselijk buikpijn en slaap! Niet optimaal om door te kuren........
Ja klopt amoxicillinum, mja denk dat het max 2 dagen ga nemen dit spul.. Zou ik me winstrol kuur ook 2 dagen stop zetten of gwn doorgaan?

2 dagen anti biotica? Denk niet dat dat veel uithaalt. Wat zegt je arts hoeveel je moet nemen? Zou me daar maar aan houden.

K heb ook wel eens AB in mijn kuur moeten gebruiken, voelde me er niet echt beter op. Vrij verrot eigenlijk. Het zal wel meevallen kwa schadelijk zijn denk ik. Als je ziet wat voor heftige kuren er hier soms langskomen zal een weekje AB ook geen ramp zijn denk ik. Maar optimaal is t niet natuurlijk.

Maargoed een kuur gaat natuurlijk niet altijd perfect.

2 dagen anti biotica? Denk niet dat dat veel uithaalt. Wat zegt je arts hoeveel je moet nemen? Zou me daar maar aan houden.

Antibiotica kuur afmaken!!!!! Er zijn al zoveel resistente bacteriën. Dit is nu voor jezelf gevaarlijk want als de oorzaak blijft en weer de kop opsteekt dan moet je zwaardere middelen pakken. Daarnaast vind ik dit maatschappelijk onverantwoord; medici zitten met de handen in de haren wat te doen met ESBL MRSA...ik werk zelf in de zorg en kan me kwaad maken om mensen die hun kuur niet afmaken.

Je hebt nu gewoon pech, stoppen met die Clen en winny nakuren en volgende keer weer kuren. Shit happens.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 23:07 ----------

K heb ook wel eens AB in mijn kuur moeten gebruiken, voelde me er niet echt beter op. Vrij verrot eigenlijk. Het zal wel meevallen kwa schadelijk zijn denk ik. Als je ziet wat voor heftige kuren er hier soms langskomen zal een weekje AB ook geen ramp zijn denk ik. Maar optimaal is t niet natuurlijk.

Maargoed een kuur gaat natuurlijk niet altijd perfect.

AB duurt zo 7-14 dagen, wat je kan doen is winny nemen en trainen zover lukt met je AB kuur. Bij mij zou daar niet veel van komen omdat ik me knap verrot voel dan. En na die tijd kan je trainen weer oppakken. Persoonlijk zou ik geen 7-14 dagen orals slikken als ik toch niet kan trainen en met verrot voel.

• Like
Waarderingen: 2050
AB duurt zo 7-14 dagen, wat je kan doen is winny nemen en trainen zover lukt met je AB kuur. Bij mij zou daar niet veel van komen omdat ik me knap verrot voel dan. En na die tijd kan je trainen weer oppakken. Persoonlijk zou ik geen 7-14 dagen orals slikken als ik toch niet kan trainen en met verrot voel.
Daar zit wat in, ikzelf zat in een test kuur dus dan heb je weinig keus. Maar het gevoel was niet echt lekker. Al die medicijnen in je lichaam gooien.

Terug
Naar boven