Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xcraft zei:HOi,
Ik zit op een winny - dbol kuur.
en heb geen bloedneus, die loopt, maar heb well altijd bloed in me snot.
maar blijkt een bekendt probleem te zijn van winny.
Success
xcraft zei:Het was me ge-adviseerd.
ben tevreden ben van 74kg naar 83kg en nog een week te gaan.
mijn stats
1.76
34jaar
bf 10%-13%
Wat is er fout aan de combinatie, behalve dat het slecht voor me lever is?
dankje
frietbakker zei:Voor je lever is het inderdaad erg slecht, en verder denk ik dat d-boll 1 van de meest waardeloze anabolen is. Ik bedoel dat er betere/veiligere zijn...
maar ja swarzie en die oldschool builders zijn er ook op groot geworden dus zal zeker wel goed zijn.. D-boll rulez maar ja voor je lever is het wel erg slecht.En hij kon beter in plaats van winny tabs winny depot doen zou minder belastnd zijn voor zijn lever. 
AFAIK klopt dit idd.Bosnjic zei:En hij kon beter in plaats van winny tabs winny depot doen zou minder belastnd zijn voor zijn lever.![]()
Azrael zei:Toch een vraagje aangezien nu niet echt zwaar zijn. ( 80kg en 74kg las ik )
Hoelang trainen jullie? Hebben jullie wel een goede keuze gemaakt om te kuren?
Ik zeg dit vaak hoor maar ik vind het zonde hoe snel mensen naar anabolen grijpen.
Probleem hier is dat mensen lezen 80 kilo en ze gaan van uit magere k*t mannetje traint 6 maanden of zo
Iemaand van 80 kilo die 184cm is kan heel erg groot uitzien.Dus je moet niet oordelen op gewicht. Nu je het graag wilt weten ik train 2 en half jaar.Bosnjic zei:Probleem hier is dat mensen lezen 80 kilo en ze gaan van uit magere k*t mannetje traint 6 maanden of zo
![]()
Vergiss je niet Serge Nubre 87 KG Havy Weight deelnemer bij Mr.Olympia Lengte rond 180cm in de jaren 80..Iemaand van 80 kilo die 184cm is kan heel erg groot uitzien.Dus je moet niet oordelen op gewicht. Nu je het graag wilt weten ik train 2 en half jaar.
lolexarchos zei:

Bosnjic zei:Absoluut niet dat beweer ik ook niet. Enige wat ik zeg dat mensen niet zo snel moeten oordelen op gewicht tenzij ze bepaalde persoon niet eens hebben gezien.Lees ff watbeter voordat je wat post bro.
exarchos
![]()
Ik denk dat het niks met mogen te doen heeft maar gewoon genoeg kennis in huis hebben om te weten waar je mee bezig bent[Afbeelding niet meer beschikbaar]xcraft zei:ben altijd well bezig met sporten, heb 5 jaar skateboard, sponsered, laaste tijd Capoeira en 1,5 jaar aan het bodybuilden.
Denk dat ik niet te jong ben om een kuur te doen ! 34 jaar.
Waneer mag je dan kuren?