AndroidHealthClinic

Winstrol hoeveel keer per jaar

wipem

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Hallo

Hoeveel keer per jaar kan je winstrol pakken en hoe lang moet je hier dan tussen laten? Laatste keer was 2 maanden geleden en ik nam 50mg ED voor 6 weken maar nu wil ik het opnieuw nemen, misschien voor 7-8 weken. Klopt het dat de lever zichzelf hesrtelt na zo'n kuur en dat je je lever dus niet helemaal kapot maakt door het meerdere keren te doen? En verzwakt het effect van de winstrol door het meerdere keren opnieuw te gebruiken of blijft het even goed werken?

Alvast bedankt

Doe gewoon test e man. Winny only is behoorlijk schadelijk, vooral op je LDL/HDL cholesterol. Zou het bij 1/2x per jaar houden.

Een dht only is idd erg schadelijk voor le hdl/ldl ratio. Zou het persoonlijk om die reden ook niet doen. Als je toch aan de dht wilt kan je ook test/mast proberen. Deze kuur is niet toxisch en een stuk milder voor je cholesterol waarde.!!!!

Gewoon spuiten..

Als je het goed doet voel je er niet eens wat van.

Of primo only, deze is wel wat milder voor je cholesterol.

Mast only is ook libido killer ;)

OMG!!:eek:

Wat doe jij in dit gedeelte man?

:roflol: In AAS verdiepen -> Profielwerkstuk

En t antwoord was toch goed? :p Als je het juist aanpakt door spier vast te pakken en samen te knijpen en dan de naald er in drukt voel je het nauwelijks. Iedereen is altijd zo bang voor naalden maar t is gewoon een kwestie van zitten, ontspannen, spier pakken, naald er in, aspireren, (als je snel misselijk wordt of flauwvalneigingen hebt: ogen dicht en hoofd naar beneden laten hangen) en langzaam die vloeistof er in drukken en wanneer je klaar bent naald er uit, dopje er weer op en klaar.

Je antwoord is idd goed, alleen nog watje/doekje met alcohol op de spot houden na het zetten.

:roflol: In AAS verdiepen -> Profielwerkstuk

En t antwoord was toch goed? :p Als je het juist aanpakt door spier vast te pakken en samen te knijpen en dan de naald er in drukt voel je het nauwelijks. Iedereen is altijd zo bang voor naalden maar t is gewoon een kwestie van zitten, ontspannen, spier pakken, naald er in, aspireren, (als je snel misselijk wordt of flauwvalneigingen hebt: ogen dicht en hoofd naar beneden laten hangen) en langzaam die vloeistof er in drukken en wanneer je klaar bent naald er uit, dopje er weer op en klaar.

Ik hoop dat alle leden hetzelfde beeld voor zich zien als ik nu, namelijk dat je laatste inenting-kje je nog zo helder voor de geest staat en dat de zuster zei toen je dreigde flauw te vallen: doe je ogen maar dicht en laat je hoofdje maar wat naar beneden hangen, het is zo gebeurt...

Kerel je weet zelf dat je hier niets te zoeken hebt laten we eerlijk zijn.

Maargoed veel plezier hier..

Ik hoop dat alle leden hetzelfde beeld voor zich zien als ik nu, namelijk dat je laatste inenting-kje je nog zo helder voor de geest staat en dat de zuster zei toen je dreigde flauw te vallen: doe je ogen maar dicht en laat je hoofdje maar wat naar beneden hangen, het is zo gebeurt...

Nee, was van oom die uitlegde hoe je zelf inentingen moest zetten.

Blijf zelf nog wel even van de AAS af, geen zin in striae. Maar t is wel een interessant onderwerp voor een profiel werkstuk. Daarnaast denk ik dat je beter te vroeg kan beginnen met je er in te verdiepen dan een maand na je kuur aankomt waarom je libido ingestort is. :p

Nee, was van oom die uitlegde hoe je zelf inentingen moest zetten.

Blijf zelf nog wel even van de AAS af, geen zin in striae. Maar t is wel een interessant onderwerp voor een profiel werkstuk. Daarnaast denk ik dat je beter te vroeg kan beginnen met je er in te verdiepen dan een maand na je kuur aankomt waarom je libido ingestort is. :p

Waarom roept iemand als JIJ dan tegen ts dat ie gewoon moet spuiten?

Lachwekkend dit man.

dit is juist dé manier om te leren hoe aas werkt. Eerst een paar jaar meelezen op dit subforum zodat je de spullen later zo veilig mogelijk kunt gebruiken.

Hij traint nog geen eens, ja als ze zusje geen huiswerk zit te maken gaatie wat met gewichten spelen op zolder.
Heeft 0,0 verstand van voeding, suplementen en training.

Maar komt hier ff lekker filosoferen en discuseren over hoe je moet injecteren, en of het nut heeft om 30mg winstrol te nemen voor je training. ???
Schiet mij maar lek maar dit slaat alles.
Misschien is het wel gewoon een grap, en maak ik me wel druk om niks.
Dat hoop ik althans.

Terug
Naar boven