AndroidHealthClinic

Winstrol hoeveel keer per jaar

Waarom roept iemand als JIJ dan tegen ts dat ie gewoon moet spuiten?

Lachwekkend dit man.

Dus jij vind het gewoon verantwoord dat hij zo kort na een oral kuur nog een oral kuur pakt?

Bedoelde er mee dat als hij perse nu wilt gaan kuren het veel verantwoorder is om alleen injects te zetten.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Nov 2012 om 17:16 ----------

Hij traint nog geen eens, ja als ze zusje geen huiswerk zit te maken gaatie wat met gewichten spelen op zolder.
Heeft 0,0 verstand van voeding, suplementen en training.

Maar komt hier ff lekker filosoferen en discuseren over hoe je moet injecteren, en of het nut heeft om 30mg winstrol te nemen voor je training. ???
Schiet mij maar lek maar dit slaat alles.
Misschien is het wel gewoon een grap, en maak ik me wel druk om niks.
Dat hoop ik althans.

Maak jij je ook druk om 99% van de voetbalfans die met bier op de bank zitten te filosoferen over wie er gaat winnen terwijl ze zelf niet eens voetballen? :rolleyes:

Elke topic met die man veranderd in :popcorn:

Dus jij vind het gewoon verantwoord dat hij zo kort na een oral kuur nog een oral kuur pakt?

Ik heb helemaal niks gezegd in dit topic dus leg me ook niks in de mond. Jij bent een "allerlei" jongetje die niet traint en geen enkele ervaring met aas hebt die iemand adviseerd te gaan injecteren.:rolleyes:
Hou gewoon je muil man en lees hier mee, vanwaar de drang om mee te praten over iets waar je niks van af weet?
Dit is een serieuze sectie en dat willen we ook graag zo houden.

Ik heb helemaal niks gezegd in dit topic dus leg me ook niks in de mond. Jij bent een "allerlei" jongetje die niet traint en geen enkele ervaring met aas hebt die iemand adviseerd te gaan injecteren.:rolleyes:
Hou gewoon je muil man en lees hier mee, vanwaar de drang om mee te praten over iets waar je niks van af weet?
Dit is een serieuze sectie en dat willen we ook graag zo houden.

Aangezien jij je druk maakte om mijn reactie ging ik er van uit dat er wat mis mee zou zijn.

Kijkend naar je laatste reactie is het niet de inhoud van mijn reactie maar meer het feit dat de reactie van mij kwam wat er mis mee was.

Want gebaseerd op mijn kennis van AAS, die overigens uitgebreider is dan jij suggereerd, is het slecht om zo snel na een oral kuur weer een oral kuur te pakken en zeker voor langer dan 6 weken. TS kan dan kiezen om niet te kuren of om injects te zetten zonder orals er naast om zo niet zijn lever te belasten.

En als dat gewoon correct is is het raar dat jij voorbarige conclusies trekt dat ik hier zal gaan trollen en geen enkele conclusie heb over AAS of dat ik niet train.

Aangezien jij je druk maakte om mijn reactie ging ik er van uit dat er wat mis mee zou zijn.

Kijkend naar je laatste reactie is het niet de inhoud van mijn reactie maar meer het feit dat de reactie van mij kwam wat er mis mee was.

Want gebaseerd op mijn kennis van AAS, die overigens uitgebreider is dan jij suggereerd, is het slecht om zo snel na een oral kuur weer een oral kuur te pakken en zeker voor langer dan 6 weken. TS kan dan kiezen om niet te kuren of om injects te zetten zonder orals er naast om zo niet zijn lever te belasten.

En als dat gewoon correct is is het raar dat jij voorbarige conclusies trekt dat ik hier zal gaan trollen en geen enkele conclusie heb over AAS of dat ik niet train.

I rest my case....have a nice life.

Idd je hebt hier niks te zoeken gast, maar post vooral. Ik lees er tog overheen.

hahaha toen ik zijn eerste post zag begon ik het topic met een lach te lezen! haha :D

Terug
Naar boven